پرطرفدارترین و جدیدترین مدل موهای زنانه در سال ۲۰۱۸

پرطرفدارترین و جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2018

در سال گذشته بسیاری از مدل موی بلند کیم کارداشیان و بیانسه استقبال کردند. در این میان بسیاری نیز از طرفداران مدل موهای رنگین کمانی بودند. اما امسال قرار است تاریخ تکرار شود. آرایشگر های معروفی مانند روان بلانچارد و دانیل فیشل معتقد هستند که در سال ۲۰۱۸ قرار است، در زمینه ی مدل موهای زنانه به دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی بازگشته و دوران اوج راک استار ها را بار دیگر تجربه کنیم. اگر شما نیز به فکر ظاهری زیبا و جدید در سال ۲۰۱۸ هستید، ما مدل مو های روز دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.  امیدواریم که این مدل ها به شما در پیدا کردن ظاهر مورد علاقه تان کمک کند.

مدل موی بلانت در دهه 90 میلادی
مدل موی بلانت در دهه ۹۰ میلادی

لوکس ترین زیورآلات اکسسوری زنانه در گالری شمرون

مدل موی بلانت در دهه ۹۰ میلادی ممکن است این مدل قدیمی باشد، اما همچنان جذاب و زیبا است.این مدل می تواند بسیاری را وسوسه کند تا موهای بسیار بلند خود را کوتاه کنند.ستاره ی معروف روآن  بِلانچارد، همواره موهای خود را با تبعیت از این مدل کوتاه می کند. این مدل برای استایل و صورت این بازیگر بسیار مناسب است. آرایشگر موفق، هیپس، معتقد است که نکته ی کلیدی و مهم در خصوص این مدل مو این است که تمام موها باید یک دست و با یکاندازه کوتاه شوند. به بیان دیگر از لایه لایه کوتاه کردن موها باید اجتناب شود، تا موها پرپشت و سالم به نظر برسند. بازیگران و ستارگان بسیار زیادی، از جمله لاورن کونارد، امروزه از طرفداران این مدل مو هستند. به دلیل کوتاه بودن مو, استفاده از تزیینات مو در کنار این مدل کوتاه سبب جذابیت بیشتر آرایش مو شما خواهد شد.

مدل موی مواج ستاره های راک در دهه 80 میلادی
مدل موی مواج ستاره های راک در دهه ۸۰ میلادی

مدل موی مواج ستاره های راک در دهه ۸۰ میلادی ممکن است گرایش مردم به این مدل مو در سال ۲۰۱۸ شما را شگفت زده کند. طبق نظرسنجی ها و داده های آماری، موهای فرفری دهه ۸۰ میلادی بار دیگر بازگشته اند. خوله کارداشیان یکی از اولین ستارگانی بود که برای جشن سال نو، موهای خود را بدین شکل درست کرد. اگر شما نیز از طرفداران این مدل مو هستید، بهتر است به توصیه ی آرایشگر معروف، هیپس، در این خصوص توجه کنید:” برای داشتن فرهایی که در هم هستند، بهتر است از اتوی موی بیوسیلک تیتانیوم ۴ /۳ اسپرینگ استفاده کنید. برای داشتن فرهای باز و کوچک، بهتر است از اسپری های حالت دهنده ی موجود در بازار استفاده کنید. شما می توانید ابتدا موهای خود را از ریشه تا نوک آن ها اسپری کرده و سپس شانه کنید. این اسپری ها می توانند فرهای موهای شما را تا زمانی که دوباره آن ها را بشویید، نگه دارند”.

پرطرفدارترین و جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2018
پرطرفدارترین و جدیدترین مدل موهای زنانه در سال ۲۰۱۸

موهای خیس اگر شما کیم کارداشیان را در مراسم وی.ام.ای در سال ۲۰۱۶ دیده باشید، با مدل موهای خیس آشنایی دارید. همچنین این سبک توسط جی جی حدید سوپر مدل معروف مورد استفاده قرار گرفته. این مدل مو به سرعت در جهان طرفدارانی بدست آورده است، و به نظر می رسد در سال ۲۰۱۸ موفقیت های بیشتری را کسب کند. برای داشتن چنین مدل مویی، کافی است شب ها قبل از خواب موهای خود را ببافید. در این صورت موهای شما یک موج طبیعی را در صبح به خود می گیرند، سپس می توانید از ماسک، ژل و یا مرطوب کننده های مو برای حفظ حالت و درخشانی آن ها استفاده کنید.