تصاویر مراسم Grammy سال ۲۰۱۹ و بررسی ستارگانی که می درخشیدند

مراسم  Grammy امسال در ۲۸ژانویه و در میدان مدیسون نیویورک برگزار شد. این مراسم که یکی از بزرگترین و مهم ترین جشن ها در زمینه ی  موسیقی در دنیا است، به طور قطع توجه بسیاری از رسانه ها و دوستداران مد را به خود جلب می کند. ستارگان دنیای موسیقی نیز از این فرصت استفاده می کنند تا با نمایش دادن لباس ها و زیورآلات عجیب و گران بهای خود، توجه خبرنگاران را به خود جلب کنند. در مراسم Grammyامسال نیز، زیورآلات بسیاری از ستارگان مانند بیانسه با گوشواره های الماس ۳۱۶ میلیارد تومانی خود تا لیدی گاگا خبر ساز بوده اند.  

گوشواره های بلند و عجیب بیانسه از طرح های معروف FVKN لورانی شوارتز است، یا قیمتی معادل 6.8میلیون دلار (معادل با 316 میلیارد تومان!!!)
گوشواره های بلند و عجیب بیانسه در مراسم گرمی از طرح های معروف FVKN لورانی شوارتز است، یا قیمتی معادل ۶٫۸میلیون دلار (۳۱٫۶ میلیارد تومان!!!)

  در کنار پوشش عجیب و جنجالی بیانسه در مراسم Grammyامسال، که با عینک آفتابی و کلاهی بزرگ در مراسم شرکت کرده بود، گوشواره های فوق العاده قیمتی او نیز توجه بسیاری از طراحان و رسانه ها را به خود جلب کرد. این گوشواره ها که از طرح های معروف لورانی شوارتز است، قیمتی معادل ۶٫۸میلیون دلار دارد. این گوشواره های بزرگ از الماس های ۷۰قیراتی و حلقه های آویز ۳۵قیراتی ساخته شده است. در کنار این گوشواره های زیبا و گران، بیانسه لباسی مشکی به همراه کلاهی بزرگ که هر دو از طرح های نیکولاس جبران است، به تن داشت. عینک آفتابی ای که او در این مراسم به چشم گذاشته بود نیز از برند آلیان میکلی است. بیانسه ظاهر خود را با یک کیف کلاچ از برند جودیت لیبر و کفش های پاشنه بلندی از برند جیمی چو کامل کرده بود.

بروزترین گوشواره های زنانه در گالری شمرون

لیدی گاگا در مراسم گرمی 2018
لیدی گاگا در مراسم گرمی

اما در این مراسم، بیانسه تنها کسی نبود که با گوشواره هایی از جنس الماس، خبر ساز شد. خواننده ی معروف آهنگ “میلیون ریزِنز”، لیدی گاگا،  نیز با لباسی تمام تور و به رنگ مشکی از برند آرمانی  و گوشواره های بزرگی از جنس الماس های سیاه و سفید که توسط لورانی شوارتز تزیین شده بودند، در این مراسم ظاهر شد.

ریتا اورا در مراسم گرمی 2018 با گوشواره هایی از جنس الماس از لوارن شوارتز
ریتا اورا در مراسم گرمی با گوشواره هایی از جنس الماس از لوارن شوارتز
هایدی کلام در مراسم گرمی 2018 با گوشواره هایی از جنس الماس از لوارن شوارتز
هایدی کلام در مراسم گرمی با گوشواره هایی از جنس الماس از لوارن شوارتز

شیک ترین گوشواره های زنانه استیل در گالری شمرون

ریتا اورا و هیدی کلام نیز خواننده های دیگری بودند که با پوشیدن گوشواره هایی از جنس الماس از لوارن شوارتز نظر عکاسان را در این مراسم جلب کردند.

کاملیا کابلو  با کیف کلاچ جودیت لیبر و جواهرات بولگاری در مراسم گرمی 2018
کاملیا کابلو با کیف کلاچ جودیت لیبر و جواهرات بولگاری

در این میان، هنرمندان دیگری از جمله کاملیا کابلو، کیف های دستی فوق العاده زیبایی در دست داشتند که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این هنرمند که با جواهراتی از بولگاری در فرش قرمز ظاهر شد، کیف کلاچ کروی شکلی در دست داشت که توسط جودیت لیبر طراحی و ساخته شده بود. این کیف کلاچ انتخاب فوق العاده مناسبی برای لباس قرمز رنگ این هنرمند در این مراسم بود.

کِشا دز مراسم گرمی سال 2018 و انگشتر های کوکتل او
کِشا دز مراسم گرمی و انگشتر های کوکتل او

خواننده ی معروف، کِشا نیز با استفاده از انگشتر های کوکتل، ساخته شده از جنس زمرد و طلا که توسط طراحان بزرگ، نارسیا فرس روبرتو، پایال و کومی، طراحی شده بودند، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

تِل موی لانا دل ری در مراسم گرمی 2018 – لوکس و بینظیر
تِل موی لانا دل ری در مراسم گرمی همراه گردنبد برند Gucci– لوکس و بینظیر

  اگر عکس های این مراسم را دیده باشید، به طور قطع تِل موی لانا دل ری توجه شما را به خود جلب کرده است.  این خواننده که در Grammyامسال به خاطر آهنگ “Summertime sadness” معروف شد، با پوشیدن این تل و لباسی از طراح معروف گوچی، بسیار خبر ساز شد. شایان ذکر است که طراح گردنبندی که این خواننده در Grammyپوشیده بود نیز برند Gucciاست.

کاردی بی در مراسم گرمی 2018 با گوشواره های نامتقارن از برند  Messika
کاردی بی با گوشواره های نامتقارن از برند Messika

در این میان گوشواره های نامتقارن نیز، در فرش قرمز امسال حضور داشتند. کاردی بی هنرمندی بود که با پوشیدن دستبندی از جنس الماس و گوشواره های نامتقارنی که توسط برند Messikaطراحی شده بودند، در برابر دوربین خبرنگاران ظاهر شد.  

One thought on “تصاویر مراسم Grammy سال ۲۰۱۹ و بررسی ستارگانی که می درخشیدند

  1. ساراناز میگوید:

    سلام
    اولا ۳۱ میلیاردی نه ۳۱۶
    دوم هایدی کلام heidiمثل کلمه ی height آ میشه نه إ
    سوما اگر دیده باشید خوده کمیلا اسمش رو کمیلا کابیو معرفی میکنه

    • admin میگوید:

      سلام
      تشکر از دقت نظر شما و تشکر از اینکه نظر خودتون رو با ما درمیان گذاشتید.
      در مبلغ نقطه حذف شده بود که اصلاح گردید. ۳۱٫۶ صحیح میباشد. در ارتباط با تلفظ و نگراش کلمه درست میفرمایید و تلفظ صحیح “هایدی” هست که مجدد به دلیل اشتباه ویراستاری “هیدی” درج شده.
      با سپاس مجدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :