معرفی رنگ مو های جدید و ترند تابستان ۲۰۲۳

هایلایت هایی که صورتتان را قاب می گیرند!

تابستان ۲۰۲۳ از راه رسید و دنیای مد، ورود این فصل گرم و جذاب سال را با معرفی رنگ های شاد، لباس های خنک و مدل موهای بسیار دوست داشتنی، جشن گرفته است. هر فصلی، پیش درآمد تغییر در طبیعت است و ما نیز به تبعیت از ذاتمان، دوست داریم با آغاز هر فصل، تغییراتی را در ظاهر خود تجربه کنیم. روزهای گرم و طولانی تابستان، به معنای ساعت های طولانی استراحت لب دریا یا استخر، مهمانی ها، دورهمی ها و حتی مسافرت های به یاد ماندنی است. در این تب و تاب، چه چیزی جذاب تر از یک رنگ موی جدید و خاص برای استایل تابستانی شما می تواند باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین ترندهای رنگ موی تابستان ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. بنابراین اگر هنوز برای استایل و ظاهر تابستانی خود تصمیمی نگرفته اید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

رنگ مو بلوند آفتابی

ترند رنگ موی تابستان ۲۰۲۳: بلوند آفتابی

حتما تا به حال به رنگ طلایی موها در زیر نور آفتاب توجه کرده اید. موهای طلایی در زیر نور آفتاب رنگ بسیار خاصی را خلق می کنند که تحت عنوان بلوند آفتابی شناخته می شود. بلوند آفتابی در واقع تناژ های خاصی از رنگ طلایی است که تحت عنوان بلوند شامپاینی یا بلوند گران قیمت نیز شناخته می شود. این رنگ می تواند در کنار پوست آفتاب سوخته شما، هارمونی جذابی را برای استایل تابستانی تان خلق کند. در تابستان ۲۰۲۳ بلوند های آفتابی روشن (نه سفید خام) ترند هستند.

5 Dramatic Auburn Blonde Hair Ideas | Wella Professionalsرنگ مو خرمایی توت فرنگی

ترکیب رنگ های خرمایی و توت فرنگی!

رنگ مو قرمز، همواره در تابستان و پاییز مورد توجه بوده است. در فرش قرمزهای امسال اما یک رنگ به طور خاص، جلب توجه می کند. این رنگ در واقع ترکیبی از رنگ مسی و خرمایی است که تحت عنوان رنگ خرمایی توت فرنگی شناخته شده است. این رنگ طبعی گرم دارد و انتخاب بسیار ایده آلی برای استایل های تابستانی محسوب می شود. اگر به دنبال رنگی ملایم بر پایه قرمز به عنوان رنگ موی تابستان ۲۰۲۳ هستید، پیشنهاد ما به شما خرمایی توت فرنگی است!

2024 Hair Color Trends: Celebrity-Inspired Alluring Shades - HairstylesWeeklyرنگ قهوه ای-مسی تیره

ترند رنگ موی تابستان ۲۰۲۳: قهوه ای-مسی تیره

اگر پوستی تیره دارید و یا به دنبال یک رنگ موی جذاب برای پوست آفتاب سوخته خود هستید، پیشنهاد آرایشگران بزرگ دنیا قهوه ای-مسی تیره است. این رنگ بسیار جذاب و کاربردی است و حتی افرادی با پوست های روشن نیز می توانند از زیبایی های آن بهره مند شوند. نگه داری از این رنگ نیز بسیار آسان می باشد.

رنگ قهوه ای لویی ویتون

ترند رنگ موی تابستان ۲۰۲۳: قهوه ای لویی ویتون

همه ما با نام برند لویی ویتون و اکسسوری های جذابی که به دنیای مد معرفی کرده است، آشناییم. کیف های چرم و قهوه ای لویی ویتون را در نظر بگیرید. این رنگ قهوه ای بر روی موهایی صاف، درخشان و سالم در کنار پوستی آفتاب سوخته، بدون شک هارمونی بسیار جذابی را خلق می کند. دور از انتظار نیست که رنگ مو قهوه ای لویی ویتون به یک ترند محبوب رنگ مو برای تابستان امسال تبدیل شود. این رنگ جذاب از ترکیب رنگ های قهوه ای متوسط و رنگ تافی طلایی خلق می شود. اگر به دنبال یک رنگ مو شیک، کاربردی و گرم هستید و در عین حال دوست دارید ظاهری گران قیمت داشته باشید، پیشنهاد ما قهوه ای لویی ویتون است.

رنگ مو خاکستری

خاکستری، رنگ مویی متفاوت برای تابستان ۲۰۲۳!

در چند سال گذشته، صنعت مد و زیبایی به سمت ظاهری طبیعی گام برداشته است. افراد بسیار زیادی حالا موهای خاکستری خود را دوست دارند و برای پنهان کردن آنها، دست به دامن رنگ موها نمی شوند! جنبش خاکستری نامی است که به این جریان مد داده اند و به نظر میرسد روزهای سخت و طولانی قرنطینه کرونا، موجب تقویت این جنبش شده است. بسیاری این رنگ را زیبا و الهام بخش می دانند. بسیاری از آرایشگران نیز معتقد هستند رنگ های روشن، مانند خاکستری برای افرادی که بالغ تر و مسن تر هستند، انتخابی بسیار ایده آل محسوب می شوند. اگر دوست ندارید تمام موهایتان را خاکستری کنید، می توانید از لایت کردن و روشن کردن رنگ پایه موهایتان آغاز کنید. ترکیب لایت های خاکستری یا بلوند خیلی روشن با رنگ طبیعی مو نیز می تواند مدل های بسیار جذاب و زیبایی را خلق کند.

هایلایت هایی که صورتتان را قاب می گیرند!

هایلایت هایی که صورتتان را قاب می گیرند!

هایلایت هایی که صورتتان را قاب می گیرند در سال گذشته نیز مورد توجه بودند. این تکنیک روشی ایده ال برای تغییر حالت چهره و استایلتان است؛ بدون آنکه نیاز داشته باشید تمام موهایتان را رنگ کنید. این سبک با هر مدل و رنگ مو، به خوبی سازگار است. کافی است از آرایشگر خود بخواهید هایلایت هایی بین دو الی چهار درجه روشن تر از رنگ زمینه موهایتان، در اطراف صورتتان ایجاد کند. هایلایت ها می توانند بین کاراملی تا بلوند روشن متغیر باشند.

خلاصه

تابستان از راه رسیده است و بسیاری از ما به فکر ایجاد تغییر در ظاهر و استایل مان هستیم. موها یکی از تاثیرگذار ترین بخش های ظاهر شما هستند و انتخاب یک رنگ مو مناسب، می تواند ایده ای جذاب برای شروع تابستان باشد. ما در این مقاله شش ترند رنگ موی تابستان ۲۰۲۳ را مرور کردیم. دنیای رنگ موها بسیار متنوع است و مطمئن هستیم شما با توجه به استایل، خصوصیات ظاهری و سلیقه تان، حتما می توانید یک رنگ مو تابستانی جذاب برای خود انتخاب کنید.

منبع:

https://www.realsimple.com/beauty-fashion/hair/summer-hair-colors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :