معرفی کالکشن جدید برند بولگاری با نام مدیترانه در سال ۲۰۲۳

accessories jewelry gemstone necklace emeraldگردنبند سرپنتی

مناظر طبیعی زیبا، باغ هایی پر از گل های رنگارنگ و دریای نیلگونی که در زیر تابش آفتاب تابستان می درخشد، از جمله المان هایی هستند که همه ما را به یاد دریای مدیترانه زیبا و سرزمین های اعجاب انگیز جنوب ایتالیا می اندازند. بخش بزرگی از تمدن اروپا، در حاشیه دریای مدیترانه شکل گرفته است و هنرمندان و نقاشان بزرگی نیز در این خطه، پا به عرصه گذاشته اند. برند بولگاری، با تکیه بر مهم ترین گنجینه ایتالیا، یعنی فرهنگ و هنر، مجموعه ای از جواهرات رنگارنگ و بسیار گران قیمتی را تحت عنوان کلکسیون مدیترانه به دنیا معرفی کرده است. کالکشن جدید بولگاری، که اخیرا در شهر ونیز از آن رونمایی شده است، هنر و تکنیک جواهرسازان ایتالیایی و همچنین فرهنگ و تاریخ کشورهای حاشیه مدیترانه را به خوبی به رخ می کشد.

کلکسیون مدیترانه و جواهرات میلیون دلاری

کالکشن جدید بولگاری با نام مدیترانه شامل ۴۰۰ قطعه جواهرات مختلف است که برخی از آنها با قیمت های میلیون دلاری به بازار عرضه شده اند. اگر طرفدار انگشتر بولگاری، گوشواره بولگاری یا گردنبند های طراحی شده توسط این برند هستید، کالکشن مدیترانه بدون شک می تواند شما را وسوسه کند. تمامی جواهرات ارائه شده در این کلکسیون با سبک رومی طراحی شده اند و از این حیث، قطعاتی بسیار متفاوت، منحصر به فرد و نفیس محسوب می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های کالکشن جدید بولگاری، استفاده از سنگ های قیمتی و رنگی است. هر رنگ با توجه به پیام و مفهومی خاص انتخاب و استفاده شده است. به عنوان مثال، در گردنبند میوز این کالکشن، از الماس های آبی رنگ با تناژ های متفاوت استفاده شده است تا در کنار الماس های سفید، برخورد امواج دریای مدیترانه با سواحل آمالفی را تداعی کند.

accessories jewelry necklace adult female person womanمدیترانه میوز

در مراسم رونمایی از کالکشن جدید بولگاری، سفیران این برند، از جمله زندایا، آنا هتوی و پریانکا چوپرا نیز حضور داشتند. گردنبند های مهم کالکشن مدیترانه در طول مهمانی رونمایی از کلکسیون بر روی گردن این افراد، خودنمایی می کردند.

مروری بر مهمترین اجزای کالکشن مدیترانه

دریای مدیترانه، مرکز توجه کالکشن جدید بولگاری است و این موضوع، در طراحی گردنبند ها و سایر اجزای کلکسیون مدیترانه به خوبی مشهود است. کلیدی ترین اجزای این کلکسیون، خط فکری کلی طراحان بولگاری برای خلق کالکشن مدیترانه را بازگو می کنند. ما در این بخش، نگاهی به این قطعات خواهیم داشت:

  • مدیترانه میوز: میوز در اساطیر روم و یونان، نامی است که به الهه شعر و موسیقی اعطا شده است. این نام به درستی برای مهم ترین گردنبند بولگاری در کلکسیون جدیدش انتخاب شده است. این گردنبند به همراه انگشتری با طراحی کم و بیش مشابه به بازار عرضه شده است. بدنه اصلی گردنبند با استفاده از الماس های درخشان سفید رنگ و پلاتین پوشانده شده و در مرکز آن، یک  یاقوت کبود ۱۵ قیراطی جانمایی شده است. سنگ های آکوامارین و الماس های آبی رنگ نیز به صورت آویز در تمام بدنه گردنبند، به صورت بسیار ظریف و هنرمندانه، خودنمایی می کنند. این گردنبند یادآور روزهای گرم و دلپذیر تابستان در سواحل آمالفی جنوب ایتالیا است. یاقوت کبود و الماس های سفید رنگ، المان های مشترکی هستند که در طراحی انگشتر میوز نیز تکرار شده اند.
accessories jewelry necklace gemstone diamondگردنبند پلاتین-یاقوت جنوب
  • گردنبند پلاتین-یاقوت جنوب: طراحان بولگاری تلاش کرده اند شکوه، جلال، تجملات و الگوهای شهر ابدی رم را در گردنبندی به تصویر بکشند که بدون شک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین قطعات معرفی شده در کلکسیون جدید بولگاری است. گردنبند یاقوت جنوب، همانطور که از نامش پیداست به خاطر حضور یک یاقوت کبود سیلان ۶۶ قیراطی که رنگ آبی جوهری دریای مدیترانه را منعکس می کند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بدنه این گردنبند، با الهام از معماری بناهای رومی، به صورت مشبک طراحی شده و سپس با کمک الماسها و یاقوت های کبود، پوشش داده شده است. این گردنبند دست ساز است و در طی ۱۶۵۰ ساعت خلق شده است.
  • گردنبند Roman Esedra sautoir: این گردنبند نیز با الهام از جادوی خفته شهر رم طراحی شده است. نگین اصلی این گردنبند یک زمرد ۶۸ قیراطی است که با ظرافت کامل به شکل یک شش ضلعی برش خورده است. گردنبند با الهام از یکی از قطعات نمادین برند بولگاری که در سال ۱۹۷۰ به بازار معرفی شد، طراحی شده است. بدنه این گردنبند نیز طرح یک زنجیر پهن است که با ترکیب هنرمندانه ای از جواهرت مختلف، از جمله زمرد، آمیتیست و فیروزه فرش شده است.  
accessories jewelry gemstone necklace emeraldگردنبند سرپنتی

سالگرد طراحی سرپنتی و کلکسیون جدید بولگاری

سرپنتی یکی از محبوب ترین و موفق ترین کلکسیون های برند بولگاری است که امسال ۷۵ ساله شد. مار، نماد برند بولگاری، مهمترین المان طراحی در اجزای این کلکسیون محسوب می شود. به منظور گرامیداشت این کلکسیون محبوب، طراحان گردنبندی نفیس را در کلکسیون مدیترانه عرضه کرده اند که شبیه به بدن یک مار طراحی شده است. در بخش نگین گردنبند، سر یک مار با ظرافت بسیار زیاد، حک شده است. هشت زمرد سبز رنگ با ارزش کلی ۱۰۹ قیراط در این گردنبند به شکل آویز کار شده اند و نگینه اصلی، که از دهان مار آویزان است، تراشی غیر متقارن دارد. این گردنبند به سبک باروک طراحی شده است و یکی از گران قیمت ترین اجزای کالکشن جدید بولگاری محسوب می شود.

منابع:

https://www.prestigeonline.com/th/jewellery/jewellery-feature/mediterranea-bulgari-brings-together-distant-universes-and-inspirations-in-its-latest-high-jewellery-and-high-end-watches-collection/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :