بررسی و معرفی جدیدترین مدل های گردنبند چوکر سال ۲۰۲۲

جدیدترین مدل های گردنبند چوکر سال 2021

گردنبند چوکر از پیشتازان عرصه مد و فشن در دهه ۹۰ میلادی به شمار می رفتند. در این دوران چوکرهای دوست داشتنی را می توانستیم در گردن افراد معمولی، خواننده ها، سلبریتی ها و نوجوانان ببینیم. کافی است سری به آلبوم های خانوادگی خود در این دوران بزنید و یا فیلم ها و ویدیو کلیپ های مربوط به این دوره را مرور کنید تا پی به محبوبیت گردنبند های چوکر در آن زمان ببرید. معمولا محبوبیت و موفقیت یک طرح در دنیای مد، به شکل سینوسی تغییر می کند. یک ترند در دوره ای بسیار محبوب می شود و سپس ظرف دو الی سه سال به دست فراموشی سپرده می شود. برخی از ترند ها هیچ گاه نمی توانند محبوبیت قبلی خود را دوباره بدست آورند اما در مقابل، ترند هایی مانند گردنبند های چوکر خیلی زود به صحنه باز می گردند تا از قرار گرفتن در مرکز توجه، بار دیگر لذت ببرند.

 گردنبندهای چوکراز پیشتازان عرصه مد و فشن در دهه 90 میلادی به شمار می رفتند.
گردنبندهای چوکراز پیشتازان عرصه مد و فشن در دهه ۹۰ میلادی به شمار می آیند.

گردنبندهای چوکر بسیار کاربردی هستند و به همین دلیل است که خیلی زود توانسته اند موفقیت خود را در دنیای مد باز پس گیرند. این خانواده از زیورآلات زنانه و مردانه در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی به دنیای مد بازگشتند. در حالی که در سال ۲۰۲۰ توجه دنیای مد به همه گیری ویروس کرونا جلب شده بود، چوکر ها سنگر خود را ترک نکردند و حال در سال ۲۰۲۲ با ترکیبی از ایده‌های خلاقانه و مدل های جذاب آمده اند تا در کنار ما بمانند. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص جدیدترین مدل های گردنبند چوکر در سال ۲۰۲۲ و علت محبوبیت این خانواده از زیورآلات، صحبت کنیم.

گردنبندهای چوکر بسیار کاربردی هستند و به همین دلیل است که خیلی زود توانسته اند موفقیت خود را در دنیای مد باز پس گیرند.
گردنبندهای چوکر بسیار کاربردی هستند و به همین دلیل است که خیلی زود توانسته اند موفقیت خود را در دنیای مد باز پس گیرند.

حقایقی در خصوص گردنبند چوکر

تاریخ شناسان در خصوص ریشه گردنبند های چوکر با یکدیگر اتفاق نظر ندارند. در حالی که عده ای معتقد هستند گردنبند های چوکر برای اولین بار در طول انقلاب فرانسه استفاده شده اند، عده ای دیگر معتقد هستند که زنان و مردان حتی در دوران ماقبل تاریخ نیز از این شکل از گردنبند ها استفاده می کردند. بسیاری گردنبندهای چوکر را زیورآلاتی با روحیه زنانه می دانند. این امر ریشه در تصاویر و نقاشی های به جا مانده از قرن های گذشته دارد. به ویژه ملکه ویکتوریا در قرن ۱۹ میلادی نقش بسیار مهمی را در محبوبیت این نوع از گردنبند های زنانه ایفا کرده است. او اولین عضو خانواده سلطنتی در جهان بود که از گردنبند های چوکر استفاده کرد.

ملکه ویکتوریا  اولین عضو خانواده سلطنتی در جهان بود که از گردنبند های چوکر استفاده کرد.
ملکه ویکتوریا اولین عضو خانواده سلطنتی در جهان بود که از گردنبند های چوکر استفاده کرد.

فارغ از ریشه اصلی این گردنبند ها، چوکرها یکی از محبوب ترین و موفق ترین شکل زیورآلات در طول تاریخ هستند و هیچ گاه به دست فراموشی سپرده نمی شوند. امروزه گردنبند های چوکر مردانه و زنانه در مدل‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شوند و همانطور که از مرور مجلات و مقالات متخصصان دنیای مد بر می آید، دیگر چوکر ها در انحصار خانم های شیک پوش و خوش استایل نیستند. به ویژه در سال ۲۰۲۲ چوکرها به دنیای مد آقایان نیز قدم گذاشته اند.

چوکر شیک زنانه در سال ۲۰۲۲ : لایه های جذابی از گردنبندهای خواستنی

یکی از مهم ترین و محبوب ترین ترند های رایج در سال ۲۰۲۲، استفاده از گردنبند های پشته ای است. استفاده همزمان از چند زنجیر و گردنبند با طول های مختلف، به ویژه در تابستان و پاییز امسال بسیار محبوب خواهد بود. چوکر ها به واسطه ساختار خود، بهترین انتخاب برای افزودن یک لایه بیشتر به این مجموعه هستند. یکی از علل محبوبیت چوکرها در سال ۲۰۲۲ نیز به واسطه کاربرد آن ها در ساخت گردنبند های چند لایه است که بیشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار می گیرد. برای این ترند از گردنبند های چوکر هم می توان از چوکرهای زنجیری و هم از چوکر های مخملی یا روبانی استفاده کرد.

 گردنبند چند ردیفه از گالری شمرون
گردنبند چند ردیفه از گالری شمرون

گردنبندهای زنانه چند رشته گالری شمرون:

چوکرهای روبانی و مخملی نمونه های کلاسیک این گردنبند ها هستند و می توانند با ایجاد کنتراست میان لایه های مختلف گردنبند، زیبایی و جذابیت مجموعه را دو چندان کنند. در مقابل، چوکر های زنجیری و یا چوکر های چرم شکل های مدرن تر این گردنبند زیبا و جذاب هستند که بیشتر در میان امریکایی ها رایج می باشند و بسیاری آن ها را تحت عنوان چوکر های مدرن می شناسند. در صورت استفاده از گردنبند های چوکر، بهتر است بیش از سه لایه از گردنبند را به طور همزمان استفاده نکنید.

گردنبند چوکر ۲۰۲۲ در کنار ملکه سنگ های زینتی

یکی دیگر از ترند های بسیار رایج و مورد توجه در سال ۲۰۲۱ استفاده از مروارید ها در زیورالات است. بسیاری به مروارید ها لقب “ملکه نگین های زینتی” را داده اند و این بدان سبب است که هیچ سنگ قیمتی در جهان نمی تواند با محبوبیت مروارید ها رقابت کند. در تابستان و پاییز امسال، چوکر هایی با آویز های مرواریدی بسیار محبوب خواهند شد. همچنین چوکر هایی که تماما با استفاده از مروارید های درخشان طراحی شده اند، یکی دیگر از شاخه های محبوب این خانواده از گردنبند ها در تابستان امسال خواهند بود.  

گردنبندهای زنانه گالری شمرون:

شما می‌توانید از گردنبند ها چوکر مرواریدی به تنهایی و در کنار هر استایل و موقعیتی استفاده کنید. این سنگ قیمتی و تزئینی با استایل های مختلف به خوبی سازگار است و استفاده تک از چوکر های مرواریدی می تواند اصالت استایل شما را دو چندان کند. شما همچنین می توانید از چوکر های مرواریدی در کنار زنجیرهایی از جنس طلای زرد یا سفید استفاده کنید و لایه های مختلفی از گردنبند های جذاب را خلق کنید.

گردنبند چوکر جدید با طرح زنجیر، انتخابی برابر میان آقایان و خانم های شیک پوش     

گردنبند های چوکر زنجیری را می توانید به صورت تک استفاده کنید. اگر به آن شاخه از دنیای مد که به زیورآلات سایز بزرگ بسیار اهمیت می دهد، علاقه مند هستید، چوکرهای پهن با طرح زنجیر می توانند شما را راضی و خشنود سازند. در مقابل زنجیرهای باریک تر از جنس طلای سفید، زرد و یا استیل می توانند با ظرافت خاص خود در طراحی، سبکی مینیمال و خاص را به شما هدیه کنند. فراموش نکنید که استفاده از زنجیرهای طلا زرد، سفید و یا رزگلد به عنوان گردنبند های چوکر، چه به صورت تک و چه در ترکیب با سایر گردنبند ها و آویزها، انتخابی ایده آل و مناسب است که با اکثر استایل ها و موقعیت ها به خوبی تطابق دارد.

گردنبندهای مردانه گالری شمرون:

در سوی دیگر دنیای مد، چوکرهای زنجیری یکی از محبوب ترین ترند های گردنبند آقایان در تابستان امسال نیز خواهند بود. این گردنبندها که به صورت تک زنجیر و یا در ترکیب با چرم  و مروارید ساخته می شوند، در میان آقایان شیک پوش بسیار محبوب هستند. چوکر های مردانه را می‌توان با هر استایل و موقعیتی مطابقت داد. این دسته از گردنبند ها به واسطه اندازه خود معمولا در زیر یقه پیراهن های مردانه گم می شوند اما در گرمای تابستان که یکی دو دکمه از یقه پیراهن‌ها معمولا باز هستند، چوکرها فرصت کافی را برای خودنمایی پیدا خواهند کرد. استفاده از نقره، طلا و استیل در ساخت چوکرهای مردانه رایج است. همچنین شکل کلاسیک تر چوکرها، که تشکیل شده از روبان یا چرم هستند نیز انتخاب رایج بسیاری از آقایان شیک پوش و جوان برای تابستان امسال خواهد بود.

گردنبند های چوکر ظاهری گیرا و جذاب دارند و به واسطه قرار گرفتن در نزدیکی قاب صورت، می‌توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. چوکر ها کاربرد بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید از آن ها در موقعیت ها و استایل های مختلف استفاده کنید. حتی اگر بیشتر از چوکر ها به سایر ترند های روز دنیای مد، مانند گردنبند های پشته ای یا چند لایه علاقه مند باشید، هم می‌توانید از کارایی و زیبایی چوکر ها منتفع شوید.  به هنگام خرید چوکر های نقره و استیل در خصوص اصالت و خلوص مواد سازنده گردنبند اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که این گردنبند ها معمولا در تماس مستقیم با پوست گردن قرار می گیرند، عرق بدن در گرما، مواد شیمیایی موجود در عطر و لوازم آرایشی، کلر استخر ها و آفتاب می تواند به راحتی سبب از بین رفتن نمونه های بی کیفیت این گردنبند ها شود. همچنین در صورت خرید گردنبند چوکر جدید نقره، نکات مهم در خصوص نگهداری از این فلز را به خوبی مطالعه کرده و رعایت کنید.

منابع: https://en.silvexcraft.eu
https://www.truefacet.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :