معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون در سال ۲۰۲۲ Spirit collection

آشنایی و بررسی جدیدترین کالکشن زیورآلات برند لویی ویتون

معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون
معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون

اگر به دنیای زیورآلات و جواهرات پرزرق و برق علاقه مند باشید، بدون شک نام برند لویی ویتون و طراح خلاق آن، آمفیتیتروف را شنیده اید. برند لویی ویتون به واسطه ارائه زیورآلاتی با طرح های مدرن، خلاقانه و بسیار لوکس در دنیا معروف است. آمفیتیتروف، طراح ارشد و مدیر هنری این برند در زمینه تولید زیورآلات و ساعت ها، تا به امروز چهار کلکسیون فاخر از جواهرات گران قیمت را به بازار عرضه کرده است. این کلکسیون ها هویت و پیام مشخصی دارند و توانسته اند موقعیت برند لویی ویتون را میان نام های بزرگی همچون کارتیر و بولگاری تثبیت کنند.

 در سال ۲۰۲۲، برند لویی ویتون چهارمین کلکسیون طراحی شده توسط آمفیتیتروف را به دنیا معرفی کرد. کلکسیونی با نام “روح” یا Spirit collection که به زیبایی های درونی و بیرونی اشاره دارد. این مقاله به بررسی کلکسیون جدید لویی ویتون و اعضای اصلی آن اختصاص دارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید انگشتر، خرید گردنبند و یا خرید دستبند از لویی ویتون هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

کلکسیون روح یا Spirit collection از لویی ویتون

کلکسیون روح از برند لویی ویتون از بسیاری از جهات به آرمان های اصلی این برند وفادار مانده است. این کلکسیون نه تنها آزادی، قدرت و بی مرز بودن را ارج می نهد، بلکه با نگاهی به اسطوره شناسی و در نظر گرفتن موجودات افسانه ای، تلاش کرده است تا هویتی جدید و مقتدر به روح زنانگی زیورآلات ببخشد.

آمفی تیتروف با کمک گرفتن از المان های اصلی اسطوره شناسی، به بسیاری از موجودات خارق العاده و افسانه ای هویتی مدرن بخشیده است و آنها را به قرن ۲۱ام وارد کرده است. وی معتقد است درست مانند اژدهایی که با آتش از خود محافظت می کند و یا ققنوسی که از خاکستر بر می خیزد، زن لویی ویتون نیز باید مقتدر، مهار ناپذیر و در اوج باشد. وی تلاش کرده است تا تمامی این پارامترها، که ارزش بسیار زیادی نزد برند لویی ویتون دارند را به عنوان هویت اصلی جواهرات در نظر بگیرد.

کلکسیون روح از لویی ویتون شامل ۱۲۵ قطعه منحصر به فرد است. در اکثر قطعات طراحی شده در این کلکسیون، نماد اصلی برند لویی ویتون که یک V است، به چشم می خورد. آمفی تیتروف در این خصوص توضیح می دهد:” با الهام از نماد اصلی برند لویی ویتون، که یک V منحصر به فرد و ظریف است، من اکثر قطعات این کلکسیون را به شکل مثلث های ظریف طراحی کرده ام. سنگ ها و الماس ها به شکل مثلث های ظریف برش خورده اند و در اندازه های مختلف، به شکل گسترده در قطعات کلکسیون روح استفاده شده اند. این نماد گرافیکی به عنوان هویت لویی ویتون در تک تک قطعات حضور دارد و به عنوان امضای کلکسیون روح در نظر گرفته می شود.

سنگ های قیمتی در کلکسیون Spirit collection

اکثر قطعات ارائه شده در کلکسیون روح با کمک سنگ ها و نگین های قیمتی تزیین شده اند. در این کلکسیون یاقوت های کبود کاملا هم اندازه از سریلانکا، زمرد های کلمبیایی، یاقوت های موزامبیک و الماس هایی با درجه خلوص بالا استفاده شده است. جمع آوری تمامی این سنگ های قیمتی سه سال به طول انجامیده است.

معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون
معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون

این مجموعه شگفت انگیز به پنج جهان مختلف دسته بندی شده است که هر کدام از آن ها بازتابی از ارزش های لویی ویتون محسوب می شوند: آزادی، دنیای فانتزی، سخاوت، درخشندگی و سرنوشت. کلکسیون روح بزرگترین کلکسیون از جواهرات قیمتی است که برند لویی ویتون به بازار عرضه کرده است. صرف بیش از ۴۰ هزار ساعت در آتلیه های پاریس جهت خلق زیورآلاتی دست ساز و استفاده از جدید ترین تکنیک ها برای ساخت قطعات، به طور قطع کلکسیون روح را به یکی از بهترین و منحصر به فردترین مجموعه های لویی ویتون تبدیل کرده است. ما در ادامه این مقاله، پنج جهان مختلف کلکسیون روح را بررسی خواهیم کرد.

جهان اول: آزادی از نگاه لویی ویتون

پیام اصلی دنیای آزادی از کلکسیون روح، کشف دنیاهای جدید است. این بخش از کلکسیون روح حاوی ۲۲ قطعه است و برند لویی ویتون تلاش کرده است در این بخش، از استاندارد ها و تعریف های قدیمی و کلیشه ای طراحی زیورآلات لوکس و گرانقیمت، رهایی یابد. مهم ترین قطعه این کلکسیون یک گردنبند زره شکل است که پیام هایی با خطوط قدیمی در بخش داخلی آن ها حک شده است. این گردنبند ترکیب موزاییکی از الماس هایی با برش های سفارشی مربعی و مثلثی شکل است. این ماتریس از الماس های درخشان و گرانقیمت با مجموعه ای از زمرد های کلمبیایی تکمیل شده است. در تصویر زیر بخش داخلی این گردنبند را مشاهده می کنید.

معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون
معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون

نگین این گردنبند گران قیمت یک یاقوت کبود بسیار کمیاب سریلانکایی با وزن ۱۸.۰۸ قیراط و رنگ آبی سلطنتی خیره کننده است. این گردنبند به همراه یک انگشتر و یک دستبند عرضه شده است. بدنه انگشتر از الماس های درخشان با تراش مثلثی است و نگین حلقه یک یاقوت کبود ۱۰.۴۱ قیراطی می باشد. علاوه بر این گردنبند، دو مجموعه جواهرات مزین به زمرد و یاقوت کبود در مجموعه آزادی در نظر گرفته شده اند که تم مینیمالیستی دارند.

کالکشن جدیدترین زیورآلات برند لویی ویتون
کالکشن جدیدترین زیورآلات برند لویی ویتون

جهان دوم: سخاوت

مهم ترین قطعه این کلکسیون، گردنبندی است که با الهام از ققنوس طراحی شده است. دو بال ققنوس، که استعاره ای از ظرفیت بالای زن لویی ویتون است، به دور گردن پیچیده می شوند. این بخش از کلکسیون روح تلاش دارد تا به سخاوت زندگی در برابر زن لویی ویتون و توانمندی او برای رسیدن به ارتفاعات جدید اشاره کند. یک تعادل عالی بین قدرت و ظرافت که این گردنبند به زیبایی آن را نمایش می دهد. این گردنبند از یک طرح v دوتایی تشکیل شده است و بدنه اصلی کار با الماس های باگت سفارشی پوشانده شده است. بدنه این گردنبند مهارت و تکنیک بالای طراحان لویی ویتون در خلق زیورآلات را نمایان می کند.

کالکشن جدید زیورآلات برند لویی ویتون
کالکشن جدید زیورآلات برند لویی ویتون

نگین اصلی این کار یک تساوریت ۶۵ قیراطی خیره کننده است که از شرق آفریقا استخراج شده است. این سنگ قیمتی، شفافیت بسیار بالایی دارد و سایه های سبز اعجاب انگیزی را از خود ساطع می کند. ترکیب الماس های درخشان سفید و سنگ سبز رنگ، زیبایی جادویی این گردنبند را دو چندان کرده است. این گردنبند یک حلقه بسیار زیبا با طراحی مشابه دارد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

کالکشن جدید زیورآلات برند لویی ویتون
کالکشن جدید زیورآلات برند لویی ویتون

جهان سوم: دنیای فانتزی

لویی ویتون تلاش کرده است تا با تلفیق طلای زرد و سنگفرشی از الماس های مثلثی شکل، دنیایی فانتزی را خلق کند. تضاد این دو رنگ بافت عمیقی را در گردنبند، دستبند و گوشواره های اصلی دنیای فانتزی ایجاد کرده است که می تواند هر بیننده ای را هیپنوتیزم کند. این قطعات با هندسه بی عیب و نقصی طراحی شده اند و می توانند هر کسی را که در فکر خرید گردنبند، خرید انگشتر و یا خرید دستبند است، به راحتی وسوسه کنند.

بررسی جدیدترین زیورآلاتلویی ویتون
بررسی جدیدترین زیورآلات لویی ویتون

جهان چهارم: درخشندگی

همانطور که از نامش پیداست، اعضای این کلکسیون به گونه ای طراحی شده اند تا درخشندگی را به حداکثر برسانند. طرح کلی ستاره اصلی این کلکسیون به صورت یک هرم درخشان از جنس طلا زرد است. نوک های پیکانی شکل و الماس نشان این گردنبند، درخشندگی کلی کار را دوچندان می کنند. نگین اصلی این گردنبند پهن طرح چوکر یک گارنت ماندارین ۱۰ قیراطی است که رنگ نارنجی آن، گرما و درخشندگی کل کار را دو چندان کرده است. یک دستبند ست به همراه این گردنبند به بازار عرضه شده است تا زیبایی و درخشندگی کلی کار را بیش از پیش افزایش دهد. شما همچنین می توانید گوشواره های همسان این گردنبند را نیز در این کلکسیون داشته باشید.

آشنایی با جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون
آشنایی با جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون

جهان پنجم: سرنوشت

تمامی زیورآلات ارائه شده در مجموعه سرنوشت از کلکسیون روح، معماری شگفت انگیزی دارند. در تمامی این قطعا، قدرت و میراث برند لویی ویتون به خوبی قابل مشاهده است. استفاده از حرف v و الگوهای ظریف و تکراری برای خلق طرح های منحصر به فرد، به خوبی در این قطعات رعایت شده است. مثلث هایی با الماس های گل تراش مونوگرام، استفاده از یاقوت های آتشین و توجه به ظرافتی که برازنده زن لویی ویتون است، مجموعه سرنوشت را به عنصری خاص و منحصر به فرد تبدیل می کنند. استفاده از سنگ های خاص و کمیاب، ارزش قطعات موجود در این مجموعه را بیش از پیش افزایش می دهند.

معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون
معرفی جدیدترین کالکشن زیورآلات لویی ویتون

مهمترین عضو کلکسیون سرنوشت، گردنبند سه ردیفه ای است که با کمک یاقوت های بسیار کمیاب تزئین شده اند. این گردنبند را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. این گردنبند به همراه یک جفت گوشواره، انگشتر، دستبند و یک سنجاق سینه به بازار عرضه می شود. مجموعه سرنوشت همچنین شامل قطعاتی با طراحی مونوکروم و ساده است که از حیث طراحی، بسیار خاص هستند. انگشتر سولیتر (تصویر زیر) موجود در این کلکسیون، به طور خاص توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

کالکشن زیورآلات لویی ویتون
کالکشن زیورآلات لویی ویتون

منابع:

https://luxferity.com/brand/louis-vuitton/news/louis-vuitton-presents-new-2022-high-jewellery-collection-spirit#!

https://www.luxuo.com/style/louis-vuitton-high-jewellery-collection-luxury-necklaces.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :