معرفی و راهنمای خرید جدیدترین ست های راحتی دخترانه، تیشرت کراپ، شلوار و شلوارک ، اقتصادی و خنک

ست راحتی خانگی ۳ تیکه طرحدار خاکستری راه راه سفید مدل FSH123G

راهنمای خرید لباس های تابستانی دخترانه با قیمت اقصادی و مناسب

پس از یک روز کاری طولانی و خسته کننده، زمانی که در ترافیک دیوانه کننده یک روز گرم تابستان گیر افتاده اید، به چه چیزی فکر می کنید؟ شما ممکن است مانند خیلی از افراد خود را در خانه ای خنک تصور کنید که پس از یک دوش آب سرد، لباسی راحت به تن کرده اید و با یک بشقاب هندوانه خنک، از برنامه تلویزیونی محبوب خود لذت می برید. لباس های راحتی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انتخاب ها در تابستان هستند. آنها می توانند راحتی و خنکی را در کنار شیکی و زیبایی برایتان فراهم کنند. ما در این مقاله قصد داریم جدید ترین ست های راحتی دخترانه را به شما معرفی کنیم و راهنمایی هایی را در خصوص خرید آن ها ارائه کنیم.

راهنمای خرید جدیدترین ست های راحتی
راهنمای خرید جدیدترین ست های راحتی دخترانه

چرا خرید لباس راحتی؟

همه ما برای خرید لباس های رسمی، مانتو و روسری، کت و شلوار و حتی لباس هایی که قرار است آنها را در دورهمی های دوستانه و خانوادگی بر تن کنیم، بسیار حساس و دقیق هستیم. همه ما تلاش می کنیم هارمونی رنگ ها را حفظ کنیم، لباس های با کیفیت خریداری کنیم و تا حدی به مد روز وفادار باشیم. این در حالی است که بسیاری از ما برای خرید لباس های راحت خانگی، این دقت و حساسیت را نداریم. بسیاری از افراد به هنگام خرید لباس های خانگی، به زیبایی و شیکی کار توجهی ندارند. عده ای دیگر نیز حتی لباس های قدیمی خود را به عنوان لباس خانگی استفاده می کنند. این دیدگاه غلط است، چرا که لباس ها آیینه ای از درون ما هستند و می توانند به شکل مشابه، بر روی روحیات و ناخودآگاه ما تاثیر بگذارند.

لباس ها می توانند بر روی احساس ما نسبت به خودمان و همچنین احساس دیگران نسبت به ما تاثیر بگذارند. شاید با خود فکر کنید در خانه که کسی ما را نمی بیند! شما در خانه بارها از جلوی آینه رد می شوید و آنچه که پوشیده اید، به صورت ناخودآگاه بر روی احساس و برداشت شما از خودتان اثر می گذارد. اگر در آینه تصویری آراسته و زیبا از خود ببینید، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفستان افزایش پیدا می کند؛ چرا که این تصویری است که شما از خودتان در ناخودآگاهتان ثبت می کنید. علاوه بر آن، در خانه شما پدر و مادر، خواهر و برادر، همسر و فرزندانتان نیز زندگی می کنند. شیوه پوشش شما، می تواند بر روی احساس و نظر سایر افراد نسبت به شما نیز تاثیر بگذارد. خرید چند دست لباس راحتی شیک سرمایه گذاری هوشمندانه ای است. این لباس ها می توانند حتی در سفرهای دسته جمعی نیز به کمک شما بیایند.

راهنمای خرید لباس راحتی - کراپ دخترانه
راهنمای خرید لباس راحتی – کراپ دخترانه

لباس های راحتی شیک، اثر مثبت همه گیری کرونا

دنیای مد در طی دو سال گذشته، تغییرات زیادی را تجربه کرده است. همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از مردم را در خانه هایشان حبس کرد و علایق آنها را در زمینه مد و پوشاک، به طور کلی تغییر داد. دو سال خانه نشینی، افراد را با لباس های راحت و خانگی بیشتر آشنا کرد و میزان استقبال مردم از لباس های رسمی کمتر شد. به همین دلیل، دنیای مد نیز از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و ایده های بکر و جذابی را در زمینه لباس های خانگی ارائه داد. در نتیجه، حالا ما امروز طرح های جذابی از تیشرت کراپ، شلوارک نخی و شلوار راحتی را در گوشه و کنار دنیای مد می بینیم.

برند های شناخته شده و لوکس و برند های ارزان قیمت تر و محلی، همگی تلاش کرده اند تا در زمینه طراحی و تولید لباس های راحت خانگی، گامی مثبت بردارند. حالا پیدا کردن یک لباس راحتی شیک و کاربردی، کار چندان دشواری نیست. ما در ادامه این مقاله، برخی از انتخاب های محبوب در سال ۲۰۲۲ را مرور خواهیم کرد.

ست های کراپ دخترانه
ست های کراپ دخترانه

خرید لباس راحتی خانگی: تیشرت کراپ

در حال حاضر یکی از محبوب ترین گزینه های روی میز در اروپا و آمریکا، تیشرت کراپ است. تیشرت های کراپ به آن دسته از تیشرت هایی گفته می شود که کوتاه هستند و بخش شکم و کمر را پوشش نمی دهند. دنیای متنوعی از تیشرت های کراپ در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه شده اند. تیشرت های کراپ می توانند انتخاب ایده الی به عنوان لباس راحت خانگی باشند. شما حتی می توانید نمونه های رسمی تر آن ها را در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی بپوشید. ترکیب تیشرت های کراپ با شلوارک، شلوار جین و یا شلوار راحتی در تابستان ۲۰۲۲ ترند است

ست های کراپ دخترانه
ست های کراپ دخترانه

تیشرت کراپ و ست های کراپ سه تکه، مانند آنچه که در تصویر تصاویر فوق مشاهده می کنید، انتخابی اقتصادی و راحت برای خانه محسوب می شود. شما می توانید شلوارک و تاپ را برای روزهای گرم سال استفاده کنید و ترکیب تاپ و شلوار را به عنوان لباس راحتی و یا حتی لباس خواب در زمستان در نظر بگیرید. این ست ها بسیار شیک، کاربردی و اقتصادی هستند و حضور یک الی دو مدل از آن ها در کمد هر بانوی شیک پوشی، ضروری است.

شلوار مام برمودا گل دار
شلوار مام برمودا گل دار

شلوار طرح گل و هاوایی

شلوارها یکی از کاربردی ترین پوشاک در کشور ایران محسوب می شوند. در تابستان و در گرمای بالای ۳۸ درجه روزهای داغ و آفتابی، یک شلوار خنک می تواند زندگی را برای بسیاری از ما آسان کنند. خبر خوب این است که شلوار طرح گل و شلوارک هاوایی، دو انتخاب بسیار پرطرفدار و ترند در تابستان ۲۰۲۲ هستند. این بدان معناست که شما می توانید شلوارهای گشاد و طرح مام با پارچه های گل دار و طرح دار مختلفی را برای تابستان امسال در نظر بگیرید و استایلی رنگارنگ، خنک و راحت برای خود خلق کنید. نمونه ای از شلوار طرح مام گلدار را در تصویر فوق مشاهده می کنید. این شلوار در عین شیکی و خنکی، کاربرد بسیار فراوانی دارد.

شلوار مام برمودا گل دار
شلوار مام برمودا گل دار

شما می توانید شلوار طرح گل و شلوارک های هاوایی را به عنوان لباس خانگی و یا لباسی راحت به هنگام میزبانی از مهمان های خود انتخاب کنید. شلوارهای طرح دار، مانند آنچه که در تصویر فوق می بینید را می توانید حتی بیرون از منزل و به عنوان یک استایل راحت روزانه استفاده کنید. شلوارهای طرح دار همچنین انتخابی ایده آل برای سفر، به ویژه سفر به مناطق دریایی و ساحلی، هستند. ترکیب رنگ های زرد و مشکی در شلواری که در تصویر زیر ارائه شده است، سبکی خاص و هنری را خلق می کنند. این رنگ ها در تابستان ۲۰۲۲ بسیار ترند هستند و می توانند سبک اسپانیایی زیبا و جذابی را به استایل شما وارد کنند. داشتن حداقل یک شلوار راحت طرح دار برای تابستان و پاییز ۲۰۲۲ ضروری است و می تواند یک سرمایه گذاری هوشمندانه در دنیای مد باشد.

شلوار مام برمودا طرحدار زرد
شلوار مام برمودا طرحدار زرد

لباس های خانگی که برای تابستان ضروری هستند!

آنچه که تا اینجای مقاله به آن اشاره کردیم، مهم ترین و ضروری ترین لباس هایی بودند که برای تابستان ۲۰۲۲ به آنها احتیاج دارید. آن ها می توانند زندگی شما را در طول گرم ترین روزهای سال، راحت تر کنند. با این حال، برای تکمیل کمد لباس های خود، علاوه بر آنچه که در مقاله به آن اشاره شد، شما به موارد زیر نیز نیاز پیدا خواهید کرد:

  • شلوارک های دوچرخه سواری: یکی از کاربردی ترین انتخاب ها برای تابستان، شلوارک های دوچرخه سواری هستند. آن ها در گذشته بیشتر در باشگاه های ورزشی حضور داشتند اما در تابستان ۲۰۲۲ به عنوان یک ترند محبوب به خیابان ها نیز وارد شدند. آن ها بسیار کاربردی هستند و حضور یک الی دو شلوارک دوچرخه سواری در کمد لباس های هر زنی، یک ضرورت است.
  • بادی ها: بادی ها لباس هایی بسیار تنگ و چسبان هستند و فرم آن ها بسیار شبیه به یک مایو است. با این حال، جنس پارچه آن ها با مایوها تفاوت بسیار زیادی دارد و شما می توانید بادی ها را به عنوان لباس و یا تاپ در خانه، مهمانی و یا زیر مانتو استفاده کنید. بادی ها می توانند بدن شما را خوش فرم نشان دهند و به عنوان یکی از المان های کاربردی در کمد لباس هایتان، ارزش سرمایه گذاری را دارند.

سرهمی ها: سرهمی های خنک، پارچه ای و رنگارنگ، یکی دیگر از المان های راحت و بسیار کاربردی در تابستان امسال خواهد بود. شما می توانید ست های سرهمی را به عنوان لباس خانگی، یک لباس ایده آل برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه و یا حتی به عنوان یک انتخاب کاربردی در زیر مانتوها استفاده کنید. ست هایی از جنس لنین و یا نخ، برای گرمای هوای تابستان ایده آل هستند. سرهمی ها همچنین می توانند یک انتخاب ایده آل برای سفر باشند.  

منابع»

https://theeverygirl.com/fashion-girls-wearing-at-home/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :