معرفی ۳ ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین

معرفی ۳ ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین

تمام مردم در سرتاسر دنیا دوست دارند که به عنوان هدیه دسته گلی زیبا دریافت کنند. هدیه دادن گل در روز ولنتاین یکی از رایج ترین ایده ها است که هیچ گاه قدیمی نمی شود. اما اینکه این ایده ی کلاسیک، همواره مفید بوده و می تواند عشق شما را خوشحال کند، به این معنا نیست که ولنتاین امسال نیز به سراغ دسته گل های ساده و تکراری بروید و آن ها را به عنوان هدیه انتخاب کنید. شما می توانید با چند ترفند ساده، دسته گل ولنتاین خود را خاصو جذاب کنید. یکی از بهترین راهکار ها برای جذاب تر کردن دسته گل ولنتاین، طراحی گلدانی شخصی و زیبا برای این گل ها است.شما می توانید پیام عشق خود را با طراحی یک گلدان زیبا به عزیز خود برسانید. ما برای آن که به شما در این راه کمک کرده باشیم، چند ایده ی ساده اما جذاب را در اینجا معرفی خواهیم کرد.

معرفی 3 ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین
معرفی ۳ ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین

شما می توانید چند عکس از دسته گل های زیبایی را که دوست دارید جمع کرده و از آن ها برای طراحی دسته گل ولنتاین خود ایده بگیرید. شما حتی می توانید از این ایده برای هدیه دادن دسته گلی زیبا به دوست و یا اعضای خانواده خود نیز استفاده کنید و آن ها را خوشحال کنید. برای آنکه این دسته گل خاص باشد، پس از انتخاب گل های مناسب، می توانید تعدادی از عکس هایی را که با شخص مورد نظر دارید انتخاب کرده و از آن ها برای تزیین گلدان این گل ها استفاده کنید. اگر برای تزیین این گلدان، از عکس های عاشقانه و دونفره ی خود استفاده می کنید، سعی کنید این عکس ها را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. تفاوت رنگی که میان گلدان و گل های رنگارنگ به وجود می آید، بسیار جذاب و خیره کننده خواهد بود. این ایده در صورتی که دسته گل شما تنها از یک رنگ گل، مانند تعداد زیادی رز قرمز، تشکیل شده باشد، بسیار جذاب خواهد بود.

معرفی 3 ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین
معرفی ۳ ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین

شیک ترین گردنبند های گل طبیعی در گالری شمرون

یک ایده ی جالب دیگر برای طراحی گلدان، نقاشی است. شما می توانید از نقاشی های خود که مرتبط با احساس و خاطرات دو نفره ی شما هستند استفاده کنید. در صورتی که فرزندی دارید، می توانید با همکاری او این گلدان زیبا را طراحی کنید. فراموش نکنید که فرزندان، بخش مهمی از رابطه ی شما با همسرتان را تشکیل می دهند. علاوه بر آن، اگر می خواهید این گل ها را به والدین خود هدیه دهید، مطمئن باشید که  مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها نیز همیشه از دیدن نقاشی نوه های خود خوشحال خواهند شد.

معرفی 3 ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین
معرفی ۳ ترفند ساده برای زیباتر کردن گل های روز ولنتاین

شما همچنین می توانید برای طراحی این دسته گل، از گل هایی استفاده کنید که برای شما و گیرنده ی دسته گل معنای خاصی دارند. به عنوان مثال، اگر شما با عشق خود در فصل پاییز آشنا شده اید، می توانید از گل هایی استفاده کنید که رنگ های پاییزی را به یاد شما می آورند. تزیین گلدان با عکس هایی از پاییز می تواند این دسته گل را کامل کند. اگر قرار است برای ولنتاین به همراه عشق خود به سفری در کنار دریا بروید، می توانید از تلفیق گل های آبی و سفید استفاده کرده و با عکس هایی از دریا آن را کامل کنید.

فراموش نکنید که در چنین روزی، شما باید عشق و رابطه ی خاص خود را جشن بگیرید. بنابراین هرچه برای هدایایی که به یکدیگر می دهید زمان گذاشته و فکر کنید، در این کار رسیدن به این هدفموفق تر خواهید بود. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید در این روز خاطره ی زیبایی را برای عشق خود بسازید و معتقد هستید که تنها هدیه دادن به او برای بزرگداشت عشق و احساسی که میان شما هست، کافی نیست، ما برای شما چند پیشنهاد خاص داریم. به شما پیشنهاد میکنیم مقاله “معرفی چند پیشنهاد خاص برای سورپرایز عشقتان در روز ولنتاین” را هم حتما مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :