معرفی مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی شما!

معرفی مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی شما!

با فکر کردن در مورد زیورآلات روز عروسیتان، انتخاب های بسیار زیادی به ذهن شما خواهد رسید و در این میان، شاید گوشواره های حلقه ای آخرین انتخاب شما به عنوان گوشواره هایی مناسب برای این روز باشند. اگر در حال تهیه ی لیستی از مدل های ممکن برای گوشواره های خود در روز عروسی هستید، به احتمال زیاد گوشواره های آویزی، گوشواره های میخی و یا گوشواره های بسیار زیبا و جذاب چندلیر، انتخاب های مناسب تر و معمول تری به نظر برسند. اگر معتقد هستید که گوشواره های حلقه ای در این لیست جایی ندارند، ما اینجا هستیم تا نظر شما را در این خصوص عوض کنیم!

مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی

چرا گوشواره های حلقه ای را برای روز عروسی خود انتخاب کنیم؟ گوشواره های حلقه ای دوباره زنده شده اند. محبوبیت این گوشواره های در طول سالیان دراز به قدری زیاد است که به طور قطع می توان در جعبه ی جواهرات هر زنی، چند جفت گوشواره حلقه ای زیبا را با اندازه های مختلف، پیدا کرد. این گوشواره ها با اندازه های مختلف و با جنس های متنوع، سالیان طولانی ای است که در دنیای مد حضور داشته اند و اخیرا با طرح های بسیار زیبا و جذاب توانسته اند طرفداران خود را شگفت زده کنند. اگر شما نیز می خواهید عروسی شیک، با سبک خاص و فوق العاده ی مخصوص به خود باشید، بهتر است در مورد این مدل از گوشواره ها بیشتر فکر کنید. انتخاب گوشواره های حلقه ای می تواند به ظاهر شما ظرافت و زیبایی خاصی را ببخشد و از شما عروسی مدرن بسازد. خوشبختانه مدل های متنوع و زیبایی از این گوشواره ها در بازار وجود دارد و شما می توانید با انتخاب گوشواره های فلزی، الماسی و یا گوشواره های حلقه ای مرواریدی در روز عروسی خود به زیبایی بدرخشید. انتخاب گوشواره های حلقه ای به عنوان زیورآلاتی برای روز بزرگ زندگیتان، می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای نیز باشد. این گوشواره ها به نسبت زیبایی و جذابیت خاص خود، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و از آنجایی که به خوبی با هر لباسی منطبق می شوند، شما این امکان را دارید که حتی پس از عروسی خود از آن ها در کنار سایر لباس های خود، به راحتی استفاده کنید. گوشواره های حلقه ای می توانند بسیار ساده باشند و یا می توانند با داشتن جزییات بسیار ریز و هنرمندانه، ظاهری ظریف به شما ببخشند.

مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی

گوشواره های حلقه ای از جنس الماس: انتخابی مناسب برای روز بزرگ زندگی شما اگر مراسم های بزرگ مانند اسکار و یا جشن بفتا را در سال گذشته دنبال کرده باشید، به خوبی خواهید دید که الماس ها از عناصر بسیار مهم در طراحیزیورآلات به نمایش گذاشته شده در این مراسمبودند و تمام ستارگان تمام تلاش خود را کرده اند تا به نحوی از آن ها در طراحی لباس ها و زیورآلات خود استفاده کنند. به همین دلیل است که ما نیز به شما توصیه می کنیم، برای روز بزرگ زندگی خود در مورد گوشواره های حلقه ای از جنس الماس بیشتر فکر کنید. ظاهر ساده اما منحصر به فرد این گوشواره ها می تواند به شما جذابیت خاصی ببخشد. شاید استفاده ماهرانه از سنگ های زینتی در طراحی و ساخت این مدل گوشواره ها نیز ایده ی خوبی باشد، اما باید در انتخاب طراحان و مدل های موجود در بازار دقت کنید. گوشواره های حلقه ای از برند Tiffany &Co و یا گوشواره های حلقه ای از طرح های لیزی مندلیر که دارای لبه های تیز باشند، از مدل های جذاب و خاص موجود در بازار هستند که طرح منحصر به فرد آن ها زمان بندی خاصی ندارد و شما می توانید در هر زمانی و با هر لباسی از آن ها استفاده کنید. این در حالی است که گوشواره های حلقه ای با طرح های شلوغ و جذاب از برندKalan که با استفاده از باگت ساخته شده اند و یا طرح های Jade Trau  که به سبب استفاده از الماس ها، درخشش بسیار زیبایی را به خود گرفته اند، از دیگر انتخاب های جذاب موجود در بازار هستند.شما با بررسی گزینه های مقرون به صرفه و زیبایی که در میان گوشواره های حلقه ای کریستالی از برند Kenneth Jay Lane و گوشواره های حلقه ای نقره ای با طرح عتیقه از برند Adornmonde، که با الهام از گل رز ساخته شده اند، گزینه های مناسب بسیاری را نیز پیدا خواهید کرد که می تواند جوابگوی هر سلیقه ای باشند.

مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی

گوشواره های حلقه ای مرواریدی: انتخابی کلاسیک و شیک برای شما مروارید ها از جمله المان هایی در دنیای مد هستند که هیچ گاه قدیمی نمی شوند. انتخاب گوشواره های حلقه ای که با استفاده از مروارید ها تزئین شده اند، می تواند مجموعه ای بسیار شیک و کلاسیکی را به وجود آورد که هیچ گاه قدیمی نشود و شما نیز بتوانید برای مدت زمان زیادی از داشتن و پوشیدن آن ها لذت ببرید. همچنین انتخاب گوشواره های حلقه ای از جنس مروارید به عنوان زیورآلات روز عروسی، علاوه بر آنکه انتخابی کلاسیک و شیک می باشد، می تواند انتخابی جسورانه ای باشد که به شما ظاهری مدرن نیز ببخشد.  طراح مطرح، Loren Stewartsگوشواره های حلقه ای کلاسیکی را با استفاده از تنها یک مروارید تزئین کرده است که در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای نیز برخوردار هستند. این ایده مورد استقبال طراحان دیگری نیز، مانند Vita Fede’s Sfera،  قرار گرفته است و آن ها نیز با انتخاب یک مروارید برای هر لنگه از گوشواره های حلقه ای مجموعه ی خود، طرح های بسیار زیبایی را به بازار عرضه کرده اند.

طرحهای لوکس گوشواره های حلقه ای زنانه در گالری شمرون

مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی

گوشواره های حلقه ای از جنس طلا: ساده اما خاص اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که از درخشش زیاد زیورآلات خوشتان نمی آید، می توانید گوشواره های حلقه ای بسیار ساده از جنس طلا را انتخاب کنید. گزینه های بی نظیر بسیار زیادی در میان طرح های Sarah & Chloe، AUrate و Diane Kordas وجود دارد و شما می توانید با بررسی آن ها، مدل مورد علاقه ی خود را به راحتی انتخاب کنید. اشکال مدرن تری از گوشواره های حلقه ای با استفاده از طلا نیز ساخته و به بازار عرضه شده اند که می توانند جوابگوی تمام سلیقه ها باشند. در این میان، گوشواره های طراحی شده توسط برندLine De Loup  که در واقع طرحی مارپیچ از گوشواره های حلقه ای هستند،گزینه مورد علاقه ی ما در زمینه ی گوشواره های حلقه ای می باشند.

مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی

زیورآلات نقش مهمی را در ظاهر شما بازی می کنند و در انتخاب آن ها برای روز عروسی خود باید بسیار دقت کنید. در خصوص انتخاب گوشواره های حلقه ای، فارغ از جزئیات به کار رفته شده در طراحی آن ها، باید به اندازه ی آن ها نیز بسیار دقت کنید.برای آن که بتوانید گوشواره های حلقه ای با اندازه ی مناسب را انتخاب کنید، باید دقت کنید که آن ها تنها به اندازه ی چند سانتی متر از گوش های شما آویزان شوند. گوشواره های حلقه ای بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ برای روز عروسی شما انتخاب مناسبی نیست.  شما می توانید حلقه های بسیار بزرگ را در مهمانی های مجردی و یا در ماه عسل استفاده کنید و گوشواره های حلقه ای با اندازه ای متناسب را برای روز عروسی خود نگه دارید.

مدل های جذابی از گوشواره های حلقه ای برای روز عروسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :