معرفی جدید ترین طرح های انگشتر برای سال ۲۰۱۹

انگشتر چاک دار

برای داشتن استایلی شیک و جذاب، توجه به کوچکترین المان ها در ظاهرتان اهمیت بسیار زیادی دارد. لباس های شما، اکسسوری ها و لوازم جانبی ای که مورد استفاده قرار می دهید و از همه مهم تر زیورآلاتی که استفاده می کنید، می توانند توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کنند. در دنیای زیورآلات، اگرچه به نظر می رسد که گوشواره ها و گردنبند ها از نظر جلب توجه در مقام اول ایستاده باشند، اما خوب است بدانید که درخشش فلزات بر روی دستان شما بیش از هر مورد دیگری می تواند جالب باشد. انگشتر ها یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین شاخه از زیورالات محسوب می شوند که در طول تاریخ نقش بسیار مهمی را در استایل و ظاهر افراد بازی کردند. اگرچه برخی از این انگشتر ها بار معنایی عاطفی در پشت خود دارند و شما می توانید انگشتر نامزدی، حلقه ی ازدواج و یا انگشترهایی که از عزیزانتان به یادگار گرفته اید را با افتخار دست کنید و در مورد داستان های زیبایی که در پس آن ها وجود دارد با اطرافیانتان صحبت کنید، اما بهتر است به هنگام خرید انگشتر های محبوبتان به مد روز و ترند های رایج با دقت بیشتری بیاندیشید.

معرفی جدید ترین طرح های انگشتر برای سال 2019

کلکسیون های جدیدی از زیورآلات لوکس و جذاب برای سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار معرفی شده اند که در طول سال و به مرور در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. با بررسی دقیق تر این کلکسیون ها می توان دریافت که دو مدل از انگشتر ها در سال جدید بسیار محبوب خواهند شد و بدون شک آن ها را در خیابان ها، ویترین مغازه ها و بر روی دست دوستان و اطرافیانتان خواهید دید. ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا دو مدل بسیار محبوب از انگشتر ها را که پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۹ میلادی موفقیت چشم گیری کسب کنند، به دوستداران خرید انگشتر های خاص و مد روز معرفی کنیم.

معرفی جدید ترین طرح های انگشتر برای سال 2019

انگشتر های چاکدار، انتخابی راحت برای دوست داران خرید انگشتر در جعبه ی جواهرات هر زنی، در سرتاسر دنیا انگشتر هایی وجود دارد که بسیار عزیز و دوست داشتنی هستند اما به دلیل تغییر سایز انگشتان دست، دیگر نمی توان از آن ها استفاده کرد.سایز انگشتان دست به مرور زمان تغییر می کند. این امر می تواند به سبب داشتن رژیم های غذایی، کار کردن زیاد، بارداری و یا افزایش وزن باشد. انگشترهای چاک دار، که قابلیت تغییر سایز را دارند، راه حل دنیای مد برای این معضل هستند. شما می توانید با تغییر اندازه ی یک انگشتر چاکدار آن را در هر زمان که بخواهید، متناسب با سایز انگشتان دست خود تنظیم کنید و بدین شکل همواره از داشتن انگشتر مورد علاقه ی خود لذت ببرید. دنیای طراحی انگشترهای چاکدار بسیار متنوع است. استفاده از سنگ های قیمتی، کریستال های درخشان و سایر المان های طراحی رایج، در طراحی انگشتر های چاک دار نیز کاربرد دارد که در نتیجه ی آن انتخاب و خرید انگشتر مورد علاقه ی شما در چنین شرایطی کار دشواری نخواهد بود.

معرفی جدید ترین طرح های انگشتر برای سال 2019

در میان تمامی طرح های موجود از انگشترهای چاکدار، آن دسته از مدل هایی که قابلیت تغییر سایز در دل طراحیشان نهفته است از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. طراحی این دسته از انگشتر ها از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. انگشتر های کوکتل، انگشترهایی بزرگ اما دوست داشتنی یک انگشتر کوکتل قطعه ای از جواهر است که بزرگ تر از اندازه ی یک حلقه ی معمولی طراحی شده است و معمولا به گونه ای تزئین می شود که بتواند با توجه به اندازه و رنگ خود، توجه بسیار زیادی را جلب کند. در دهه ی ۵۰ میلادی برای اولین بار، این مدل از انگشتر ها بسیار باب شدند و بسیاری از آن ها برای شرکت در مهمانی های بزرگ استفاده می کردند. در واقع  نام این انگشتر ها نیز از این مهمانی ها سرچشمه می گیرد. امروزه طراحی انگشترهای کوکتل تغییر کرده است و استفاده از کریستال های مرغوب و همچنین فلزاتی مانند طلا و نقره در ساخت آن ها، بسیاری از طرفدارانشان را به سوی استفاده از آن ها در مهمانی های مهم و رسمی سوق داده است. اگرچه بسیاری از طرحان و متخصصان دنیای مد معتقد هستند که استفاده از انگشترهای کوکتل در کنار لباس های شب و استایل رسمی چندان باب نیست، اما ستارگان سینما و همچنین بسیاری از افراد مشهور این تصویر را به چالش کشیدند. به نظر می رسد در سال ۲۰۱۹ انگشتر های کوکتل تمامی محدودیت ها را از سر راه خود کنار می زنند و حضوری پررنگ را در طول سال از خود نشان خواهند داد.

جدیدترین طرح های انگشتر زنانه در گالری شمرون

معرفی جدید ترین طرح های انگشتر برای سال 2019

یکی از مهم ترین المان های طراحی انگشتر های کوکتل استفاده ی درست از رنگ هایی است که بتواند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. به همین منظور در سال ۲۰۱۹ بسیاری از برند ها و طراحان بزرگ دنیا اقدام به معرفی کلکسیونی از انگشترهای کوکتل کرده اند که به کمک سنگ های قیمتی و یا کریستال های بسیار مرغوب و درخشان سواروسکی تزئین شده است. به عنوان مثال برند کارتیه در کلکسیون “آرزوی کیهان” خود مجموعه ای از انگشتر های کوکتل را به بازار عرضه کرده است که می تواند چشم دوست داران خرید انگشتر های زنانه گران قیمت کوکتل را خیره کند. از سویی دیگر، استفاده از کریستال های سواروسکی در ساخت انگشتر های کوکتل انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد، چرا که در کنار رنگ بندی خاص این کریستال ها، درخشندگی فوق العاده ی آن ها نیز می تواند توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و این تمام چیزی است که در فرهنگ ساخت و استفاده از انگشترهای کوکتل باید رعایت شود. خرید انگشتر های کوکتل بدون شکل سرمایه گذاری ای طولانی مدت در دنیای پرتلاطم مد خواهد بود، چرا که این دسته از انگشترها از سال ۲۰۱۸ میلادی با حضوری پررنگ دنیای مد را به تسخیر خود در آوردند و به نظر می رسد که در سال ۲۰۱۹ نیز در دنیای پر رقابت زیورآلات حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

معرفی جدید ترین طرح های انگشتر برای سال 2019

خرید انگشتر و حساسیت های پوستی انگشترها از جمله زیورآلاتی هستند که برای مدت زمان طولانی در تماس مستقیم با پوست دستان شما قرار می گیرند، بنابراین خرید انگشتر زنانه ای که از مواد اولیه ی ضد حساسیت ساخته شده باشند، اهمیت بسیار بالایی دارد.احساس خارش، قرمزی پوست وسوزش از جمله علایمی هستند که نشان میدهند پوست شما نسبت به ماده ای شیمیایی و یا فلزی دچار حساسیت شده است. بسیاری از زیورآلات به دلیل داشتن فلز نیکل در ساختار خود، ممکن است برای پوست های حساس خطر آفرین باشند.بنابراین یکی از مهم ترین نکات به هنگام خرید انگشتر، تحقیق در خصوص مواد سازنده ی آن می باشد.درصد نیکل در روکش های طلای مورد استفاده در طراحی بسیاری از زیورآلات پایین است. از سوی دیگر، روکش طلا و درخشش آن می تواند زیبایی زیورآلاتی از جنس طلا را با قیمتی مناسب تر در اختیار شما قرار دهد. همچنین زیورآلاتی که از جنس استیل هستند، به دلیل پایین بودن سطح نیکل در ساختار خود، از خاصیت ضد حساسیت برخوردار می باشند و می توانند انتخاب مناسبی برای افرادی با پوست های حساس باشند. خرید زیورآلات به شکل صحیح نقشی کلیدی را در استایل هر فرد در دنیای مد امروزی بازی می کند و شاید به همین دلیل باشد که طراحان همواره تلاش می کنند طرح هایی بدیع، کاربردی و جالب را به بازار عرضه کنند، به گونه ای که افراد با هر نوع سلیقه و ویژگی های فردی بتوانند از این دنیای متنوع بهره مند شوند و با خرید انگشتر مورد علاقه ی خود، به زیبایی بدرخشند.   منبع: گالری شمرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :