رنگ ها و مدل هایی که طی سال ۲۰۱۹ در کنار ما خواهند بود

رنگ ها و مدل هایی که طی سال 2019 در کنار ما خواهند بود

بسیاری از منتقدان و طراحان دنیای مد اقدام به پیش بینی و همچنین ارائه ی ایده ها و طرح های بسیار جذابی کرده اند که می توانند طی سال ۲۰۱۹ مهمان ویترین مغازه ها و خیابان ها باشند. ما در این جا به بررسی تعدادی از رنگ ها و طرح هایی که پیش بینی می شود طی سال ۲۰۱۹ بسیار محبوب و مطرح باشند، خواهیم پرداخت. دنیای مد در سال۲۰۱۹

رنگ ها و مدل هایی که در سال 2019 در کنار ما خواهند بود

رنگ زرد مایل به طلایی: برای اولین بار در هفته ی مد نیویورک در اواخر سال ۲۰۱۸ طراحانی همچون برندون ماکسول، کارولینا هِررِرا و اسکار دی لارنتا طرح های جذابی از رنگ زرد مایل به طلایی را به عموم معرفی کرده اند که بسیار مورد توجه قرار گرفت و به رنگ سال ۲۰۱۹ برای بسیاری از لباس ها تبدیل شد. بنابراین اگر در کمد خود لباسی به این رنگ ندارید، سال ۲۰۱۹ بهترین زمان برای خرید لباس هایی به این رنگ خواهد بود.

رنگ ها و مدل هایی که در سال 2019 در کنار ما خواهند بود

 پارچه هایی با طرح پوست مار: لباس هایی با طرح پوست مار همواره مورد توجه و محبوبیت افراد سرشناسدر طول زمان بوده است. در اواخر سال ۲۰۱۸ محبوبیت این طرح ها میان افراد عادی نیز نرخ رو به رشدی را تجربه کرد و به همین سبب است که با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی، بسیاری معتقد هستند که این طرح از پارچه ها یکی از مهمترین المان های مد در سال جاری خواهد بود.

خرید زیورآلات با کریستال اتریش و روکش طلا و رادیوم از گالری شمرون

رنگ ها و مدل هایی که در سال 2019 در کنار ما خواهند بود

لباس هایی با طرح های شلوغ رنگی:لباس هایی با طرح های شلوغ رنگی نیز از دیگر جریان های مد است که مستقیما از هفته های مد در اواخر سال ۲۰۱۸ به دنیای مد معرفی شده و به سبب استقبال بی نظیری که از آن ها شد، پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۹ نیز مورد توجه قرار بگیرند.  

رنگ ها و مدل هایی که در سال 2019 در کنار ما خواهند بود
رنگ ها و مدل هایی که در سال ۲۰۱۹ در کنار ما خواهند بود

آستین های بزرگ:  در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی، لباس هایی با آستین های بزرگ راه خود را به دنیای مد باز کردند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با رونمایی طراحان از کلکسیون های خود برای سال ۲۰۱۹ ، پیش بینی می شود که برند های مطرح از این مدل از آستین ها در سال جدید نیز در طرح های خود استفاده خواهند کرد. به نظر می رسد که آستین های بزرگ و پف آلود قصد دارند برای مدت زمان زیادی مهمان خیابان ها و کمد لباس های ما باشند.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :