رنگ هایی که به خانه ی شما جان می دهند!

رنگ هایی که به خانه ی شما جان می دهند!

کمتر کسی است که از تزیینات زیبای کریسمس و یا روز آزادی لذت نبرد. حتما شما نیز متوجه گرما و حس مطبوعی که رنگ ها در این ایام به خیابان ها و خانه های سایر کشورها می بخشند، شده اید. این حس در واقع معجزه ی رنگ های قوی ای است که در این ایام استفاده می شوند. در حالی که بسیاری از این رنگ ها، مانند قرمز در کریسمس،  سمبل ایام خاصی از سال هستند، شما می توانید با اضافه کردن این رنگ ها به دکوراسیون منزل و یا محل کار خود، این حس دلچسب را در تمام طول سال داشته باشید.  ما نیز در اینجا به بررسی اثر برخی از این رنگ های قوی پرداخته ایم. امیدواریم این مقاله بتواند به شما در داشتن محیطی با نشاط و الهام بخش کمک کند.

دکوراسیون رنگ های سبز و صورتی
دکوراسیون رنگ های سبز و صورتی

رنگ های سبز و صورتی رنگ هایی که کاملا با هم در تضاد هستند، مانند سبز و صورتی، می توانند مکمل های خوبی برای یکدیگر باشند. رنگ سبز پررنگ در کنار صورتی، و یا سایه های کم رنگ تری از سبز در کنار قرمز، در ذهن شما تداعی کننده ی یک روز بهاریی بسیار عالی در فضای باز هستند. این رنگ ها می توانند به شما کمک کنند تا یک روز آفتابی بهاری را در خانه ی خود تجربه کنید، حتی اگر مدت زمان زیادی از این فصل گذشته باشد.  انتخاب رنگ های سبز و صورتی کم رنگ، می تواند این اثر را قوی تر کند. در انتها یک گلدان بزرگ پر از شکوفه های ریز را فراموش نکنید. این گل ها می توانند تصویر شما از چنین روز دلچسبی را تکمیل کنند.  

بروزترین پابند های زنانه استیل در گالری شمرون

دکوراسیون رنگ های بنفش و آبی پر رنگ
دکوراسیون رنگ های بنفش و آبی پر رنگ

رنگ های بنفش و آبی پر رنگ رنگ هایی مانند آبی پر رنگ، بنفش و صورتی کم رنگ بسیار به هم نزدیک هستند. استفاده از آن ها در کنار یکدیگر، می تواند یک هماهنگی خاصی را در فضای خانه ی شما ایجاد کند. این رنگ های زیبا می توانند یک حس دراماتیک را به فضای خانه ی شما ببخشند. اگر به نظر شما رنگ آبی تیره و یا بنفش برای دیوار های خانه مناسب نبوده و محیط را دلگیر و یا ترسناک می کند، از سایه های روشن تری از این رنگ ها استفاده کنید و سپس دیوار ها را با تابلو ها و وسایل زینتی ای که سایه های پررنگ تری از آبی و یا بنفش دارند، تزیین کنید.

دکوراسیون رنگ های آبی فیروزه ای و قرمز آجری
دکوراسیون رنگ های آبی فیروزه ای و قرمز آجری

رنگ های آبی فیروزه ای و قرمز آجری تلفیق این رنگ ها عالی است. ممکن است در ابتدا، در کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها عجیب به نظر بیاید، اما خیلی زود متوجه آرامشی که این ترکیب رنگ به شما می دهد، خواهید شد. این رنگ ها معمولا از فرهنگ های شرقی الهام گرفته شده اند. شما می توانید یک کاناپه ی فیروزه ای زیبا را با کوسن های قرمز آجری تزیین کنید و از آرامش و گرمایی که این رنگ ها به فضای اتاق شما می بخشند، لذت ببرید. می توانید از یک رو میزی قرمز و ظروفی فیروزه ای برای تزیین میز شام خود استفاده کرده و با این کار گرما و آرامش را به جمع مهمانی های خود هدیه کنید.

دکوراسیون رنگ های خاکستری و زرد
دکوراسیون رنگ های خاکستری و زرد

رنگ های خاکستری و زرد رنگ زرد در تمام طول سال، رنگی پرطرفدار است. اما زمانی که این رنگ را در کنار خاکستری استفاده می کنید، جلوه ی خاصی پیدا خواهد کرد. این ترکیب رنگ برای آشپزخانه ها، هتل ها و ورودی های ساختمان ها بسیار پرطرفدار است. شما می توانید آشپزخانه ی خود را با سنگ های خاکستری، دیوار هایی به رنگ زرد کمرنگ و پرده هایی به رنگ زرد پررنگ تزیین کرده و از آن لذت ببرید. رنگ ها می توانند در حالات روحی شما تاثیر بگذارند. شما می توانید حس و حال حاکم بر خانه و یا محل کار خود را با اندکی زمان و هزینه، با کمک رنگ ها دگرگون کنید. استفاده از چند رنگ مختلف در خانه می تواند این امکان را به شما بدهد که در تمام طول سال خانه ای شاداب و پر از آرامش و حس مطبوع داشته باشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :