بررسی جدیدترین مدل های دستبند مردانه استیل و چرم ترند سال ۲۰۲۲

ترند-دستنبند-مردانه-سال-2022

جدیدترین مدل های دستبند مردانه سال ۲۰۲۲

جدیدترین مدل های دستبند مردانه استیل و چرم ترند سال 2022
جدیدترین مدل دستبند استیل و چرم مردانه در سال ۲۰۲۲

پرداختن به زیورآلات و استفاده از آن ها در استایل شخصی، امری است که هر مرد شیک پوشی به خوبی به آن واقف است. زیورآلات مردانه، شامل دستبند ها، گردنبندها و انگشترها، این روزها با طرح ها و جنس های مختلف به بازار عرضه می شوند. این زیورآلات می توانند هر مردی را در هر سنی وسوسه کنند تا رنگ و بوی تازه ای به استایل خود ببخشد. در میان تمامی انواع زیورآلات موجود در بازار، دستبند ها یکی از محبوب ترین انتخاب ها در میان مردان هستند. دستبند استیل مردانه کاربرد بسیار زیادی دارد. در طول تاریخ این نوع از دستبند ها به شکل گسترده ای مورد توجه مردان بوده اند. به همین دلیل است که پذیرش جامعه در خصوص استفاده از این نوع دستبند ها نیز بالا می باشد.

دستبند های چرمی و دستبند های استیل دو نمونه بسیار پرطرفدار در دنیای مد هستند. هر ساله طراحان بزرگ تلاش می کنند تا با ارائه نمونه‌های متنوعی از این دو جنس دستبند، طرفداران خود را به وجد آورند. تلفیق استیل و چرم شاید قدرتمندترین ترندی است که دنیای مد در خصوص دستبند های مردانه به چشم خود دیده است. درخشش سطح صیقلی استیل زمانی که با چرم براق ترکیب می شود، هر بیننده ای را به وجد می آورد. در این مقاله، جدید ترین مدل های دستبند مردانه استیل و چرم در سال پیش رو را بررسی خواهیم کرد. این دستبند ها شامل دستبند های چند لایه چرم و دستبند سنگ و چرم می باشند.

بررسی جدیدترین مدل‌های دستبند چرم در سال 2022
جدیدترین مدل‌های دستبند چرم در سال ۲۰۲۲

دستبند استیل مردانه با طرح کارتیه

یکی از ترند های رایج در سال ۲۰۲۲، استفاده همزمان از چند رشته دستبند است. از سویی دیگر، دستبند های طرح کارتیه یکی از محبوب ترین انتخاب های مردان در تمام دوران هستند. دستبند هایی با طرح زنجیر های در هم قفل شده که به واسطه طراحی مینیمال و صنعتی خود، آینه تمام نمایی از روحیات مردانه هستند. ترکیب این دستبند ها با رشته های در هم بافته شده چرم، یکی از ترند های محبوب در سال ۲۰۲۲ است. شما می توانید هر یک از این دستبند ها را به صورت جداگانه استفاده کنید. با استفاده آنها در کنار یکدیگر، می توانید به عنوان فردی شیک و خوش پوش در جمع ها ظاهر شوید. این شیوه از ترکیب دستبند های طرح استیل و چرم، بسیار کاربردی است. شما میتوانید از این ترکیب در استایل روزانه خود استفاده کنید یا در مهمانی‌های رسمی‌تر، در کنار یک ساعت نفیس، از این دستبندها بهره‌مند شوید.

جدیدترین دستبندهای مردانه استیل و چرم، ترند دستبند مردانه
جدیدترین مدل های دستبند مردانه در سال ۲۰۲۲

شما همچنین می توانید به فلز سفید رنگ استیل بسنده کنید و یا از روکش های طلایی در دستبند های مردانه استفاده کنید. این سبک از دستبند های مردانه با سایر زیورآلات به خوبی سازگار هستند. بنابراین، شما حتی در کنار یک حلقه طلا ازدواج و یا گردنبند محبوب خود نیز محدودیتی در انتخاب و یا استفاده از این دستبند ها را تجربه نخواهید کرد.

دستبند چرم مردانه و استیل

یکی دیگر از ترند های رایج در سال ۲۰۲۲ استفاده از المان های استیل در دستبند هایی با بدنه تمام چرم است. بدنه پهن یک دستبند چرم مردانه که یا به شکل ساده و یا با کمک موتیف های ظریف چرمی تزئین شده است، بستری ایده آل را برای درخشش هر چه بیشتر قطعات استیل فراهم می کند. استفاده از مهره های استیل کوچک،حلقه های باریک و یا سایر المان های تزئینی در سطح یک دستبند چرمی رایج است. این امر ترندی است که از سال ها پیش تا کنون مورد توجه بوده است. این سبک از دستبند ها نیز با استایل های مختلف به خوبی سازگار هستند.

دستبند چرم و استیل مردانه، ترند سال 2022
دستبند چرم و استیل مردانه، ترند سال ۲۰۲۲

دستبند های چرم و بهترین یادگاری

یک دستبند استیل مردانه می تواند هدیه ایده آلی برای مرد محبوب زندگیتان باشد. ایده های جذابی در این میان وجود دارند که هدیه مد نظرتان را می توانند حتی خاص تر و به یاد ماندنی تر کنند. ایده دستبند های تمام چرمی که به یک پلاک استیل مزین هستند و یا یک بست از جنس استیل در بدنه آن ها تعبیه شده است، چندان جدید نیست. با این حال این دسته از دستبند های مردانه در دنیای مد بسیار محبوب هستند. حال این امکان وجود دارد که شما بر روی پلاک یا بست دستبند، یک پیام عاشقانه را ثبت کنید. نمونه ای از این دستبند ها در تصویر زیر به نمایش گذاشته شده است.

دستبند چرم و استیل مردانه، بهترین یادگاری !
دستبند چرم و استیل مردانه، بهترین یادگاری !

 شما حتی می توانید یک تاریخ مهم، مانند تاریخ ازدواج، تاریخ آشنایی یا تاریخ تولد اولین فرزندتان را بر روی این دستبند حک کنید. این هدیه بسیار خاص، می تواند یادآور تمام خاطره های خوش شما با یکدیگر باشد. از آنجایی که دستبندهای چرم بسیار کاربردی هستند، مرد شما نیز به راحتی می تواند آنها را در تمام طول روز در کنار خود داشته باشد.

۲۰۲۲، سالی که عاشق شلوغی و هیاهو است!

یکی دیگر از ترند های مورد توجه در سال ۲۰۲۲، ترند دستبند های چرم و استیل خوشه ای است. این دستبند ها معمولا از چند رشته باریک چرم با موتیف ها و عرض های مختلف تشکیل شده اند. این دستبندها به یک بست واحد از جنس استیل متصل می شوند و همچنین برای تزئین آن ها از مهره های استیل استفاده می شود. دستبند های خوشه ای این روزها بیشتر مورد توجه مردان جوان هستند. استفاده از این دستبند ها در استایل های اسپرت و روزانه بیش از استایل های رسمی مشاهده شده است. ترکیب استیل و چرم در این دستبند ها به خوبی جلب توجه می کند. لایه لایه بودن این دستبندها، عمق جذابی به آنها بخشیده است. شما می توانید از این دستبند ها به تنهایی و یا در ترکیب با یک ساعت مچی شیک و جذاب استفاده کنید.

ترند دستبندهای مردانه در سال 2022
ترند دستبندهای مردانه در سال ۲۰۲۲

چرا دستبند استیل و چرم مردانه بسیار محبوب است؟

استیل و چرم دو ماده اولیه بسیار محبوب برای ساخت زیورآلات مردانه و زنانه هستند. استفاده از چرم می تواند بعد وینتج استایل شما را پوشش دهند. از سویی دیگر، دستبند های استیل نیز می توانند شما را به استانداردهای پوشش یک مرد مدرن نزدیکتر سازند. چرم و استیل ماندگاری بالایی دارند و سطح صیقلی آن ها می تواند به راحتی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند.  نرمی و لطافت چرم نیز به طراحان این آزادی عمل را می دهد تا طرح های بسیار پیچیده و موتیف های ظریفی را بر روی دستبند ها خلق کنند. این کار در کنار ظاهر صنعتی و خشن استیل، ترکیبی جذاب و برنده را خلق می کند.

 شما می توانید دستبند های ترکیبی استیل و چرم را با سایر زیورآلات خود ترکیب کنید. شما همچنین می توانید آن ها را به عنوان نقطه کانونی استایل خود حفظ کنید. شما می توانید این دستبند ها را در کنار ساعت های مچی با بند چرم و یا ساعت هایی با بند استیل ست کنید. گنجاندن یک دستبند مردانه استیل و چرم در هر استایلی آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. تمام آنچه که بدان نیاز دارید، انتخاب دستبند محبوبتان است!

منبع:

https://www.nadinartdesign.com/blogs/news/why-is-leather-jewelry-for-men-so-popular

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :