با طراح زیورآلات عجیب بهار ۲۰۱۸، آشنا شوید

با طراح زیورآلات عجیب بهار ۲۰۱۸، آشنا شوید

امروزه و در عصر اینترنت، طراحان مد تمام تلاش خود را می کنند تا محصولات پرطرفداری را عرضه کنند و توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کنند. در خلال این امر ممکن است طراح ها هدف اصلی خود را فراموش کنند. البته این اتفاقی نیست که برای جدید ترین برند زیورآلات ایتالیایی Panconesiرخ دهد. مارکو پنکونسی، اولین قطعات مجموعه ی جدید زیورآلات خود را نه به شکل سنتی و بر روی اینترنت، بلکه در یک نمایش مد و در قالب مجموعه ی زیورآلات بهار ۲۰۱۸عرضه کرده است. این مجموعه ی جدید که با همکاری پیتر پیلوتو، طراحی شده است شامل گوشواره ها، گردنبند ها و دستبند های متفاوتی است که تحت نام برند Panconesiبه بازار عرضه خواهند شد. این جواهرات در زمینه ی طراحی، شکل ظاهری، مواد و عناصر سازنده  و حتی کیفیت موادی که در ساخت آن ها استفاده شده است، بسیار متفاوت هستند. این مجموعه از زیورآلات نقره و طلایی که امروزه با آن ها آشنا هستیم و در اینستاگرام می بینیم، دور هستند. این گردنبند ها از نایلون های ورزشی و سنگ های خام ساخته شده اند. پیتر پیلوتو که همراه با طراح دیگر کریستوفر دی وس اخیرا برند خود را تاسیس  کرده است، در مورد این مجموعه ی جدید زیورآلات می گوید:”ما در این طرح ها به جزئیات خیلی توجه کرده ایم. در عین حال سعی کردیم طراحی هایی ساده و تاثیر گذار ارایه دهیم. ما از نتیجه ی کار راضی هستیم و از زیبایی آن ها لذت می بریم”.  

image002

گردنبند ها و گوشواره های دوقلویی که تحت نام شرکت Panconesiو با طراحی های جذاب و عجیب وارد بازار شده اند، توانسته اند نظر ها را به خود جلب کنند. در میان فلز های دندانه دار که با مرجان های واقعی تزیین شده اند، سنگ های سفید و سیاه و یا مروارید های زیبا و حتی قطعاتی با رنگ های متنوع وجود دارند. یکی از مهمترین ویژگی های این مجموعه این است که شما می توانید طراحی آن ها را به دلخواه خود تغییر داده و بر جزئیات آنها بیفزایید و یا از آن کم کنید. در نمایش اخیر این برند، در طراحی بعضی از گوشواره ها از چندین سنگ استفاده شده بود. این در حالی است که مشتریان واقعی می توانند سنگ های بیشتری را به این گوشواره ها اضافه کنند و یا از آن ها کم کنند و به شکل ساده تری از آن ها استفاده کنند. پانکونسی در این باره توضیح می دهد:”من همیشه دوست داشتم جواهراتی را طراحی کنم که با گذشت زمان تغییر می کنند. قطعاتی که می توانند با حالت های مختلف روحی شما مطابقت داشته باشند. در این صورت شما می توانید احساس کنید که این قطعات به شما تعلق دارند.”

ee78dece9bd5d8c4075d976a614ed20b

شیک ترین گوشواره های زنانه نامتقارن در گالری شمرون

بی شک تاریخچه ی Panconesiبه وی در طراحی این مجموعه کمک شایانی کرده است. او کارش را در فلورنتین نیتور، که یک برند جواهر سازی خانگی است، شروع کرده است و بعد ها به بخش طراحی زیورآلات برند Givenchyو تحت سرپرستی ریکاردو تیسکی پیوسته است. زمانی که الکساندر وانگ در برند Balenciagaکار خود را آغاز کرد، پانکونسی نیز در این برند مشغول به کار شده و فعالیت خود را به عنوان طراح جواهرات و زیورآلات برای مجموعه های مردانه ی این برند ادامه داد.  وی به طور همزمان نیز برای کمپانی جواهرات Mulberryکار می کرده است.   همکاری وی با پیلوتو و دی وُس در قالب یک دوستی صمیمی آغاز شد و خیلی سریع منجر به طراحی مجموعه ی زیورآلات بهار ۲۰۱۸شد. پانکونسی در این زمینه توضیح می دهد:”این فرایند خیلی سریع اتفاق افتاد. ما خیلی سریع متوجه نظرات مشابهمان در زمینه ی طراحی شدیم. دی وس در این زمینه به ما خیلی کمک کرد. او به خاطر علاقه ی زیادی که به جواهرات و طراحی داخلی داشت به ما کمک کرد تا با مرتبط کردن عناصری که در ظاهر به یکدیگر نا مربوط بودند، مجموعه ی جدید زیورآلات را طراحی کنیم.”

a4e501145022295ded41c55cc3d05757

بر خلاف عادت بسیاری از طراحان، پانکونسی در تمام مراحل ارائه ی کار خود در نمایش اخیر این مجموعه شرکت داشت. پیلتو بیشتر توضیح می دهد:”ما با هم بر روی لباس های تمام مدل ها کار کردیم. مارکو زمان زیادی را سپری کرد تا لباس هایی را پیدا کند که مناسب با مجموعه باشند. او عالی است، چون او در حالی که مشغول این کار بود طراحی تعدادی از جواهرات را تغییر داد و نتیجه فوق العاده شد.” هر دو طراح و شریک موافق هستند که این همکاری در فصل های دیگر ادامه پیدا خواهد کرد. برای برند جدید Panconesiکه به زودی وارد بازار خواهد شد، آن ها به مجله ی وگ اطلاع داده اند که قصد دارند طرح های جدیدی را اینبار با کمک گرفتن از طلا و نقره وارد بازار کنند. پینکونسی معتقد است که قطعاتی منحصر به فرد و با ارزش در راه هستند.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :