نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو

نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو
نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو
نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو

زیورآلات بدون شک نقش بسیار مهم و کلیدی را در ظاهر ما ایفا می کنند. برای آنکه بتوانیم استایلی جذاب، همگن و شیک داشته باشیم، پارامترهای زیادی را باید در نظر بگیریم که همخوانی زیورآلات با استایل و نوع سبک انتخابی، یکی از مهم ترین این موارد است. در میان استایل ها و سبک های نوظهور و قدیمی که امروزه دنیای مد را به تسخیر خود در آورده اند، استایل بوهو سر و صدای زیادی به پا کرده است. این استایل ریشه فرانسوی دارد و برای بسیاری مترادف با آزادی است. دامن های بلند، نیم بوت ها، هد بند های رنگارنگ، پیراهن های بلند با پارچه های طرح دار، بازی با رنگ ها و ست کردن آن ها به صورت نامتعارف، ژآکت ها، کلاه های لبه دار، صندل های گلادیاتوری و عینک آفتابی های بزرگ، نشانه های استایل بوهو هستند که در سال ۲۰۲۲ بسیار ترند شده اند. بوهو سبکی شاد و بی دغدغه است و چارچوب های خاصی را دنبال نمی کند. در این سبک شما می توانید لباس های آزاد و رها بپوشید و رنگ ها را بدون دنبال کردن هیچ قانون خاصی، در کنار یکدیگر ست کنید. افرادی که از کلیشه های موجود در جامعه خسته هستند و به دنبال راهی برای ابراز روجیه هنری و ماجراجوی خود می باشند، سبک بوهو را انتخاب می کنند. در میان تمامی المان های یاد شده در این سبک، زیورآلات اهمیت ویژه ای دارند. آن ها، در صورت انتخاب صحیح و اصولی، می توانند به راحتی جلب توجه کرده و پوشش شما را تکمیل کنند. در این راستا، شاید پاسخ به یک پرسش بتواند به بسیاری از طرفداران سبک بوهو کمک کند: چه مدل انگشترهایی برای سبک بوهو مناسب هستند؟ مهم ترین ویژگی های یک انگشتر بوهو نقره یا یک انگشتر نقره سولیترکه در سبک بوهو استفاده می شود، چیست؟ ما در ادامه این مقاله، به این دو پرسش پاسخ می دهیم. 

نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو
نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو

ویژگی های انگشتر بوهو نقره زنانه: 

یکی از مهم ترین ویژگی های زیورآلات استفاده شده در سبک بوهو، نزدیکی آنها به طبیعت است. این بدان معناست که در ساخت زیورآلات مورد استفاده در این سبک بیشتر از عناصر طبیعی، مانند چوب، طلا، نقره و چرم استفاده می شود. همچنین نگین های تزئینی زیورآلات این سبک نیز منشا طبیعی دارند. به عنوان مثال استفاده از مروارید، فیروزه، اوپال، نگین های قیمتی تر مانند الماس، یاقوت یا زمرد و همچنین استفاده از المان هایی مانند پر طبیعی برای ساخت زیورآلات سبک بوهو رایج است. با توجه به این موضوع، انگشترهای نقره زنانه می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای این سبک باشند.

نکته دومی که در انتخاب زیورآلات سبک بوهو باید بدان دقت کرد، منحصر به فرد بودن و دست ساز بودن زیورالات است. سبک بوهو، چارچوب هنری دارد و به همین سبب است که منحصر به فرد بودن در آن حرف اول را می زند. خرید انگشتر نقره ای که طراحی معمولی و رایجی دارد، چندان با اصول این سبک همخوانی ندارد. انتخاب انگشتر نقره دست ساز یا طرح های منحصر به فرد و عتیقه میتوانند انتخاب های به مراتب بهتری در این راستا باشند. انتخاب انگشترهایی که با الهام از المان های طبیعی ساخته شده اند نیز در سبک بوهو رایج هستند. 

نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو
نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو

انگشتر بوهو – سبکی که جلب توجه می کند! 

اگر به سبک بوهو علاقه مند هستید، از دیده شدن هراسی ندارید. افرادی که این سبک خاص از پوشش را انتخاب می کنند معمولا در مقایسه با سایر افراد حاضر در یک جمع متفاوت تر هستند و بیشتر جلب توجه می کنند. این امر در خصوص زیورآلات انتخابی آن ها نیز صدق می کند. انتخاب انگشترهای نقره زنانه بزرگ یا مزین به سنگ های قیمتی خوش رنگ و متفاوت، یکی از موارد رایج در این سبک است. انگشترهای کوکتل و انگشترهایی که مزین به نگین های زینتی بزرگ هستند، در سبک بوهو به خوبی کاربرد دارند. فراموش نکنید هرچه انگشتر شما بزرگ تر باشد و بیشتر جلب توجه کند، شما را به استاندارد های سبک بوهو نزدیک تر می کند. 

انگشتر بوهو نقره درشت

اگرچه انگشترهای کوکتل بسیار جذاب هستند و می توانند به راحتی توجه ها را به سمت خود جلب کنند، اما برای زندگی روزمره چندان کاربردی نیستند. اگر بوهو سبک محبوب شماست و دوست دارید آن را به دفتر کار، دانشگاه، دورهمی های دوستانه، خرید، پارک و یا سفر نیز بیاورید، بهتر است به دنبال انگشترهایی باشید که هم کاربرد بیشتری داشته باشند و هم سبب محدودیت شما در خلال فعالیت های روزانه نشوند. برای این منظور، ما انگشترهای لایه ای یا خوشه ای نقره را پیشنهاد می کنیم. این سری از انگشترها در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ترند محبوبی بودند و خوشبختانه دنیای مد مجموعه وسیعی از مدل ها و انتخاب ها را پیش روی شما قرار داده است. شما می توانید از حلقه های نقره ساده استفاده کنید و یا انگشترهای لایه ای مزین به سنگ های قیمتی را انتخاب کنید. در هر صورت، این انگشتر ها می توانند تمامی استاندارد ها و انتظارات سبک بوهو را برای شما فراهم کنند و در عین حال، جذابیت، زیبایی و کارایی بیشتری را نیز برایتان به ارمغان بیاورند. همچنین انتخاب تعداد لایه های مختلف از حلقه ها و شکل استفاده از آن ها، بسیار متنوع است و شما می توانید برای استفاده از انگشترهای لایه ای بوهو از خلاقیت و سلیقه خود استفاده کنید و این همان چیزی است که سبک بوهو از شما می خواهد. 

نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو
نقش انگشترهای نقره در استایل محبوب و پرطرفدار بوهو

نگاه ویژه سبک بوهو به طبیعت

سبک بوهو بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد و طبیعت یکی از ارکان مهم و کلیدی آن محسوب می شود. بدیهی است که این امر خود را در طراحی زیورآلات این سبک نیز نمایان کند. انتخاب زیورآلاتی که در ساخت آن ها از المان های طبیعی، مانند ستاره ها، ماه، خورشید و گل ها الهام گرفته شده باشد، در میان طرفداران این سبک بسیار رایج است. این امر نه تنها در تزئینات زیورآلات بلکه در انتخاب مواد اولیه استفاده شده برای ساخت آنها نیز مورد توجه است. انگشترهایی از جنس نقره، طلا، چرم و چوب در این سبک رایج هستند. از میان سنگ های تزئینی، اوپال، آمیتیست و فیروزه در میان طرفداران این سبک محبوب هستند. ترکیب چرم و طلا، مانند آنچه که برای دستبند های مردانه ترند شده است، در این سبک جایگاه خاصی دارد. 

در کنار نگاه به طبیعت، سبک بوهو به آرمان های قدیمی خود پایبند است. استفاده از المان های تزئینی سنتی و استفاده از زیورآلات دست ساز در این سبک مورد تقدیر قرار می گیرد. از آنجایی که نقره فلزی نرم و شکل پذیر است، بهترین انتخاب برای خلق طرح های سنتی و قدیمی به صورت دست ساز محسوب می شود. به همین دلیل است که انگشترهای نقره زنانه در این سبک محبوب هستند. شایان ذکر است که نقره یکی از محبوب ترین، کاربردی ترین، مقرون به صرفه ترین و زیبا ترین فلزاتی است که هیچ گاه قدیمی نمی شود و شما می توانید از انگشترهای نقره خود، نه تنها در یک استایل بوهو شیک، بلکه در کنار سایر استایل های محبوبتان نیز استفاده کنید. این فلز در روزهای گرم سال، مانند فصل تابستان و اوایل پاییز، یکی از ترند های اول دنیای زیورآلات است. 

ما در این مقاله تلاش کردیم تا خصوصیات بارز زیورآلات سبک بوهو را بررسی کنیم. در این مقاله توضیح دیدم که انگشترهای نقره بزرگ (مانند انگشترهای کوکتل) و همچنین انگشتر های نقره خوشه ای (یا لایه ای) بهترین انتخاب ها برای تکمیل یک استایل با سبک بوهو هستند. انگشتر های سبک بوهو باید به واسطه اندازه، طراحی و رنگ آمیزی نگین های زینتی خود بتوانند توجه ها را جلب کنند. انتخاب انگشترهایی با سبک های سنتی و همچنین انگشترهایی که با الهام از المان های طبیعی طراحی شده اند، در سبک بوهو مورد توجه هستند. این سبک نگاه ویژه ای به طبیعت دارد، بنابراین خرید انگشتر نقره دست ساز و یا زیورآلاتی که به صورت ترکیبی با چوب و یا چرم ساخته شده اند، می توانند انتخاب ایده آلی برای تکمیل سبک بوهو باشند.

منابع:

https://cameorouge.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :