توصیه های متخصصان برای افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن

همه ی ما دوست داریم تعریف و تمجید اطرافیان را درباره ی عطر هایمان و بوی خوب آن ها بشنویم! ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که هر روز صبح یک شیشه عطر را بر روی بدن و لباس هایتان خالی می کنید. اما تنها دوساعت بعد، زمانی که وارد دفتر کارتان می شوید، متوجه شوید که اثر ادکلن شما از بین رفته است. این مطلب برای شماست. ما چند راهکار کوچک برای افزایش زمان ماندگاری عطر بر روی پوستتان به شما ارایه می دهیم.  

بعد از حمام عطر بزنید

تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان برای استفاده از عطر، بلافاصله پس از استحمام است. رطوبت پوست شما در این زمان می تواند عطر را برای مدت زمان بیشتری در خود نگه دارد. این بدان معناست که استفاده از عطر پس از شستشوی بدن می تواند رایحه ی آن را قوی تر و ماندگار تر کند. این موضوع می تواند به شما کمک کند تا تمام روز بوی خوبی بدهید.  

قبل از زدن عطر، پوست خود را مرطوب کنید

همانطور که پرایمر های آرایشی می توانند پایه ی مناسبی برای آرایش شما باشند، کرم های مرطوب کننده نیز می توانند برای عطر شما پایه ی مناسبی باشند. پوست مرطوب شما پس از استحمام می تواند به ماندگاری عطر شما کمک کند، اما شما  می توانید با استفاده از مرطوب کننده های مرغوب این ماندگاری را افزایش دهید.  

انواع پابندهای زنانه لوکس در گالری شمرون

از محصولات منطبق با عطر خود استفاده کنید

تا به اینجا در مورد اثر مرطوب کننده ها در ماندگاری عطر شما صحبت کردیم. اما تصور کنید که بوی مرطوب کننده ی شما و عطری که استفاده می کنید با هم منطبق باشد. ماندگاری عطر شما در این صورت چندین برابر خواهد شد. در صورتی که مرطوب کننده ی شما و عطری که استفاده می کنید از نظر بو با یکدیگر منطبق نیستند، سعی کنید از وازلین استفاده کنید. چرا که وازلین بویی ندارد و در عین حال با مرطوب نگاه داشتن پوست شما، همان کمک را به ماندگاری عطر شما خواهد کرد.  

عطر را بر روی نبض خود بزنید

در بدن شما نقاطی وجود دارد که نبض در آن به خوبی حس می شود. این نقاط شامل نواحی درونی آرنج ها، کنار گردن، مچ دست ها و پشت زانوهای شما است. این مناطق در اثر تغییرات آب و هوا با دمای بدن تحریک شده و می توانند رایحه ی عطر را در طول روز حفظ کنند. استفاده از عطر در این نواحی می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد.  

پس از زدن عطر، بر روی پوست خود ضربه بزنید

ممکن است شما نیز به توصیه ی دیگران، پس از زدن عطر، مچ های خود را به یکدیگر بمالید. این توصیه ی اشتباه می تواند به تنهایی تمام زحماتی که در بالا کشیده اید را بر باد دهد. شاید ضربه زدن بر روی پوست مفید تر باشد، اما بهترین کار این است تنها عطر را بر پوست خود زده و آن را رها کنید.   و در نهایت یک خبر خوب برای شما داریم. ممکن است شما متوجه رایحه ی عطر خود نشوید، ولی مطمن باشید که دیگران آن را به خوبی حس می کنند. بویایی شما در لحظات اولیه و پس از زدن ادکلن، آن را حس می کند، اما بعد از مدتی به آن عادت می کند. این موضوع برای اطرافیان شما صادق نیست. بنابراین مطمین باشید که آن ها بوی عطر شما را حس کرده و از آن لذت می برند.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :