معرفی کلکسیون جدید زیورآلات کارتیر Clash De Cartier جنجالی و خاص

معرفی کلکسیون جدید زیورآلات کارتیر Clash De Cartier
معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر
معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر

اگر به دنیای زیورآلات لوکس و گرانقیمت علاقه مند باشید و یا معمولا به خرید دستبند خاص یا خرید گردنبند متفاوت فکر می کنید، بدون شک با نام برند کارتیر آشنایید. برند زیورآلات کارتیر به خلق زیورآلاتی که دارای هویت، معنا و هدف خاصی هستند شهرت دارد. تمامی کلکسیون های ارائه شده توسط این برند، بر روی یک پیام خاص و متفاوت متمرکز هستند و طراحان این برند مطرح تلاش می کنند تا با حفظ پیام در تمامی آثار خلق شده، به محصولات کارتیر هویت و روح ببخشند. کارتیر در سال جاری از یک کلکسیون جدید رونمایی کرده است که اندکی با کارهای قبلی برند متفاوت می باشد. کلکسیون Clash یا”برخورد کارتیر”،فاصله زیادی باآثارقدیمی و کلاسیک کارتیر دارد و از جهات بسیاری قابل تقدیر و بررسی است.

جواهرات در نظر گرفته شده برای کلکسیون Clash طراحی بسیار ظریفی دارند و در عین حال پیامی جسورانه را در دنیای امروز منتقل می کنند: یا برابری میان زن و مرد. تمامی اعضای کلکسیون جدیدی کارتیر به صورت طراحی شده اند و این بدان معناست که برای اولین بار در سطح برند های جهانی و بسیار مشهور، تفاوتی میان کلکسیون های مردانه و زنانه وجود ندارد. این سبک جدیدی است که کارتیر بزرگ، به دنیای مد و فشن معرفی کرده است. بسیاری این اقدام برند کارتیر را ایجاد پنجره ای به سبک نئوکلاسیک می دانند که می تواند تحولی شگرف را در دنیای طراحی زیورآلات مدرن به وجود آورد. ما در این مقاله تلاش می کنیم تا ویژگی های منحصر به فرد و خاص این کلکسیون و جدید برند کارتیر را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

Clash De Cartier: کلکسیون و نئو کلاسیک برند کارتیر

زمانی که از کارتیر صحبت می کنیم، چه طرح هایی از زیورالات در ذهن شما نقش می بندد؟ گردنبند های ظریفی که با کمک الماس ها و زمردهای درخشان تزئین شده اند یا دستبند هایی الماس نشان که به اشکال هندسی متفاوت مزین هستند؟ کلکسیون Clash De Cartier تمامی این تصورات را به چالش می کشد. این کلکسیون با تکیه بر پیچیدگی های هندسی، دوگانگی، تکنیک های پیشرفته ساخت زیورآلات ظریف و گران قیمت و از همه مهم تر، بر انگیختن تضاد نگرش ها ساخته شده است. بسیاریاز منتقدان Clash De Cartier را نمادی از احساس امنیت و پیچیدگی های خانه و خانواده توصیف کرده اند. اعضای این کلکسیون طراحی به ظاهر ساده ای دارند، اما نباید فریب این سادگی را خورد. هرچه دقیق تر به این زیورآلات نگاه کنید، متوجه پیچیدگی ها و ظرافت های به کار برده شده در ساخت آن ها خواهید شد.

تمامی اعضای کلکسیون Clash De Cartier به صورت میخ های بسیار ظریف و به هم پیوسته هستند. آنچه که طراحی این مجموعه را خاص می کند، مکانیک به کار برده شده برای کنار هم قرار دادن این میخ هاست، تا جایی که تمامی قطعات انعطاف پذیری و کارایی خود را حفظ کنند. برای انجام این کار به تکنیک، دانش و ابزار ساخت کاملا جدیدی احتیاج است. کارتیر به واسطه داشتن دانش پیشرفته و ابزاری منحصر به فرد در ساخت زیورالات بسیار پیچیده، شهرت جهانی دارد. تمام میخ های به کاربرده شده،به صورت هم اندازه ساخته شده اند،ظاهریمدرندارندودرعین متصل بودن به یکدیگر، متحرک هستند.

معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر
معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر

طراحی قطعات Clash De Cartier به گونه ای است که شما می توانید آن ها را در کنار استایل ها و حتی زیورآلات دیگر به راحتی استفاده کنید. اگر به دنبال زیورآلاتی شیک و کلاسیک هستید تا بتوانید از آن ها در جلسات اداری مهم، در سبک های مینیمال یا کلاسیک استفاده کنید و یا دوست دارید با استایل های نئوکلاسیک ظاهر شوید و در یک مهمانی یا دورهمی توجه ها را به خود جلب کنید، Clash De Cartier می تواند شما را همراهی کند. تمامی زیورآلات ارائه شده در این کلکسیون در رنگ های رزگلد و طلای سفید به بازار عرضه می شوند و برای تکمیل طراحی بعضی از قطعات از مروارید های تاهیتی و سنگ های مشکی رنگ اونیکس استفاده شده است. طراحان تلاش کرده اند تا حتی در انتخاب سنگ های زینتی این کلکسیون نیز اصل بودن و کارایی قطعات برای مردان و زنان را به خوبی رعایت کنند.

کلکسیون Clash De Cartier و تعهد کارتیر به حفظ محیط زیست

کارتیر در تولید قطعات کلکسیون Clash De Cartier متعهد به کاهش اثرات مخرب زیست محیطی بوده است. برای همین منظور این برند از تکنیک های کاربردی برای استفاده از طلای بازیافت شده استفاده کرده است و همچنین باقی طلای مورد نیاز خود برای تولید قطعات Clash De Cartier را از معادن کوچک زمین استخراج کرده است. همچنین در تمامی این مراحل شرایط محیط کار برای نیروی انسانی و حقوق کارگران و کارمندان به خوبی رعایت شده است و این سطح استاندارد توسط شورای نظارتی جواهرات و مسئولین مربوطه مورد تایید قرار گرفته است.

ویژگی های مثبت اعضای کلکسیون Clash De Cartier

یکی از نکاتی که برند زیورآلات کارتیر برای کلکسیون Clash De Cartier خود در نظر گرفته است، بازاریابی متفاوت است. کارتیر تمامی قطعات و زیورآلات طراحی خود را در جعبه هایی با طراحی ثابت و یکنواخت، مزین به لوگوی برند، به فروش می رساند. این امر برای اعضای کلکسیون Clash De Cartier صادق نیست. در صورت خرید گردنبند، خرید دستبند یا خرید گردنبند از این کلکسیون، قطعه مورد نظر در داخل یک جعبه قرمز مخملی که به نسبت بزرگ است به دست شما می رسد. طراحی جعبه ها بیشتر شبیه به جعبه های ساعت های مچی است و در بخش رویی آن ها، نام برند کارتیر به چشم می خورد. بخش داخلی جعبه با مخمل مشکی پوشانده شده است و این تضاد رنگی با بدنه قطعه، تاثیر اولیه بسیار خوبی را بر روی مشتری می گذارد و زیبایی قطعه را دو چندان می کند.

معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر
معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر

یکی دیگر از ویژگی های مهم زیورآلات Clash De Cartier، سنگین بودن آن ها است. اعضای این کلکسیون زیورآلات کارتیر، نسبت به سایر قطعات طراحی شده توسط کارتیر (حتی قطعاتی که مزین به تعداد بسیار زیادی الماس و سنگ قیمتی هستند) سنگین تر می باشند. در کنار سنگین بودن، ظاهر خشن دستبندها و گردنبند های کلکسیون Clash De Cartier نیز در وهله اول می تواند افراد را نسبت به خرید و استفاده از آن ها دو دل کند. با این حال، طراحی این دستبند ها به گونه ای است که به راحتی بر روی مچ قرار می گیرند و سنگینی آن ها به واسطه استفاده از جدید ترین تکنیک های ساخت زیورآلات، احساس نمی شود. همچنین سطح داخلی قطعات به خوبی صیقل خورده است و هیچ گونه اصطکاکی میان پوست و قطعه استفاده شده به وجود نمی آید. راحتی استفاده از قطعات کلکسیون Clash De Cartier در کنار ظاهر خشن و سنگین آن ها، یکی از مواردی است که توجه منتقدان را به خود جلب کرده است.

 قیمتاعضایکلکسیونClash De Cartier نسبت به سایر محصولات این برند، بالا تر است و این امر توجیه خوبی دارد. تمامی قطعات کلکسیون Clash De Cartier دست ساز هستند و همانطور که پیشتر نیز بدان اشاره شد، در ساخت تک تک قطعات از تکنیک های بسیار جدیدی استفاده شده است که برای خلق آن ها، برند کارتیر زمان و نیروی فکری زیادی را صرف کرده است. از سویی دیگر، اعضای کلکسیون Clash De Cartier به نسبت به سایر زیورآلات سنگین تر هستند و مواد اولیه بیشتری در ساخت آن ها استفاده شده است. همچنین به یاد داشته باشید که به طور کلی قطعاتی که از جنس طلای رزگلد هستند، به نسبت گران تر می باشند.

معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر
معرفی کلکسیون جدید، جنجالی و کارتیر

کلکسیون Clash De Cartier با الهام از معماری دهه ۱۹۳۰ ساخته شده است. طراحان برند کارتیر تلاش کرده اند تا با تلفیق مدرنیته و سنت، ضمن وفادار بودن به استانداردهای کاری خود، کلکسیونی را خلق کنند که به هیچ زمان خاصی وابسته نباشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.  کلکسیون Clash De Cartier سبک نئوکلاسیک و دارد و این امر قدمی بزرگ در دنیای زیورآلات محسوب می شود. به نظر می رسد هیچ کس به جز کارتیر بزرگ، نمی توانست از پس این کار به خوبی بر بیاید. این زیورآلات ممکن است برای علاقه مندان به جواهرات ظریف و کلاسیک کمی چالش برانگیز باشند، اما اگر سبک های مدرن، ماجراجویانه و متفاوت را می پسندین، کلکسیون Clash De Cartierبرای شما طراحی شده است.

منبع: https://www.russh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :