هر آنچه در مورد محصولات برند بیواکوا BioAqua از مزایا تا عوارض مصرف باید بدانید

محصولات بیو آکوا بخری یا نه BIOAQUA

اگر اهل استفاده از لوازم آرایشی و انجام مراقبت های پوستی و زیبایی هستید، احتمالاً نامبرند بیواکوا BioAqua یا بایو آکوا را بسیار شنیده اید. این برند به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و زیبایی در سراسر جهان شناخته می شود. در این مطلب قصد داریم به طور مفصل به معرفی این برند محبوب، مزایا و عوارض محصولات آن و غیره بپردازیم. اگر از طرفداران این برند نام آشنا هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

آشنایی با برند بیواکوا

بیواکوا برندی تخصصی در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوستگیاهی و کارآمد است. تخصص این برند در آبرسانی،درمان آکنه و جوش های سر سیاه، تولید لایه بردارها، ماسک های پوستی و غیره است. از مهم ترین ویژگی های این برندمی توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پایه گیاهی

برند بیواکوا با استفاده از مواد اولیه کاملاً گیاهی پوست را درمان می کند. زیرا محصولات مراقبت از پوست طبیعی که پایه گیاهی دارند به راحتی جذب پوست می شوند. در نتیجه اثر بخشی این محصولات بالاتر خواهد بود.

  • برتری

برند بیواکوا فرمول های قدیمی مراقبت از پوست که توسط آزمایشات علمی تأیید شده اند را در اختیار دارد. این برند هم اکنون به لطف بازخورد انواع مختلف پوست و با استفاده از نتایج دهه ها تحقیق و توسعه و بهبود مستمر، توانسته به فرمول های تخصصی و فناوری استخراج گیاهان خاص دست یابد.

  • راه حل

خط تولید محصولات آرایشی و مراقبتی برند بیواکوا، نیاز انواع پوست را برآورده می کند. محصولات این برند در زمینه درمان آکنه و جوش های سر سیاه، لایه برداری، کرم ها و ماسک های آبرسانی و غیره، بازخورد های مثبت بسیاری را دریافت کرده اند.

  • زیبایی

برند بیواکوا امید دارد تا با تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و موی کارآمد، به افراد بیشتری برای حل مشکلات پوستی و دست یابی به پوستی سالم و شاداب کمک کند.

محصولات-بیو-اکوا

محصولات بیواکوا ساخت کجاست؟

شرکت تولید کننده محصولات برند بیواکوا نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط فردی به نام ژائو فنگ لیو در کشور چین تأسیس شد. ژائو فنگ لیو در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی شهرت بسیاری داشت. در نتیجه شهرت وی اعتبار بالایی را برای برند بیواکوا به همراه آورد. این برند از همان لحظه نخست، کیفیت محصول و رضایت مصرف کننده را سرلوحه فعالیت خود قرار داد. در نتیجه به سرعت توانست در میان مصرف کنندگان به محبوبیت دست یابد و به برندی جهانی تبدیل شود.

فرمولاسیون ویژه و عدم استفاده از مواد مضر در ترکیبات محصولات برند بیواکوا منجر به رشد آن در طول ده سال اخیر شد. این برند در حال حاضر تبدیل به یکی از رقبای سر سخت دیگر برند های بین المللی اروپایی و آمریکایی شده است. به طوری که هر ساله به طور پیوسته بر تنوع محصولات خود افزوده و هم اکنون طیف وسیعی از محصولات آرایشی، مراقبتی و زیبایی را پوشش می دهد.

محصولات بیواکوا بخریم یا نخریم؟

هر چند برند بیواکوا یک برند چینی است، اما همه محصولاتی که در چین تولید می شوند بی کیفیت نیستند. شاید یکی از دلایل عدم رشد و محبوبیت کافی این برند در مقایسه با برند های خارجی، دید منفی نسبت به محصولات چینی باشد. اما این برند با استفاده از فرمولاسیون ویژه توانسته محصولاتی هم رده با برند های خارجی مطرح در سراسر جهان را تولید کند. تمامی محصولات این برند دارای تأییدیه های مختلفی از سازمان های جهانی هستند. رضایت مصرف کنندگان و افزایش محبوبیت روز افزون این برند گواهی بر کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات آن است.

محصولات-بیو-اکوا

مزایای محصولات برند بیوآکوا

آنجا که صحبت از محبوبیت محصولات برند BioAqua می شود پای کیفیت و مزایای استفاده از این محصولات به میان می آید. چیزی حدود ده سال از ورود این برند به بازار لوازم آرایشی و مراقبت های پوستی و زیبایی گذشته است. این برند در طول سال های گذشته توانسته خود را به سطح کیفی و شهرت برند های اروپایی و آمریکایی برساند. این شهرت به واسطه مزیت هایی است که در محصولات آن وجود دارد. از جمله مزیت های محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید محصولات،
  • بهره گیری از فرمولاسیون ویژه و متناسب با انواع پوست و مو،
  • به کارگیری یک تیم متخصص متشکل از اساتید برتر دانشگاهی در امر توسعه و تحقیق،
  • ارائه محصولاتی با کیفیت مشابه تولیدات خارجی اما با قیمت بسیار مناسب تر،
  • نداشتن عارضه جانبی در نمونه های اورجینال در مقایسه با نمونه های مشابه در برند های هم رده،
  • تأثیر گذاری سریع ترکیبات با ماندگاری بالا،
  • تنوع بالای محصولات در لاین های مختلف زیبایی،
  • کسب رضایت درصد بالایی از مصرف کنندگان در سراسر جهان،
  • و غیره.

آنچه گفته شد تنها بخشی از مزیت های محصولات برند BioAqua است که به محبوبیت بیش از پیشنام این برند کمک کرده است. هر چند مدیریت صحیح و تبلیغات مؤثر نیز تأثیر بسزایی در زمینه موفقیت این برند داشته اند اما کیفیت محصولات مهم ترین رمز ماندگاری آن در سال های اخیر بوده است.

هم اکنون محصولات برند بیوآکوا از نظر کیفی در حال رقابت با دیگر محصولات برند های مشهور جهانی هستند. اما در بسیاری از فیلد ها توانسته اند به دلیل قیمت مناسب و اقتصادی از رقبایخود پیشی بگیرند. به طور کلی قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع در محصولات از جمله فاکتورهای مهمی هستند که منجر به نفوذ این برند در بازار لوازم آرایشی، مراقبتی و زیبایی شده اند.

عوارض محصولات برند بیواکوا

همان طور که اشاره شد برند بیوآکوا به طور ویژه محصولاتی را برای رفع مشکلات پوستی تولید و عرضه می کند. افراد با مشکلات پوستی مختلف از جمله جای جوش، آکنه، لک، چین و چروک و غیره دست و پنجه نرم می کنند. اما درمان این مشکلات پوستی تنها در گروی استفاده از محصولات مؤثر اورجینال با کمترین عوارض جانبی است.

تا کنون هیچ عارضه ای ناشی از مصرف محصولات اورجینال برند بیوآکوا گزارش نشده است. محصولات این برند دارای بالاترین سازگاری پوستی بوده و فرمولاسیون ویژه آن ها به گونه ای صورت گرفته که با کمترین عوارض همراه باشند. این برند حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا با به کارگیری آخرین فرمولاسیون و تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی بدون عارضه را به مصرف کنندگان عرضه کند. تولید کنندگان این برند ادعا می کنند که محصولات آن ها از نظر کیفیت و ترکیبات با نمونه های خارجی مشهور موجود در بازار برابری می کنند.

اما با توجه به شهرت بالای برند بیو اکوا در سال های اخیر نمونه های تقلبی محصولات آن به بازار وارد شده اند. در نتیجه عوارض احتمالی آن به نسخه های تقلبی موجود در بازار نسبت داده می شود. بنابراین تنها راه برای در امان ماندن از عوارض احتمالی محصولات تقلبی، خرید از فروشگاه های معتبر است. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا با بهترین مراجع برای خرید محصولات بیواکوا آشنا شوید.

محصولات بیواکوا

خطوط تولید برند BioAqua

همان طور که اشاره شد تنوع محصول یکی از مهم ترین ویژگی های برند بیوا کوا است. در هر یک از خطوط تولید این برندمی توان ده ها محصول مؤثر و کارآمد را مشاهده کرد. تنوع در محصولات و توجه به مشکلات و نیازهای پوستی مختلف منجر به محبوبیت این برند در میان مصرف کنندگان شده است. از مهم ترین اهداف سازمانی که برند بیواکوا در تولید محصولات خود دنبال می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دستیابی به زیبایی

برند بیواکوا به منظور دستیابی به زیبایی بیشتر و حفظ نوآوری مداوم، گروهی از متخصصان بیولوژیکی و پزشکی را گرد هم آورده تا با کمک یکدیگر، محصولاتی را که ارزش اعتماد مصرف کنندگان در سراسر جهان را داشته باشند تولید و به بازار عرضه نمایند.

  • گسترش زیبایی

برند بیواکوا پس از چندین دهه حضور در بازار توانسته مشتریان وفادار بسیاری را به دست آورد. این برند همواره در تلاش است تا از محصولات خود به عنوان یک رابط برای انتقال روند دستیابی به زیبایی، به تمام دوستداران زیبایی استفاده نماید.

  • ایجاد زیبایی

برند بیواکوا نه تنها به مراقبت از پوست طبیعی بلکه به زیبایی درونی و حفظ محیط زیست نیز اهمیت می دهد. بدین منظور صندوق حفاظت از محیط زیست را راه اندازی کرده است.

به طور خلاصه،هدف برند بیو اکوا در تولید محصولات خود برطرف کردن تمامی مشکلات پوست و مو، کمک به شادابی پوست و جوانسازی آن و حفظ سلامت و زیبایی فردی است. در ادامه به معرفی بهترین و محبوب ترین محصولات بیواکوا خواهیم پرداخت.

بهترین سرم های بیواکوا

سرم های پوستی از پر طرفدارترین محصولات بیو اکوا هستند.سرم های پوستی حاوی مواد مؤثره بوده و بافت بسیار سبکی دارند. به همین دلیل به سرعت جذب می شوند و اثرگذاری بالایی دارند. در نتیجه می توانند در مدت کوتاهی مشکلات پوستی از جمله علائم پیری پوست، آکنه و جوش های زیر پوستی، تیرگی و کک و مک و غیره را درمان کنند. پس از پاکسازی و شست و شوی صورت با استفاده از تونر و فوم شستشو، چند قطره از سرم های برند بیواکوا را روی پوست ریخته، ماساژ داده و ۱۰ الی ۲۰ دقیقه استراحت دهید. پس از این کار می توانید از ماسک های ورقه ای بیواکوا استفاده نمایید تا اثربخشی سرم بیشتر شود.

  • سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا

اگر به دنبال داشتن پوستی سالم و شاداب هستید، خرید هیالورونیک اسید بیوآکوا اصل را به شما توصیه می کنیم. این سرم حاوی هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در ساختار پوست وجود دارد. این سرم ضمن آبرسانی و درمان خشکی پوست، به از بین بردن سلول های مرده و جایگزین کردن آن ها با سلول های جدید نیز کمک می کند. این محصول به متعادل سازی میزان چربی پوست صورت کمک کرده و بر میزان شفافیت آن می افزاید. از بین بردن چین و چروک های پوستی و جوانسازی پوست نیز از دیگر مزیت های استفاده از این محصول هستند. این محصول در حجم ۱۰۰ میلی لیتر تولید شده و برای خانم ها و آقایان مناسب است.

  • سرم چای سبز بیواکوا

با خرید سرم چای سبز بیواکوا اصل از خواص بی نظیر این سرم گیاهی بهره مند شوید. این سرم حاوی عصاره چای سبز و سرشار از آنتی اکسیدان است. این سرم یک ضد جوش و ضد آکنه قوی بوده و به شفافیت و روشن شدن پوست کمک بسیار زیادی می کند. ترکیبات این سرم از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. ویتامین K موجود در این سرم، پوست را به مرور زمان روشن کرده و بر شادابی آن می افزاید. تقویت کلاژن سازی و بهبود خاصیت کشسانی، کنترل چربی، رفع کم آبی و خشکی و کاهش علائم پیری پوست نیز از دیگر خواص استفاده از این محصول هستند.

سرم چای سبز بیواکوا
سرم چای سبز بیواکوا
  • سرم ویتامین سی بیواکوا

سرم ویتامین C یکی از پر فروش ترین محصولات تولید شده توسط برند BioAqua است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و روشن کننده پوست است. این سرم پوستی علاوه بر روشن کردن پوست، به کلاژن سازی و بهبود خاصیت ارتجاعی آن نیز کمک می کند. منافذ پوست بعد از استفاده از این سرم کوچک شده و سطح پوست صاف و یکدست می شود. اگر به دنبال کاهش لک های پوستی خود هستید در خرید سرم ویتامین سی بیواکوا اصل شک نکنید. این محصول ضمن آبرسانی و از بین بردن لک های پوستی، روند پیری پوست را نیز کاهش می دهد. طرز استفاده از سرم ویتامین سی بیواکوا نیز درست مانند دیگر سرم های پوستی این برند است. این سرم باید بلافاصله بعد از پاکسازی پوست استفاده شود. به منظور اثرگذاری بیشتر، بهتر است این سرم را در روتین مراقبت از پوست شبانه خود و همزمان با ماسک های ورقه ای ویتامینCاستفاده نمایید.

  • سرم تقویت مژه بیوآکوا

اگر مژه های نازک و ضعیفی دارید با خرید سرم تقویت مژه بیوآکوا اصلبه تقویت مژه های خود کمک کنید. این محصول حاوی مواد گیاهی رزماری و گزنه است که نقش مهمی در تقویت ریشه مژه ها دارند. این محصول به افزایش خون رسانی در ریشه موها کمک کرده و متابولیسم سلولی فولیکول های مژه را تحریک می کند. در نتیجه ضخامت مژه ها به مرور زمان بیشتر شده و پر پشت تر خواهند شد. این محصول همچنین منجر به تحریک ریشه ها، قطع ریزش مژه ها و رویش مجدد آن ها می شود. برای استفاده از سرم تقویت مژه برند بیواکوا تنها کافی است روزی سه مرتبه سرم را مانند ریمل روی مژه ها زده و حدود ۲ دقیقه سر خود را پایین نگه دارید تا خشک شود. از این محصول همچنین می توان برای تقویت ابروهای تیغ زده و تاتو شده نیز استفاده کرد. اثربخشی این سرم بین ۴ تا ۶ هفته بعد از مصرف قابل مشاهده است.

سرم تقویت مژه بیوآکوا
  • سرم ضد جوش بیواکوا

با خرید سرم ضد جوش بیواکوا اصل، علاوه بر کنترل چربی پوست و کاهش آکنه و جوش های زیر پوستی می توانید به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست خود نیز کمک کنید. این محصول کاملاً گیاهی و ارگانیک بوده و یک آبرسان قوی به شمار می رود. پس از استفاده از این سرم، منافذ پوست به طرز شگفت انگیزی بسته شده و از ورود آلودگی ها و ایجاد آکنه جلوگیری می شود. این محصول ضد جوش حاوی ویتامین و عناصر کلاژن ساز بوده و به کاهش چین و چروک های پوستی کمک می کند. استفاده مداوم از این سرم و گنجاندن آن در روتین مراقبت از پوست روزانهمنجر به روشن شدن پوست صورت خواهد شد.

  • سرم طلا بیواکوا

سرم طلا از دیگر محصولات برند BioAqua است که حاوی نانو ذرات طلا، سدیم هیالورونات، عصاره های گیاهی و گلیسیرین می باشد. این محصول ضمن آبرسانی به پوست به کنترل چربی، کاهش چین و چروک های پوستی و تقویت متابولیسم پوست نیز کمک می کند. از دیگر خواص این سرم پوستی می توان به لیفت پوست، کاهش جوش، از بین بردن پف زیر چشم و خاصیت روشن کنندگی آن اشاره کرد. مواد مؤثره موجود در این سرم به کنترل تولید ملانین های پوستی کمک کرده و از ایجاد کک و مک جلوگیری می کنند. اگر به دنبال یک سرم پوستی جوانساز و آبرسان هستید، خرید سرم طلا بیواکوا اصل را به شما پیشنهاد می کنیم. بعد از استفاده از سرم طلای برند بیواکوا بهتر است در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. این محصول برای افراد بالاتر از ۴۰ سال طراحی شده و اثرگذاری آن به مرور زمان دیده می شود.

بهترین ماسک های پوستی بیو اکوا

ماسک های پوستی از دیگر محصولات محبوب و اقتصادی برند بیواکوا هستند. پس از شست و شوی صورت با یک شوینده مناسب و پاکسازی آن با تونر، از سرم و سپس ماسک های ورقه ای استفاده کنید. ماسک را روی پوست گذاشته و به آن ۲۰ دقیقه استراحت دهید. سپس از قسمت چانه آن را بلند کرده و ماساژ را به آرامی آغاز کنید. در نهایت پس از جذب کامل مواد ماسک، از ضد آفتاب برای محافظت بیشتر استفاده نمایید. در ادامه به معرفی دو ماسک پر فروش از این برند می پردازیم.

  • ماسک برنج بیواکوا

ماسک برنج برند بیواکواحاوی عصاره برنج، گلیسیرین و سدیم هیالوروناتاست. این ماسک یک لایه بردار قوی بوده و به رفع کدری و تیرگی های پوستی کمک می کند. عصاره برنج سرشار از ویتامین B بوده و با تحریک سلول های پوستی به جوانسازی و بازسازی آن ها کمک می کند. درمان رزاسه یا همان التهابات و قرمزی پوست نیز یکی دیگر از مزیت های استفاده از این محصول است. اگر به نرمی و لطافت و سلامت پوست خود اهمیت می دهید، خرید ماسک برنج بیواکوا اصلرا فراموش نکنید. پس از استفاده از این ماسک به مرور زمان، لک ها و چین و چروک های پوستی کاهش می یابند.

ماسک برنج بیواکوا
  • ماسک چای سبز بیواکوا

ماسک چای سبز برند بیواکواحاوی عصاره درخت چای سبز، هیالورونیک اسید، پپتید، آنتی اکسیدان، آمینو اسید و دارای خاصیت آنتی باکتریالی است. اگر به دنبال لایه برداری و از بین بردن جای جوش های صورت هستید، خرید ماسک چای سبز بیواکوا اصل بهترین راه حل برای شما است. این محصول به تقویت رنگدانه های پوست و بهبود رنگ آن کمک کرده و به دلیل وجود منیزیم، آکنه و جوش های زیر پوستی را رفع می کند. فولیک اسید موجود در ترکیبات این ماسک آثار مخرب نور خورشید را از بین می برد. همچنین حاوی مرطوب کننده بوده و خشکی پوست را به طور کامل برطرف می کند. منگنز موجود در ترکیبات این ماسک منجر به تقویت کلاژن سازی و جوانسازی پوست می شود.

بهترین محصولات مراقبت از پوست اطراف چشم بیواکوا

برند بیواکوامحصولاتی را به صورت اختصاصی برای پوست اطراف چشم طراحی کرده که علائم پیری را کاهش داده و تیرگی و پف زیر چشم را از بین می برند. در ادامه محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست دور چشم این برند را معرفی خواهیم کرد.

پچ زیر چشم بیواکوا

با خرید پچ زیر چشم بیواکوا اصل، طراوت و شادابی را به چشم هایتان باز گردانید. پچ های دور چشم برند بیواکوابه شدت آبرسان بوده و تیرگی دور چشم را از بین می برند. این پچ ها فشار و خستگی را از اطراف چشم ها کم می کنند و آرامش را به همراه می آورند. این پچ ها بافتی ژله ای دارند و در چند عصاره مختلف تولید شده اند. از دیگر مزیت های استفاده از این محصول می توان به کاهش پف زیر چشم، روشن کنندگی، کاهش چین و چروک و نرم کنندگی پوست اطراف چشم اشاره کرد.

کرم دور چشم سم مار

کرم دور چشم سم مار برند بیواکواحاوی پپتید، نیاسین آمید، هیالورونیک اسید، عصاره سم مار و روغن های معدنی است. اگر به دنبال یک محصول پر قدرت برای کاهش آثار پیری دور چشم هستید، خرید کرم دور چشم سم مار BioAqua اصل را به شما توصیه می کنیم. سم مار ماده ای است که در بوتاکس استفاده می شود و خاصیت لیفت کنندگی بالایی دارد. لیفت پر قدرت پوست اطراف چشم، بازسازی سلول های اطراف چشم، افزایش خاصیت کشسانی و ترمیم آسیب های ناشی از خشکی از دیگر خواص این محصول هستند.

ماسک دور چشم بیواکوا

از دیگر محصولات برند بیواکوا که برای مراقبت از پوست اطراف چشم طراحی شده می توان به ماسک های ورقه ای آن اشاره کرد. این ماسک ها از عصاره گیاهان دارویی و میوه ها تولید شده و مواد مورد نیاز پوست را تأمین می کنند. با خرید ماسک دور چشم بیواکوا اصل از خواص بی نظیر آن چون کاهش چین و چروک، رفع تیرگی، رفع آکنه، رفع پف زیر چشم، آبرسانی، تعدیل چربی، افزایش استحکام پوست اطراف چشم و غیره بهره مند شوید. این محصول در بسته بندی ۱۸۰ گرمی حاوی ۸۰ ماسک ورقه ای تولید شده است. ماسک دور چشم بهتر است هفته ای دو الی سه مرتبه هر بار به مدت ۱۵ دقیقه استفاده شود.

ماسک دور چشم بیواکوا

بهترین محصولات پاکسازی پوست BioAqua

اگر به دنبالبهترین محصولات برای پاکسازی پوست خود هستید خرید فوم شستشو بیواکوا اصل را به شما توصیه می کنیم. این فوم ها با توجه به نوع و نیاز های پوستی در انواع مختلف تولید شده اند. فوم شست و شوی هیالورونیک اسید، فوم شست و شوی ویتامین  C، فوم شست و شوی عصاره هلو و غیره از انواع مختلف این محصول هستند. اسکراب ها نیز از دیگر محصولات برند بیواکوا برای پاکسازی پوست هستند که سلول های مرده را از بین می برند. در ادامه به دو نمونه از پر فروش ترین محصولات پاکسازی پوست برند بیواکوا اشاره ای خواهیم داشت.

فوم ضد جوش بیواکوا

برند بیواکوااین محصول را برای شست و شوی پوست های مستعد جوش طراحی کرده است. این فوم شست و شو حاوی عصاره های گیاهی، شی باتر، انواع ویتامین، مواد آبرسان و گلیسیرین است. این محصول یک لایه بردار ملایم است و به مرور زمان جای جوش ها و ناهمواری های پوست را رفع می کند. اگر به دنبال یک شوینده ضد آکنه و روشن کننده هستید، خرید فوم ضد جوش بیواکوا اصلبه شدت به شما پیشنهاد می شود. ترکیبات موجود در این فوم شستشو میزان تولید ملانین را تنظیم کرده و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهند. این محصول از ایجاد حساسیت، خشکی، قرمزی و التهابات پوستی نیز جلوگیری می کند.

فوم ضد جوش بیواکوا

اسکراب هلو بیوآکوا

اسکراب هلو برند بیواکوا چرخه بازسازی سلول های مرده پوست را تقویت می کند. این محصول با لایه برداری و پاکسازی منافذ پوست به روشن شدن آن کمک می کند. این اسکراب حاوی هیالورونیک اسید، گلیسیرین، روغن جوجوبا، عصاره میوه هلو، جینسینگ و سایر مواد مغذی بوده و ضمن پاکسازی از ایجاد قرمزی و التهابات پوستی نیز جلوگیری می کند. این اسکراب برای انواع پوست طراحی شده و در بسته بندی های ۱۴۰ میلی لیتری عرضه می شود. با خرید اسکراب هلو بیوآکوا اصل شاهد پوستی شفاف و درخشان خواهید بود.

محصولات بیواکوا اصل از کجا بخریم؟

محصولات برند بیواکوا در حال حاضر در سراسر اروپا و آمریکا و در مارکت پلیس های مشهوری چون آمازون و ایبی در حال فروش سراسری هستند. اما همانطور که برند های معتبر از نمونه های تقلبی در امان نمانده اند، محصولات این برند هم از این قاعده مستثنا نبوده اند. با افزایش محبوبیت محصولات این برند درمیان مصرف کنندگان و رشد روز افزون آن در بازارهای اروپایی و آمریکایی، نمونه های تقلبی آن به بازار ورود پیدا کردند. همان طورکه قبلاً نیز اشاره شد عوارض احتمالی تنها در نمونه های تقلبی محصولات این برند مشاهده شده اند.

بنابراین لازمه دستیابی به نمونه های اصل و اورجینال این برند و جلوگیری از تجربه عوارض احتمالی توسط مصرف کنندگان،خرید از فروشگاه های معتبر و مورد اعتماد است. گالری شمرون نمایندگی فروش محصولات برند بیواکوا در ایران است. کلیه محصولات اورجینال برند BioAqua به طور مستقیم و بدون واسطه توسط این فروشگاه به مصرف کنندگان عرضه می شوند. در نتیجه می توانید محصولات این برند را با کمترین قیمت – تاریخ انقضای مناسب و بالاترین کیفیت از فروشگاه گالری شمرون به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کنید. گالری شمرون دارای فروشگاه حضوری معتبر در تهران ارایه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای بیواکوا – ایمیجز – ونزن – درمی بیوتی و … میباشد. آدرس فروشگاه حضوری: تهران – پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی, بعد از مکران, مرکز خرید مایسا – رمپ ۱ شماره R39 تلفن ۲۶۷۵۶۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :