سورپرایز باراک اوباما برای همسرش میشل در سالگرد ازدواجشان

این هفته بیست و پنجمین سالگرد ازدواج باراک و میشل اوباما است. رییس جمهور و بانوی اول سابق امریکا، سالگرد ازدواج خود را پیش چشم مردم جشن گرفتند.

در حالی که میشل ۵۳ ساله مشغول سخنرانی در کنفرانسی مربوط به زنان در پنسیلوانیا بود، توسط همسرش سورپرایز شد. باراک اوباما فیلمی دو دقیقه ای را در تمجید از همسرش پخش کرد تا سالگرد خود را به شکل رومانتیکی جشن بگیرند.

Barack-Obama--920x518

رییس جمهور سابق آمریکا در این فیلم خطاب به همسرش گفت:” سلام عزیزم. میدانم که در حال حاضر همراه زنان مهم شهر پنسیلوانیا هستی و حتما بر روی صحنه و در کنار دوست خوبمان شوندا ریمز ایستاده ای، اما من باید این مراسم را متوقف کنم تا ۲۵ امین سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک بگویم.”

 وی سپس به شوخی ادامه داد:”اینکه ربع قرن در کنار من زندگی کردی، از نظر من میتواند معجزه ی قرن حاضر باشد. همچنین نشان دهنده ی این است که تو فردی شگفت انگیز، صبور و مقدس هستی.”

بخشی از ویدیو باراک اوباما که در بین جمعیت به صورت ناگهانی پخش شد!
بخشی از ویدیو باراک اوباما که در بین جمعیت به صورت ناگهانی پخش شد!

خرید سنجاق سینه و سنجاق مانتو لوکس در گالری شمرون

باراک اوباما در ادامه گفت:” ادامه ی زندگی در این مدت احتمالا برای من راحت تر بود چرا که تو نه تنها یک همراه عالی در زندگی من بلکه یک دوست خوب نیز برای من بودی. تو کسی هستی که همیشه مرا شاد نگه میدارد، کسی که همیشه مرا در راهی که فکر میکنم درست است همراهی می کند و مطمین می شود من از اهدافم دست نکشم. تو یک الگو برای دختران ما و تمام کشورمان هستی.”

در حالی که میشل اشک های خود را پاک می کرد، باراک ادامه داد:” قدرت تو، لطف تو، عزم تو و صداقت تو، تو در همه ی این موارد بهترین هستی. همیشه مسولیت کارهایی که انجام میدی را بر عهده میگیری و اینکه همواره به مردم اطرافت توجه داری قابل تحسین است.”

“جای تعجبی ندارد که افرادی که به تو نزدیک هستند و تو را می شناسند، عاشق تو می شوند. اینکه برای اولین قرارمان اصرار کردم، به نظرم بهترین تصمیم زندگی ام بوده است. امیدوارم که تو هم مانند من فکر کنی.”

 اوباما در انتها اضافه کرد:” بیشتر از این نمی خواهم سبب معطلی مردم و مانع از ادامه ی کنفرانس شوم. امیدوارم از اینکه ناگهان در میان سخنرانی ات ظاهر شدم تا بگویم دوستت دارم ناراحت نشده باشی.

 به نظر میرسد که میشل نیز از اینکه باراک این نمایش عاشقانه را در برابر چشم مردم اجرا کرد، ناراحت نشده است. چرا که کمی بعد در اینستاگرام خود نوشت:”مطمن هستم که یک ربع قرن دیگر در کنار هم هستیم و بهترین دوستان هم خواهیم ماند. تو بهترین مردی هستی که من می شناسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :