جدید ترین مدل های انگشتر زنانه استیل

بررسی ترند جدید ترین مدل های انگشتر زنانه استیل

در گذشته، پشت هر قطعه از زیورآلاتی که مردم استفاده می کردند پیامی نهفته بود. مثلا دستبندها یا گردنبند ها نشانی از طبقه اعیان نشین یک جامعه بودند و در برخی از نقاط کره زمین، از گوشواره ها برای نشان کردن برده ها استفاده می شد. انگشترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در طول تاریخ انگشترها برای نشان دادن تعهد عاطفی به شخصی خاص استفاده شده اند. به شکلی مشابه، پادشاهان و افراد صاحب منصب نیز انگشترها را به عنوان نشانی از قدرت و یا تبار خانوادگی خود استفاده می کردند. به همین دلیل است که دنیا مد تقریبا از مدلهای مختلف انگشترها با جنس های متفاوت، اشباع شده است. در این میان انگشترهای استیل نیز به واسطه ماندگاری بالا و زیبایی ظاهریشان، بسیار مورد توجه هستند و هر ساله مدل های جدیدی از آنها به بازار عرضه می شوند. ما نیز در این مقاله قصد داریم جدید ترین مدل های انگشتر زنانه استیل برای زمستان سال ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ را بررسی کنیم.

بررسی ترند جدید ترین مدل های انگشتر زنانه استیل

بررسی ترند جدید ترین مدل های انگشتر زنانه استیل

انگشتر زنانه استیل با مدل چاک دار

اگر به دنبال یک انگشتر زنانه استیل با طراحی جذاب و مدلی بسیار کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما انگشترهای استیل چاکدار است. این انگشترها در واقع یک حلقه کامل نیستند و در بخش تاج انگشتر از یکدیگر فاصله دارند. گاهی دو بخش انتهایی حلقه با کمک نگین هایی تزئین شده اند و گاهی نیز بخش قطع شده حلقه، در فضای پشت آن تعبیه شده است. دنیای انگشترهای استیل چاکدار بسیار گسترده است و شما می توانید مدل های متنوعی از آنها را در بازار به راحتی پیدا کنید. ترکیب انگشترهای استیل چاکدار با حلقه های پهن طرح دار نیز یکی از ترندهای محبوب در زمستان سال ۲۰۲۳ می باشد.

Wholesale 2023 New Fashion Women Stainless Steel Gold Ring Cheap Price Open SteelRings for Women From m.alibaba.comانگشتر زنانه استیل با مدل چاک دار

انگشتر زنانه استیل پهن

اگر در فکر خرید یک انگشتر زنانه استیلجذاب و مدرن برای زمستان ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ هستید، پیشنهاد ما انگشترهای پهن هستند. ظاهر این انگشترها بسیار مدرن است و سطح صیقلی استیل می تواند با ایجاد بازتابش جذاب نور از سطح انگشتر، ظاهری خیره کننده را خلق کند. انگشترهای پهن نیز مدل های بسیار متنوعی دارند و گاهی بدنه اصلی انگشتر با استفاده از موتیف های مختلف، طراحی می شود. اگر انگشت های شما کوتاه هستند اما دوست دارید از انگشترهای پهن استیل استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب آن دسته از حلقه هایی است که فضای مشبک بیشتری در بدنه انگشتر دارند.

انگشتر زنانه استیل پهن

انگشتر استیل نگین دار

استفاده از سنگ های قیمتی و کریستال های رنگی در انگشترهای استیل زنانه بسیار رایج است. ترکیب رنگ های جذاب و درخشش نگین ها با سطح صیقلی استیل می تواند انگشترهای بسیار جذابی را خلق کند که با استایل ها و مناسبت های مختلف، به خوبی مطابقت دارند. شما می توانید انگشترهایی مزین به سنگ تولدتان و یا نگین های رایج تر، مانند مروارید را انتخاب کنید. همچنین کریستال های رنگی نیز در زمستان سال ۲۰۲۳ مورد توجه هستند. اگر به انگشترهای نگین دار علاقه مند هستید، امسال هیچ محدودیتی نخواهید داشت. با خیالی آسوده انگشتر و نگین محبوبتان را انتخاب کنید.

انگشترهای استیل نگین دار

انگشترهایی با طرح کارتیه

محبوب ترین و معروف ترین طرح زیورآلات کارتیه، زنجیرهای در هم هستند که این روزها در اکثر زیورالات مردانه و زنانه رد پای آنها را می بینیم. انگشترهای استیل که با طرح زنجیر های کارتیه طراحی می شوند، بسیار جذاب می باشند و می توانند جلوه بسیار شیکی بر روی دست ها ایجاد کنند. این دسته از انگشترها ماهیتی مدرن دارند و با هر استایل و مناسبتی به خوبی سازگارند. شما می توانید با توجه به آناتومی انگشتان و سلیقه تان، پهنای انگشترها و زنجیرها را انتخاب کنید. همچنین استفاده از این انگشترها تقریبا در تمام انگشت های دست، جلوه ای بسیار شیکیخواهد داشت. انگشترهای استیل طرح زنجیر در زمستان سال ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ یکی از ترند های بسیار مهم هستند.

انگشترهای استیل طرح وینتیج

استفاده از زیورآلات وینتیج، ترند جدیدی در دنیای مد است که بسیاری از دوستداران دنیای مد و طراحان، به آن روی خوش نشان داده اند. انگشترهای استیل که با طرح های وینتیج به بازار عرضه شده اند، می توانند حال و هوای استایل شما را به طور کامل تغییر دهند. سطح استیل این دسته از انگشترها اندکی کدر تر است تا حال و هوای وینتیج آنها را تداعی کند. از سویی دیگر، انگشترهای استیل وینتیج نیز معمولا به سبک انگشترهای قدیمی طراحی می شوند و حتی برش نگین ها نیز با استاندارد دهه های گذشته به خوبی مطابقت دارد. اگر در جعبه جواهرات تان انگشتری قدیمی و یا یادگاری از مادربزرگ هایتان را نگهداری می کنید، بهار سال ۲۰۲۴ زمان استفاده از آنهاست.

انگشترهای استیل طرح وینتیج

خلاصه

ما در این مقاله چند ترند جدید برای انگشتر زنانه استیل که در زمستان سال ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ مورد توجه خواهند بود را بررسی کردیم. استایل های وینتیج بار دیگر به دنیای مد بازگشته اند و انگشترهای استیل نگین دار یا انگشتر هایی با طرح زنجیر کارتیه، همچنان در دنیای مد محبوب هستند. انگشترها می توانند زیبایی دستان شما را دو چندان سازند، بنابراین اگر به این دسته از زیورآلات علاقه مند هستید، امسال فرصت خوبی برای خرید انگشترهای محبوبتان خواهد بود!

منابع:

https://www.brides.com/unique-vintage-engagement-rings-7562971
https://www.vogue.fr/wedding/article/engagement-ring-trends-wedding-diamonds-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :