جدیدترین ترند ماسک پارچه ای طرح دار سال ۲۰۲۱

جدیدترین ترند ماسک پارچه ای طرح دار در سال 2021

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین تاثیرات دوران همه گیری کرونا بر پوشش افراد، ظهور ماسک های پارچه ای بود. در سال گذشته و همزمان با رشد قابل توجه تقاضا برای ماسک های صورت، بسیاری از برند های مطرح در دنیای مد اقدام به طراحی و تولید ماسک پارچه ای طرح دار کردند که به سرعت در جهان محبوب شدند. امروزه ماسک های پارچه ای دیگر به عنوان یکی از اکسسوری های لازم و  مهم محسوب می شوند و خط تولیدی سود دهی را برای بسیاری از برند های دنیای مد رقم زده اند. همانطور که از اخبار و پیشروی های ویروس کرونا در جهان مشخص است، در بهار و تابستان سال ۲۰۲۱ نیز با این ویروس و شرایط ناشی از آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد. بدیهی است که در چنین شرایطی، استفاده از ماسک های پارچه ای بسیار رواج داشته باشد.

ماسک پارچه ای طرح بربری از گالری شمرون
ماسک پارچه ای طرح بربری از گالری شمرون

در واقع بسیاری از متخصصان دنیای مد پیش بینی کرده اند ماسک های پارچه ای یکی از بزرگترین ترند های دنیای مد در سال ۲۰۲۱ خواهند بود. به همین سبب، ما نیز تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله، ترند جدید ماسک های پارچه، از جمله ماسک پارچه ای طرح دار و جواهرنشان را بررسی کنیم. در ابتدا ماسک های طراحی شده توسط برند های بزرگ و مطرح برای سال ۲۰۲۱ را بررسی می کنیم و سپس نگاهی اجمالی به مهمترین ترند های شش ماهه اول امسال خواهیم داشت.

ماسک صورت پارچه ای طرح لولی ویتون از گالری شمرون
ماسک صورت پارچه ای طرح لولی ویتون از گالری شمرون

ماسک پارچه ای طرح برند: برند های پیشرو در زمینه تولید ماسک های پارچه ای

در دوران همه گیری کرونا، بسیاری از برند های مطرح در جهان اقدام به طراحی ماسک های پارچه ای کردند. تطبیق و همخوانی ماسک های صورت با سایر اکسسوری های این برندها، به ایجاد سبک های بسیاری خاص و جذابی در بهار و تابستان سال پیش کمک کرد. استفاده از پارچه های ضد باکتری و تکنولوژی های جدید در طراحی ماسک هایی که امکان تنفس را راحت تر می کردند نیز از جمله سایر دستاورد های برند های مطرح در دنیای مد هستند.

ماسک پارچه ای طرح پیدوپل از گالری شمرون
ماسک پارچه ای طرح پیدوپل از گالری شمرون

ماسک پارچه ای فندی:

این برند یکی از ماسک های صورت پارچه ای بسیار لوکس را روانه بازار کرده است. این ماسک صورت با ارزش ۴۵۰ یورو یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین نمونه های موجود در بازار است. ماسک پارچه ای فندی صورتی کم رنگ است که با کمک دو روبان مشکی پهن در پشت سر به هم می رسند. با این حال، در دوران اوج کرونا و در مکان های شلوغ، این ماسک محافظت خوبی را ارائه نمی دهد و به همین سبب است که چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

ماسک پارچه ای طرح فندی از گالری شمرون
ماسک پارچه ای طرح فندی از گالری شمرون

ماسک پارچه ای لویی ویتون:

ماسک پارچه ای تولیدی این برند از حیث طراحی و زیبایی زبانزد است. این ماسک یک جیب برای فیلتر دارد که می توان با تغییر فیلتر آن، کارایی ماسک را افزایش داد. سطح بیرونی ماسک پارچه ای با لوگوی شناخته شده برند لویی ویتون طراحی شده است و این ماسک در همخوانی کامل با کفش و کیف های طراحی این برند می باشد. با این حال توجه داشته باشید که طبق گفته سازمان بهداشتی جهانی، ماسک پارچه ای به تنهایی نمی تواند در برابر نفوذ ویروس کرونا عملکرد خوبی داشته باشد و این دسته از ماسک ها باید در کنار ماسک های پزشکی و سایر نمونه های مورد تایید سازمان های بهداشتی، استفاده شوند.

 ماسک پارچه ای لویی ویتون از گالری شمرون
ماسک پارچه ای لویی ویتون از گالری شمرون

ماسک پارچه ای صورت طرح لویی ویتون از گالری شمرون:

ماسک پارچه ای طرح دار رالف لورن:

این شرکت در دوران همه گیری کرونا یکی از شیک ترین و مقرون به صرفه ترین ماسک های پارچه ای را به بازار عرضه کرده است. ماسک های پارچه ای طراحی این برند با قیمت ۲۵ یورو به بازار عرضه می شوند و از حیث تکنیک های ساخت، کیفیت و زیبایی بسیار مورد توجه هستند. دوخت لوگوی این برند بر روی سطح ماسک های پارچه ای، زیبایی این محصولات را دو چندان کرده است.

ماسک پارچه ای رالف لورن
ماسک پارچه ای رالف لورن

علاوه بر برند های فوق، ماسک پارچه ای گوچی، ماسک پارچه ای دیور و ماسک پارچه ای مارک جیکوبز نیز از جمله نمونه هایی هستند که در بازار وجود دارند و می توانند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشند.

ماسک پارچه ای طرح دار: ترند های رایج

ماسک های صورت مشکی:

این شاخه از ماسک های صورت پارچه ای به سرعت محبوبیت پیدا کردند. ماسک های صورت مشکی با هر استایل و در هر موقعیتی به خوبی مطابقت دارند. ماسک های صورت مشکی را در محل کار، رستوران، یک مراسم رسمی و یا در فروشگاه و برای انجام یک خرید خانه معمولی می توان استفاده کرد. در بهار و تابستان ۲۰۲۱ نیز ترند ماسک های صورت مشکی رایج خواهند بود. اگر به دنبال خرید چند ماسک پارچه ای جدید برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ هستید، ما ماسک های پارچه ای مشکی را به شما پیشنهاد می کنیم.

ماسک صورت پارچه ای طرح دار گوچی خط دار

ماسک پارچه ای مشکی از گالری شمرون

ماسک پارچه ای زرد رنگ:

خانه رنگ پنتون، زرد را به عنوان رنگ سال معرفی کرده است. زرد و تمام سایه های مرتبط با آن انتخاب بسیار خوبی برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ هستند. این رنگ های شاد، با حال و هوای لباس های بهاره و تابستانه به خوبی مطابقت دارند. رنگ های پاستلی و رنگ های خنثی در روزهای گرم بهار و تابستان رواج خواهند یافت و ماسک های صورت زرد رنگ یا خنثی بهترین انتخاب برای تکمیل یک استایل شاد و راحت بهاره می باشند.

ماسک های صورت پارچه ای زرد رنگ یا خنثی بهترین انتخاب برای تکمیل یک استایل شاد و راحت بهاره می باشند.
ماسک های صورت زرد رنگ یا خنثی بهترین انتخاب برای تکمیل یک استایل شاد و راحت بهاره می باشند.

ماسک های پارچه ای تک رنگ:

یکی از استایل های رایج و بسیار پرطرفدار در بهار و تابستان امسال، استایل مونوکروم است. اگر شما نیز از طرفداران این سبک هستید، ماسک های پارچه ای مونوکروم می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای استایل شما باشند. همچنین ماسک های پارچه ای مونوکروم با استایل بوهو و نقش های خاص و هنری می توانند با اضافه کردن جزئیات به ظاهر شما، استایلی منحصر به فرد و شیک را خلق کنند. استفاده از سنجاق های ماسکی بر روی ماسک های مونوکروم نیز رویکردی است که این روزها در گوشه و کنار دنیای مد به چشم می خورد.

ماسک پارچه ای  طرح دار تک رنگ

ماسک پارچه ای طرح دار و جواهرات:

اهمیت نقش زیورآلات و جواهرات در ارتقای استایل بر کسی پوشیده نیست. شاید به همین سبب باشد که  جواهرات توانسته اند خیلی سریع راه خود را به دنیای ماسک ها نیز باز کنند. استفاده از بند های بلند جواهرنشان برای نگه داشتن ماسک ها، استفاده از گیره های کوچک و جواهرنشان که خود را بر روی پس زمینه تیره ماسک های پارچه ای مشکی و یا ماسک های مونوکروم به خوبی نشان می دهند و یا استفاده از ماسک های پارچه ای که با تور ها و مروارید ها تزئین شده اند، تنها گوشه ای از تنوع و خلاقیت طراحان در ساخت ماسک های پارچه ای لوکس می باشند. شما می توانید با استفاده از جواهرات مناسب، یک ماسک پارچه ای بسیار ساده را به یک نمونه جذاب و منحصر به فرد تبدیل کنید.

ماسک پارچه ای طرح دار جواهرنشان
ماسک پارچه ای جواهرنشان

ویروس کرونا، خطری جدی است و باید تمامی نکات ایمنی برای مقابله با این ویروس با جدیت هرچه تمام تر اجرا شوند. در بسیاری از کشورهای اروپایی، مانند المان، استفاده از ماسک های پزشکی و ماسک های جراحی توصیه می شوند. سازمان بهداشت جهانی نیز استفاده از دو لایه ماسک جراحی و ماسک پارچه ای را بهترین رویکرد برای مقابله با ویروس کرونا می داند. ماسک های جراحی ظاهر زیبایی ندارند، اما شما می توانید با پوشیدن آن ها در لایه زیرین و سپس استفاده از ماسک پارچه ای و محبوب خود در لایه بالایی، ضمن حفظ زیبایی ظاهری و استایل خود، تمامی نکات ایمنی لازم در این دوران را نیز رعایت کنید. 

منبع: https://cambridgemask.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :