معرفی جدیدترین رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۰

رنگ موهای ترند در سال 2020

با اینکه ویروس کرونا این روز ها تیتر خبرهای دنیا است و کم و بیش زندگی عادی بسیاری از مردم دنیا را مختل کرده است، اما به نظر می رسد که تا به اینجای کار، تاثیر کمی بر روی صنعت مد گذاشته باشد. خانه نشینی مردم دنیا، فرصتی شده است تا بسیاری از آن ها بتوانند با فراغ بال بیشتری به دنبال علایق شخصی خود بروند و در خصوص ترند های آرایشی و پوششی روز دنیا تحقیق کنند. با توجه به آنکه چیزی در حدود سه ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی می گذرد، به نظر می رسد که زمان آن رسیده باشد تا در خصوص رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

در واقع در سال جاری، ترند های مختلفی از رنگ مو ها توانسته اند به محبوبیت برسند و مورد توجه قرار بگیرند. حال با فرا رسیدن بهار و نو شدن طبیعت، بدیهی است که بسیاری از ما نیز به فکر ایجاد تغییری در ظاهر خود باشیم. شاید انتخاب یک رنگ مو جدید و به روز، اقدام هوشمندانه ای باشد. ما نیز در این مقاله تلاش می کنیم تا با معرفی هفت مدل رنگ سال به شما در این راستا کمک کنیم.

رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۰: بازگشت به ریشه ها

تقریبا تمامی ترند های محبوب رنگ مو ها که در بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ خواهید دید، ریشه در گذشته ها دارند. این نشان می دهد که نه تنها دنیای مد در زمینه ی پوشاک و استایل های آرایشی، بازگشتی به عقب را تجربه می کند، بلکه این امر در زمینه ی مد رنگ مو نیز صادق است. مش های کلفت در جلوی موها، رنگ موهای فانتزی و یا موهایی بلوند از جمله نشانه های آشنایی از گذشته هستند که بار دیگر در بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ به چشم خواهند خورد.

خرید ماسک صورت پارچه ای برند از گالری شمرون

قابل شستشوی مکرر ، تنفس آسان در طولانی مدت ، دو لایه پارچه پلی استر پنبه

در واقع پیش از آنکه این دسته از مدل ها تحت عنوان رنگ مو جدید به دنیای مد معرفی شوند، استفاده از برخی از آن ها یک تابو بود. بازیگرانی همچون مارگوت رابی، هانتر شفتر و کریستین استوارت از جمله سلبریتی های شجاعی بودند که با امتحان این دسته از رنگ موهای جدید بر روی مو های خود، بر روی فرش قرمز ها راه رفتند و به نوعی راه را برای ورود این مدلهای آشنا و قدیمی، اما جذاب باز کردند.

هایلایت دهه نود – رنگ مو سال ۲۰۲۰:

دقیقا مانند ریشه های سترگ درختان، مدل هایلایت دهه نود با اقتدار تمام بازگشته است. هایلایت دهه نود بیشتر به نوعی هایلایت اشاره دارد که دسته ی بزرگی از موهای هایلایت شده در بخش های روبروی سر قرار می گیرند. برای انجام این کار معمولا از رنگ های کاملا متضاد، مانند مشکی و بلوند استفاده می شود. این مدل که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد، در گذشته به عنوان یک ترند رنگ موی بسیار قدیمی شناخته می شد.

هایلایت دهه نود
مدل رنگ مو هایلایت دهه نود

این مدل از رنگ مو مورد توجه افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز و بیانسه نیز قرار گرفته است. آرایشگران معتقد هستند که کلید اصلی در رنگ مو هایلایت دهه نود استفاده از رنگ های متضاد است به گونه ای که بتواند تفاوت رنگ میان بخش های مختلف سر را به خوبی نمایش دهد. همچنین دسته بندی صحیح مو برای اجرای رنگ از اهمیت بسیار زیادی در زیبایی نهایی این  مدل از رنگ مو دارد.

بلوند شنی – رنگ مویی محبوب در سال ۲۰۲۰:

بلوند شنی
مدل رنگ مو بلوند شنی

بلوند شنی حاصل ترکیب هنرمندانه ی رنگ های بلوند طلایی کمرنگ با تنالیته های خاکستری است که یک رنگ خاکی جذابی را به وجود می آورد. ترکیب این رنگ ها سبب می شود تا نور بیشتری به صورت آورده شود و موها طبیعی تر از بلوند سنتی به نظر برسند. آرایشگران توصیه می کنند که ترکیب این رنگ با پایه های قهوه ای روشن می تواند بازی نور بسیار زیبایی را به موها هدیه کند. ستاره هایی همچون جی جی حدید و آماندا سایفرد از جمله طرفداران رنگ مو جدید بلوند شنی هستند.

جدیدترین پیرسینگ های ناف در گالری شمرون:

قرمز گرم – بازگشتی از گذشته

برای مدت زمان بسیار طولانی، رنگ مو هایی با رنگ های سرد، مانند خاکستری، فلزی و پلاتین  مورد توجه بوده اند، اما در سال ۲۰۲۰ این ترند تفاوت دارد. اکنون زمان آن است که رنگ های قرمز و طلایی درخشان (با ریشه های گرم) به دنیای مد بازگردند. خوشبختانه رنگ های گرم می توانند طیف وسیع تری از تنالیته های پوستی را پوشش دهند و با آغاز سال ۲۰۲۰ به نظر می رسد که به دنیای مد بازگشته اند. افرادی مانند دایانا راس را می توان از طرفداران پروپاقرص رنگ موی قرمز گرم دانست .

قرمز گرم
مدل رنگ مو قرمز گرم

قهوه ای شکلاتی – رنگ موی سال ۲۰۲۰:

به نظر می رسد که در سال ۲۰۲۰، بیشتر توجه ها به سمت هایلایت های طبیعی و شاید در مواقعی مدل های پررنگ تر و فانتزی تر آن (مانند هایلایت دهه ۹۰) جلب شده باشد. اما خوشبختانه، جریان دیگری نیز در دنیای مد به وجود آمده است که راه را برای دوست داران رنگ های ساده و کلاسیک باز کرده است. قهوه ای شکلاتی، یکی از رنگ موهای بسیار محبوبی است که تقریبا هر ساله، فارغ از ترند های رایج، طرفداران خاص خود را دارد.

بدون شک هر زنی در طول عمر خود حداقل دو الی سه بار این رنگ مو را امتحان کرده است.  قهوه ای شکلاتی که در سال ۲۰۲۰ بر سر زبان ها افتاده است، ترکیبی از تنالیته های طبیعی رنگ سبز با رنگ های گرم و غنی، مانند قهوه ای و طلایی می باشد.

رنگ مو قهوه ای شکلاتی
رنگ مو قهوه ای شکلاتی

جدیدترین مدل های تزیینات مو در گالری شمرون

رنگ موی خیس! محبوب دیگری در سال ۲۰۲۰

آیا به رنگ موهای خود و بازی نور بر روی موهای خیس توجه کرده اید؟ آیا رنگ موهای خود را پس از حمام و درست زمانی که خیس هستند، دوست دارید؟ در این صورت ترند رنگ موی خیس می تواند انتخاب شما باشد. این مدل از رنگ مو شاید یکی از جنجالی ترین ترند هایی باشد که برای سال ۲۰۲۰ معرفی شد. برای اولین بار، بیلی الیش با این مدل از رنگ مو ظاهر شد و بدون وقفه توجه رسانه ها و طرفداران دنیای مد را به خود جلب کرد. رنگ موی خیس در واقع یکی مدل فانتزی از رنگ مو است که در سال ۲۰۲۰ رواج خواهد یافت.

در این مد، درست برعکس تکنیک آمبره، بخش های بالایی مو با رنگ های فانتزی و یا کمی روشن تر پوشش داده می شود، به گونه ای که یادآور بازی نور بر روی موهای خیس باشد. این تکنیک پیچیده در صورت اجرای صحیح می تواند ظاهری عجیب اما جذاب به رنگ مو های شما ببخشد.

رنگ موی خیس
مدل رنگ موی خیس

رنگ مو جدید لایت کم رنگ!

لایت کم رنگ تحت عنوان “تکنیک نور مضاعف” نیز شناخته می شود، چرا که با کمک آن می توانید نور های روشن و برجسته ای را در اطراف خط مو ها و یا در انتهای آن ها ایجاد کنید. لایت کمرنگ تکنیک جدیدی در دنیای رنگ مو ها به حساب نمی آید، اما می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی با پایه ی موهای بلوند باشد. با کمک تکنیک لایت کمرنگ شما می توانید ابعاد بیشتری به موهای بلوند خود ببخشید و آن ها را درخشان تر کنید. پیش بینی می شود که این ترند برای موهای بلوند در بهار و تابستان ۲۰۲۰ بسیار مورد توجه قرار بگیرد.  

هایلایت کم رنگ یا بیبی لایت
هایلایت کم رنگ یا بیبی لایت

منبع:
https://nylon.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :