سه نکته ای که در هنگام خرید حلقه ی نامزدی باید به آن ها توجه کنید!

سه نکته ای که در هنگام خرید حلقه ی نامزدی باید به آن ها توجه کنید!

  انگشتر نامزدی، در تمام دنیا نشانه ی عشق و صداقت است و از جمله مهمترین و خاص ترین زیورآلات هر زنی محسوب می شود. بسیاری از ما برای خرید انگشتر نامزدی بسیار دقت می کنیم و دوست داریم که همه چیز بدون عیب و نقص به نظر برسد. به همین سبب است که در اینجا به بررسی سه نکته ی مهم در زمینه ی انتخاب و خرید حلقه ی نامزدی می پردازیمو امیدواریم که بررسی دقیق تر آن ها به شما در انتخاب صحیح انگشتر نامزدیتان کمک کند.

انتخاب سایز مناسب برای انگشتر نامزدی

انتخاب سایز مناسب برای انگشتر نامزدی
انتخاب سایز مناسب برای انگشتر نامزدی

بهترین انگشتر حلقه های زنانه در گالری شمرون

اگر می خواهید عشق خود را سورپرایز کرده و در یک شرایط بسیار رومانتیک از او خواستگاری کنید، هیچ چیز بدتر از این نیست که انگشتر نامزدی مناسب اندازه ی دست او نباشد. لحظه ای را تصور کنید که در برابر دوستان خود و در یک محیط بسیار رومانتیک، که با شمع ها و گل تزیین شده است، زانو زده اید و درخواست ازدواج خود را مطرح می کنید. پس از آن که عشق شما به درخواست شما جواب مثبت می دهد، هیچ  لحظه ای استرس زا تر از زمانی که انگشتر برای دستان او کوچک باشد، نخواهد بود.در مقابل، هیچ زنی انگشتر نامزدی ای که برای دستانش بزرگ باشد را استفاده نمی کند، چرا که دوست ندارد آن را گم کند.برای جلوگیری از این کار می توانید با استفاده از یک تکه کاغذ و یا نخ محدوده ی داخلی انگشتر را به طور دقیق تعیین کنید. البته این راه حل فقط برای انگشتر نامزدی کاربرد نداشته و برای خرید هر انگشتر دیگری به عنوان هدیه می تواند مناسب باشد.

فلز به کار برده شده در انگشتر
فلز به کار برده شده در انگشتر

فلز به کار برده شده در انگشتر

در انتخاب فلز مناسب برای انگشتر نامزدی دقت کنید. بسیاری معتقد هستند که زیورآلاتی مانند طلای سفید و یا نقره برای افرادی که پوست سفید دارند مناسب هستند و زیورآلاتی از جنس طلای زرد رنگ درکنار پوست های تیره تر به خوبی خود را نشان می دهند. اما بهتر است تنها به این اشارات اکتفا نکرده و نظر همسر آینده ی خود را نیز در این مورد بپرسید،چرا که در نهایت او کسی است که قرار است از این انگشتر استفاده کند، پس باید آن را دوست داشته باشد.    

شیک ترین زیورآلات طرح سنگ در گالری شمرون

سنگ ها و جواهرات به کار برده شده
سنگ ها و جواهرات به کار برده شده

سنگ ها و جواهرات به کار برده شده

شاید یکی از سخت ترین بخش ها در انتخاب انگشتر نامزدی، انتخاب سنگ ها و جواهرات مناسبی است که باید بر روی آن استفاده شود. هر کدام از این سنگ های قیمتی، بار معنایی خاصی دارند و می توانند برای بودجه های مختلف مناسب باشند.در کنار الماس، که انتخابی کلاسیک و فوق العاده شیک است، دنیای متنوعی از سنگ های قیمتی نیز وجود دارد که می تواند به شما در این راه کمک کند. الماس های قرمز رنگ که سمبلی از عشق هستند، الماس های سفید رنگ و زمرد ها که نمادی از وفاداری هستند، از جمله انتخاب های موجود در این میان می باشند. در قدم بعد باید به سایر جزئیات این انگشتر نیز دقت کنید. به عنوان مثال دوست دارید که این انگشتر تک نگین باشد و یا اینکه جزئیات بسیار زیادی داشته باشد. این بخش کاملا به سلیقه ی شما و طراحی انگشتر مورد نظرتان بستگی دارد. می توانید به طور غیر مستقیم نیز با همسرتان در این خصوص مشورت کنید. فراموش نکنید که او کسی است که قرار است هر روز این انگشتر را در دست کند، بنابراین نظر او بسیار مهم است.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :