برند Gucci خط تولید جواهرات خود را ارتقا می دهد

برند Gucci خط تولید جواهرات خود را ارتقا می دهد

این روز ها برای برند Gucci، روز های خاص و مهمی هستند.  این برند با ۹۶ سال سابقه در صنعت مد، سعی دارد به دنیای جواهرات قیمتی وارده شده و به عنوان یک برند لوکس شناخته شود. در کنار فروش بسیار بالا و قابل توجهی که این برند تا به اینجا داشته است، الکساندر میچل، رئیس خلاق برند Gucci از سال ۲۰۱۵ تا به امروز، سعی دارد وارد دنیای زیورآلات قیمتی شود. وی اولین مجموعه جواهرات بسیار گران قیمت این برند را به تازگی معرفی کرده است. زیورآلاتی که سبک مدرن، خارق العاده و خاصی داشته و در آن ها از سنگ های قیمتی استفاده شده است، به خوبی میل طراح این برند را برای ورود به بازار جواهرات گرانقیمت نشان می دهد. مدیر بخش زیورآلات و سنگ های قیمتی گوچی، مائوریزیو پیسانو در این خصوص می گوید:” نسل جدید مردم از جواهرات مدرن استقبال خواهند کرد. به همین دلیل است که برند ها باید خیلی سریع متوجه این موضوع شده و در این راستا حرکت کنند. برند ما،  Gucci نیز از دو سال پیش متوجه این خواسته ی بازار شده و در این راه گام برداشته است”.  

تصویری از الکساندر میچل - مدیر خلاق برند گوچی در انتهای نمایش پاییز 2016 میلان
تصویری از الکساندر میچل – مدیر خلاق برند گوچی در انتهای نمایش پاییز ۲۰۱۶ میلان

آقای میشل، طراح مجموعه ی جدید زیورآلات گوچی تحت نظر الکساندر میچل، که خود را “دانشجوی پر شوری در زمینه ی جواهرات عتیقه می داند”، قبلا جواهراتی را با شمایل حیوانات طراحی کرده است. این جواهرات بسیار شبیه به طرح هایی هستند که در اوایل قرن پیش و در کارهای طراح معروف آمریکایی، دیوید وب دیده می شود. او برای این مجموعه ی جدید خود، از تکنیک های پیچیده ای برای حکاکی شمایل حیوانات استفاده کرده است.  حلقه ی معروف این برند که به شکل سر شیر است، قبلا در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود. در طراحی این حلقه در آن زمان از آهن و کریستال های سوارفسکی استفاده شده بود.  امسال این برند، طراحی جدیدی از این حلقه را که با طلا و الماسی های زیبا مزین شده است، به بازار عرضه کرده است. دستبند معروف این برند که دارای شمایل سر ببر در دو طرف آن است، در حال حاضر در نسخه ی قاب الماس خود در بازار وجود دارد.

خرید بهترین زیورآلات طرح سواروسکی از گالری شمرون

06GUCCIHAUTE-INYT4-articleLarge

نسخه ی لوکس گوشواره های لیونین، در حال حاضر با تکه هایی از عقیق سرخ مزین شده و در بازار وجود دارد. این خط تولید جدید به خوبی نشان می دهد که طرح های آقای میشل در دنیای مشتریان ثروتمند و مشتاق خود، خیلی سریع می تواند فروش موفقیت آمیزی داشته باشد. به نظر می رسد برند Gucci قبل از آنکه ممنوعیت استفاده از پر در طراحی محصولات خود را اعلام کند، ایده های دیگری برای حضور و پیشرفت در تولید محصولات لوکس داشته است.

06GUCCIHAUTE-INYT3-articleLarge

تصاویری از ببر، شیر، مار و حتی روباه که بر روی گردنبند، دستبند و حلقه های محصولات این برند نقش بسته است، در واقع نسخه های قبلی زیورآلاتی را که آقای میشل برای مشتریان خاص برند Gucci طراحی کرده بود، منعکس می کند.  این برند در حال حاضر مشغول کار بر روی مجموعه جدید خود است. این مجموعه ی لوکس جدید، که در حال حاضر هیج اسم خاصی برایش در نظر گرفته نشده است، شامل ۲۵ طرح جدید از زیورآلات خواهد بود که با سنگ های بسیار قیمتی تزیین شده اند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :