گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی راحت, زیبا و شیک

گوشواره ترکیبی کلیپسی-میخی دایره کوچک و بزرگ

حضور و محبوبیت اخیر گوشواره های کلیپسی خبر بسیار خوبی برای افرادی است که علاقه ای به سوراخ کردن گوش های خود ندارند و یا تمایلی به آویزان کردن گوشواره های سنگین از گوش های خود ندارند. در چنین شرایطی گوشواره های کلیپسی یکی از بهترین راه حل ها هستند که با طرح های متنوع و جنس های مختلفی به بازار عرضه شده اند و رفته رفته محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده اند.مدل های قدیمی تر از گوشواره های کلیپسی در بخش انتهایی خود دارای لولا هستند تا بتوانند به راحتی بر روی لبه ی گوش قرار بگیرند. دسته ی دیگری از گوشواره های کلیپسی نیز دارای بسط های مغناطیسی و یا پیچی هستند اما مانند مدل های اول، متداول نیستند و طرفداران کمتری دارند.

گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب

چرا گوشواره های کلیپسی مخاطب اصلی گوشواره های کلیپسی، افرادی هستند که تمایلی به سوراخ کردن گوش های خود ندارند و شاید مهم ترین دلیل محبوبیت و موفقیت این نوع از گوشواره ها نیز به همین سبب باشد. یکی  از جدید ترین مد ها در زمینه ی استفاده از گوشواره ها، استفاده از دو یا چند گوشواره ی میخی به طور همزمان است. خرید گوشواره کلیپسی می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشند که به این جریان جدید مد علاقه مند هستند اما تمایلی به ایجاد چند سوراخ بر روی گوش خود ندارند.

گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب

افرادی که دوست دارن از گوشواره های بزرگ تر و سنگین تر استفاده کنند اما از خطر این گوشواره ها برای گشاد شدن سوراخ گوش و یا پاره شدن آن بیمناک هستند، می توانند از گوشواره های کلیپسی با خیالی آسوده استفاده کنند. از سوی دیگر، افرادی که دارای آلرژی به انواع خاصی از فلز ها هستند و یا دچار عفونت شده اند می توانند با انتخاب گوشواره های کلیپسی، مانند سایرین از لذت پوشیدن گوشواره هابهره مند شوند.

گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب

گوشواره های ترکیبی کلیپسی میخی این نوع گوشواره به سبب نوع طراحی خود تنها به یک سوراخ برای آویز شدن بر روی گوش نیاز دارند ولی به گونه ای جلوه میکنند که انگار گوش شما دارای چند سوراخ است. این گوشواره های معمولا از پایین بر روی لاله گوش فیکس شده و از بالای به وسیله حالت گیره ای که دارد روی گوش قرار گرفته و اکثرا سطح زیادی از گوش را یا تمام لاله گوش را به زیبایی پوشش میدهد. این گوشواره ها به شدت مورد توجه کسانی قرار میگیرد که تنها یک سوراخ بر روی گوش خود دارند اما تمایل به استفاده از گوشواره هایی دارند که مختص افراد دارای چند سوراخ در گوش میباشد. گالری شمرون ارایه دهنده زیورآلات لوکس در کالکشن گوشواره های کلیپسی خود انواع مختلفی از این نوع گوشواره ها را برای افراد علاقه مند با طرح های شیک و بروز تدارک دیده است. این زیورآلات با کریستال های درخشان و شفاف زیرکنیا اتریش و همچنین روکش طلا سفید ساخته شده و از همین رو دارای جلوه چشم گیری میباشند. در زیر تصاویر نمونه گوشواره های ترکیبی کلیپسی میخی گالری شمرون را مشاهده میکنید.

گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب
گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب
گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب
گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی محبوب

One thought on “گوشواره های کلیپسی، گوشواره هایی راحت, زیبا و شیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :