چرا ترند گردنبند و دستبند مدل کارتیه هیچ گاه قدیمی نمی شود؟ رمز و راز آن چیست؟!

دستبند-استیل-مدل-کارتیه.3

زیورآلایت استیل کارتیه

گردنبند و دستبند استیل مدل کارتیه
دستبند استیل مدل کارتیه

کمتر کسی در دنیا با نام زیورآلات کارتیه بیگانه است. کارتیه نامی است که با دنیای زیورآلات لوکس، مدرن و شیک گره خورده است. طراحان این برند مبدا خلق طرح های محبوبی از زیورآلات هستند که این روزها به یک سبک یا استایل دائمی در دنیای مد تبدیل شده اند. شما با شنیدن نام این برند، به یاد چه طرحی از زیورآلات می افتید؟ به راستی رمز و راز محبوبیت این برند در ایران و سراسر جهان چیست؟

شاید شما هم مانند بسیاری، با شنیدن نام این برند به یاد دستبند کارتیه زنانه و یا دستبند کارتیه مردانه با بافت های درشت بیفتید. این سبک از زیورآلات، چه در قالب قطعاتی نفیس از جنس طلای و چه در قالب زیورآلاتی ارزان قیمت تر، در گستره متنوعی از قیمت ها در بازار وجود دارند. کاریته مبدا این طرح از زیورآلات بوده و تا ابد، افتخار این ایده خلاقانه را برای خود ثبت کرده است؛ اما چرا طرح بافت درشت کارتیه تا اینقدر ماندگار و محبوب است؟ در این مقاله، پاسخ این پرسش را پیدا خواهید کرد.

دستبند کارتیه زنانه: ترکیب خلاقانه زیبایی و کارایی به سبک کارتیه

زیورآلات کارتیه، دستبند زنانه طرح کارتیه
دستبند کارتیه زنانه

برند کارتیه برای بسیاری از خاندان سلطنتی دنیا، جواهراتی نفیس طراحی کرده است. با این حال، این برند شهرت خود را مدیون مشتریان معروف و سلطنتی اش نیست، بلکه عموم مردم از زیورالات طراحی این برند استقبال می کنند. دلیل اصلی این امر، به باور طراحان برند کارتیه، ترکیب شیک، زیبایی و کارایی در قطعات و طرح های این برند است. زنجیرهایی با بافت های درشت که گویی مانند یک تکه پارچه ی از نخ درهم تنیده شده اند، که نه تنها تبحر طراحان و هنرمندان کارتیه رابه رخ میکشد، بلکه استایلی کاربردی را به وجود می آورد.

این طرح از زیورآلات برای استفاده در استایل های رسمی انتخاب مناسبی است. این مدل می تواند به راحتی جلب توجه کند و در عین حال می تواند یک بوم ایده آل برای به رخ کشیدن زیبایی و جادوی سایر سنگ های قیمتی و کریستال های رنگی باشد. این سبک، در طراحی و ساخت سایر کلکسیون های گران قیمت زیورآلات، نیز مورد توجه سایر برندها از جمله تیفانی و گوچی بوده است. گردنبندی که در تصویر پایین ملاحظه می کنید، با الهام از این سبک طراحی و ساخته شده است. در این دستبند، طرح کارتیه بستری ایده ال را برای نمایش هرچه بهتر نگین سبز رنگ گردنبند فراهم کرده است.

زیورآلات کارتیه، دستبند زنانه طرح کارتیه
دستبند زنانه طرح کارتیه

کارتیه، همراه همیشگی ما

طرح ارائه شده توسط کارتیه، به قدری همه گیر است که شما میتوانید به راحتی از آن در استایل روزانه و معمولی خود نیز استفاده کنید. یک گردنبند با طرح زنجیر یا یک دستبند استیل که با الهام از طرح کارتیه ساخته شده است، می تواند یک انتخاب شیک، متفاوت، ایده آل و خاص برای استایل روزانه شما در سر کار یا یک دورهمی دوستانه باشد. از آنجایی که برای ساخت این طرح، معمولا حجم زیادی از طلا مصرف می شود.

بسیاری زیورآلاتی از جنس استیل یا نقره با این طرح را برای استفاده روزانه ترجیح می دهند. استیل آلیاژی با دوام است و درخشندگی سطح آن، زیبایی خیره کننده طلا را تداعی می کند. در عین حال، یک گردنبند یا دستبند استیل مدل کاریته، بسیار ارزان تر از نمونه طلای آن می باشد. بدین ترتیب، در صورتی که در طول روز دستبند یا گردنبند خود را گم کنید و یا آسیبی بدان وارد شود، از نظر مالی هزینه چندانی را متحمل نخواهید شد.

انگشترهای مدل کارتیه، زیبایی مهمان انگشتان شما!

طرح کارتیه انقلابی را در صنعت طراحی زیورآلات به پا کرد. رد پای این طراحی محبوب را در انگشترهای مختلف و متنوع نیز می توانید به خوبی دنبال کنید. انگشترهایی با طراحی ساده که با الهام از زنجیرهای در هم گره خورده کارتیه ساخته شده اند، به یکی از زیورآلات مدرن، مینیمال و صاحب سبک تبدیل شده اند. زنجیرها ممکن است مانند آنچه که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بسیار ظریف باشند و قطعه ای با ظرافت زنانه را به وجود آورند. این انگشتر بسیار کاربردی است و شما می توانید از آن در کنار سایر استایل ها به راحتی استفاده کنید.

زیورآلات کارتیه، انگشتر طرح کارتیه
انگشتر طرح کارتیه


از سویی دیگر، ممکن است زنجیرهای در هم تنیده شده اندکی بزرگتر باشند. انگشتر کارتیه زنانه ای که در زیر مشاهده می کنید، با الهام از طرح کارتیه و با تکیه بر استاندارد های انگشترهای چانکی ساخته شده است. انگشترهای بزرگی که بتوانند به راحتی جلب توجه کنند، یکی از ترند های محبوب دنیای مد محسوب می شوند. حال ترکیب طرح کارتیه با چنین رویکردی، مبدا خلق طرح های زیبا و خیره کننده ای از انگشترها شده است که برخلاف سایر انگشترهای چانکی، کاربرد گسترده تری دارند. نکته جالب توجه این است که این انگشترها هیچ گونه محدودیت سنی ندارند و پیر و جوان می توانند از پوشیدن آن ها لذت ببرند. طراحی این انگشترها مینیمال است و این بدان معنی است که در طول زمان، هیچگاه از مد نخواهند افتاد. بنابراین خرید انگشترهای استیل یا طلا با مدل کارتیه، می تواند سرمایه گذاری ایده آلی باشد.

زیورآلات کارتیه، انگشتر استیل طرح کارتیه
انگشتر طرح کارتیه

طرح پیچ؛ آیا انقلاب دوم کارتیه در راه است؟

برند کارتیه که بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون طراحی زیورآلات بسیار گرانقیمت است. خیلی زود متوجه شد که دیگر در دنیای مدرن، این دسته از زیورآلات به جز موقعیت خاص، کاربردی ندارند. نسل جدید مدیران کارتیه به خوبی متوجه بودند که سرمایه گذاری بر روی ساخت زیورالات بسیار گرانقیمت و لوکس یا به بیان دیگر، خدمت کردن به گروه خاصی از مشتریان، خیلی زود این برند را دست نیافتنی و نابود می کند.

نسل جوان به زیورآلاتی با طراحی مدرن علاقه مند هستند و این دسته از زیورآلات، کاربرد های بسیار بیشتری دارند. این رویکرد، جرقه تولید دستبند های پیچ کارتیه بود. دستبند و انگشتر پیچ کارتیه، طراحی ساده، شیک، واضح و مینیمالی دارد. در بدنه سطح صیقلی کار از پیچ های ظریفی استفاده شده است. بست این دستبند ها و انگشترها در واقع پیچ های ظریفی هستند که با استفاده از یک پیچ گوشتی مخصوص باز و بسته می شوند. این دستبند ها و انگشترها با توجه به ابعاد مچ دست یا انگشت شما تنظیم می شوند و در نتیجه، نگران افتادن و یا گم شدن آنها نخواهید بود.

انگشتر استیل پیچ کارتیه، انتخاب ایده آلی برای استایل های روزانه است. نمونه ای از این انگشتر با رنگ رز گلد را در تصویر زیر مشاهده می کنید. این انگشتر در هر استایلی به زیبایی می درخشد و شما می توانید حتی از آن به عنوان جایگزین حلقه ازدواج یا نامزدی خود نیز استفاده کنید. بدین ترتیب، دیگر نگران گم شدن یا آسیب دیدن حلقه اصلی خود نخواهید بود.

زیورآلات کارتیه، انگشتر استیل طرح کارتیه
انگشتر طرح کارتیه

کارتیه نام آشنایی در صنعت طراحی زیورآلات محسوب می شود و این موفقیت بر پایه یک اصل کلی استوار است: تلفیق زیبایی و کارایی در طراحی قطعات. خرید یک قطعه گردنبند کارتیه مردانه یا گوشواره کارتیه زنانه، می تواند یک سرمایه گذاری بسیار طولانی مدت باشد، چرا که این برند هیچ گاه جایگاه والای خود در صنعت طراحی زیورآلات را از دست نخواهد داد. 

منابع:

https://www.nylon.com/fashion/chunky-chain-necklaces-jewelry-trend

https://www.tatlerasia.com/style/jewellery/secret-history-of-the-cartier-love-bracelet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :