گرانترین برند های مد و فشن

گران ترین برندهای لباس در دنیای مد!!

اگر بگوییم پوشاک فقط برای رفع نیاز نیست بلکه در دنیای پیشرفته و مترقی، خود دغدغه و نگرانی محسوب می شود، سخنی به گزاف نگفته ایم. اکثر ما دوست داریم لباس هایی به تن کنیم که بهترین و مشهورترین طراحان جهان آنها را طراحی کرده اند، اما آیا قادریم مانند ستاره ها یا شیک پوش ترین هایی دنیای مد، هزینه های گزاف آنها را بپردازیم؟  

۱ – برند والنتینو  Valentino

در حال حاضر والنتینو بهترین برند لباس در جهان است. نام این شرکت از نام موسس آن، والنتینو، الهام گرفته است. این برند با کیفیت و زیبایی فوق العاده ای که دارد، هر فردی را شیفته خود کرده است. شهرت و محبوبیت والنتینو نه تنها در ایتالیا بلکه در کل دنیا گسترش دارد و پیشرفت آن به قدری بوده که در مدت کوتاهی توجه بهترین طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است. البته به همان نسبت که زیبایی محصولات والنتینو بی اندازه است، قیمت محصولات آن نیز بسیار بالاست یا می توان می گفت که گران ترین برند موجود در بازار است. اما طرفداران این برند آنقدر مجذوب زیبایی و کیفیت بالای آن شده اند که قیمت های نجومی هیچ ارزش برایشان ندارد.    

۲ – برند ورساچه Versace

ورساچه شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچهتاسیس شد. اولین بوتیک ورساچه در سال ۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید و امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین خانه‌های مد در جهان شد. طراحی لباس‌های ورساچه به نوعی بین ظرافت، جذابیت و هنر عامیانه حرکت می‌کند. ویژگی‌های طراحی لوکس، رنگ‌هایی درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابیت منحصر به ‌فرد از عوامل شهرت این برند در دنیای مد بوده‌اند. بر همین اساس، مشتری‌های ورساچه را افراد کاملاً متفاوتی از ستاره‌های موسیقی مانند مدونا و بون جووی گرفته تا هنرپیشه‌های شیک پوش هالیوودی را شامل می‌شوند.  

۳ – برند گس Guess

گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مارسیانو استور نیز می‌باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه‌های شرکت گس در شهر لس‌آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد. این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود ۱٫۱۹ بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است.  

۴ – برند کریستین دیور Christian Dior

کریستین دیور یک طراح مد فرانسوی است که به‌ عنوان یکی از معروفترین بنیانگذاران خانه مد در دنیا شناخته می‌شود و با نام «دیور» نیز معروف است. دیور برندی زیبا، مدرن، فریبنده و جزو قدیمی ترین برندهای لباس در جهان است که سابقه آن به سال ۱۹۴۶ باز می گردد. این برند لوکس نه تنها در پاریس، بلکه در تمام جهان شهرت دارد و محبوبیت اش تنها به لباس محدود نمی شود بلکه محصولات دیگر آن از جمله ساعت، عطر، جواهرات، کفش و محصولات زیبایی پوست نیز جای خود را میان طرفدارانش به خوبی باز کرده است. قیمت محصولات گس بسیار بالاست اما فرقی به حال طرافداران آن، به خصوص خانم هایی که شیفته لوکس بودن آن شده اند، ندارد. گرچه بخش زیادی از محصولات این کمپانی به زنان تعلق دارد اما با در نظر گرفتن دو بخش تولیدی Dior Homme برای مردان و Baby Dior برای کودکان به این دو حوزه نیز توجه کرده است. محصولات دیور در فروشگاه های تحت قراردادش در سراسر جهان به فروش می رسند که البته فروشگاه های اینترنتی و وب سایت رسمی این شرکت را نیز باید به این لیست اضافه نمود.  

۵ – برند مارک جیکوبز Marc Jacobs

مارک جیکوبز طراح مد آمریکایی و طراح اصلی برند مارک جیکوبز است که شرکت خود را در سال ۱۹۹۷ تاسیس کرده و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ فروشگاه در ۸۰ کشور جهان دارد. این برند به دلیل طراحی های لوکس و تنوعی که در محصولات فصلی خود دارد، شهرت جهانییافته است. اگر چه این برند به تولید اکسسوری هایی مانند کفش، کیف، جواهرات و… می پردازد اما اصلی ترین عامل محبوبیت آن، طراحی فوق العاده لباس هایش است.  

شیک ترین زیورآلات زنانه طرح ورساچه در گالری شمرون

۶ – برند آرمانی  Armani

آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد. جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند و آنقدر پیشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱/۶۹ میلیارد دلار داشته و به یکی از گران ترین برندها جهان تبدیل شده اند. این شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان است و در حدود ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. آرمانی همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها در حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل و همچنین تولید عطرهای زنانه و مردانه، پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال، کار خود را آغاز کرده است.  

۷ – برند دولچه و گابانا Dolce & Gabbana

دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. این شرکت دارای دو برند مجزا به نام های دولچه و گابانا و دی اند جی است که هر یک خط و سیاست‌های خود را دنبال می کنند. دولچه و گابانا مخصوص اقلام بیشر تجملی و گران‌قیمت است. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارند. از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان است، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیرد.  

۸ – برند پرادا Prada

پرادا برند تخصصی مد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه و تولید کننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی می باشد که به وسیله ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادیتاسیس شده است. دفتر مرکزی پرادا در میلان ایتالیا قرار دارد. طراحی زیبای محصولات این برند توجه نوجوانان و جوانان بسیاری را به خود جلب کرده است. از آنجا که این برند شعبه های زیادی در نقاط مختلف جهان دارد، دسترسی آن نیز برای همگان آسان است که این خود عاملی برای محبوبیت بیشتر آن شده است. البته این را بگوییم که لباس های پرادا، به دلیل طراحی خاص، لوکس و چشمگیر خود، جزو گران ترین لباس های موجود در بازار هستند.  

۹ – برند شنل Chanel

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تاسیس شد. این شرکت امروزه به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود. شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر، نوه‌های پی‌یر ورتایمر تنها شریک کوکو شانل در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد. شنل بخصوص در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت مانند لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد. یکی از دلایل محبوبیت محصولات شنل طراحی منحصر بفرد آن است طوری که طرح های این برند را در هیچ کجای دیگر جهان نخواهید دید و البته برای خریدشان باید هزاران دلار خرج کنید.  

۱۰ – برند گوچی Gucci

گوچی نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است که متعلق به گروه گوچیمی‌باشد، که خود زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ است. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تاسیس شد و امروزه دفتر مرکزی آن در شهر فلورانس، ایتالیا، قرار دارد. در سال ۲۰۰۸، شرکت گوچی درآمدی در حدود ۴/۲ میلیارد یورو داشته است و در سال ۲۰۰۹، به مقام چهل ‌و یکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد. گوچی پر فروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم در سراسر جهان دارد و یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. از سال ۱۹۹۲ که گوچیو گوچی این شرکت را در فلورانس تاسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، ‌اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند که هر محصول آن حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحی‌های بی رقیب و غیر قابل مقایسه آن است.     گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :