تخفیف های گالری شمرون ویژه بلک فرایدی ۲۰۱۸ Black Friday

blackfriday-SHEMRON-GALER-بلک فرایدی گالری شمرون-جمعه سیاه گالری شمرون

فروشگاه زیورآلات و لوازم جانبی لوکس گالری شمرون برای روز جمعه سیاه یا Black Friday 2018 همگام با موج جهانی حراج, آفر های ویژه ای را برای شما همراهان محترم تدارک دیده است. تخفیف های متنوع ویژه خرید از دسته های متفاوت در بین انبوهی از محصولات.  گالری شمرون با بیش از ۲۰۰۰ طرح خاص و زیبا از انواع  گردنبند – دستبند – انگشتر – ست و نیم ست – کلیپس مو – سنجاق سینه و  اقلام لوکس دیگر, محل مناسبی برای خرید زیورآلات به خصوص در بزرگترین روز حراجی سال در جهان میباشد. نکات مهم:

  • کوپن ها شامل اقلام در حراج هم میشوند.
  • کلیه کوپن ها تنها از ساعت ۰۰:۰۰ روز  جمعه دوم آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ دوم آذر ماه اعتبار دارد و سقف خرید نا محدود میباشد.
  • سرویس ارسال رایگان به دلیل کف قیمت بودن اقلام در این روز غیر فعال میباشد و هزینه ارسال اقلام برای تهران و کلیه نقاط کشور ۸۵۰۰ تومان میباشد.
  • در صورت خرید هر تعداد محصول شما تنها یک هزینه ارسال پرداخت میکنید.
  • در نظر داشته باشید به دلیل ترافیک بالای مرسولات جهت توزیع در سراسر کشور به واسطه تخفیف ها – مدت زمان تحویل در تهران ۲۴ تا ۷۲ ساعت و خارج تهران ۲ تا ۷ روز کاری میباشد.
  • برای استفاده از کوپن تخفیف – پس از انتخاب اقلام و کلیک بر روی سبد خرید و انتخاب گزینه تسویه حساب – در بالای صفحه روی قسمت “کوپن تخفیف دارید؟ برای نوشتن کد اینجا کلیک کنید” کلیک کرده و کد تخفیفی که در این صفحه درج شده را کپی کرده و وارد فرم کرده و اعمال کنید تا در صورت حساب شما ثبت گردد و مبلغ تخفیف محاسبه گردد.

  و اما کوپن های تخفیف: کوپن تخفیف ۱۰% برای خرید زیورآلات زنانه ====>  Jewelry-Black-Friday لینک دسترسی به قسمت ها: گردنبندگوشوارهانگشتردستبندزیورآلات نقره S295پابندست مردانه زنانهسرویس و نیم ست –   کوپن تخفیف ۱۰% برای خرید اکسسوری های لوکس ====> Acc-Black-Friday لینک دسترسی به قسمت ها: کلیپس & تزیینات موجاسوییچی و آویز کیف لوکسسنجاق سینه و گل سینهپیرسینگ نافکیف و کلاچ –   کوپن تخفیف ۳۰% برای خرید زیورآلات حاوی گلهای طبیعی====> Flower-Jewelry-Black-Friday لینک دسترسی به قسمت ها: گردنبند حاوی گلنیم ست حاوی گل   کوپن تخفیف ۴۰% برای خرید قاب موبایل حاوی گلهای طبیعی ====> Flower-Jewelry-Black-Fridayقاب گوشی دست ساز –   کوپن تخفیف ۵% برای خرید زیورآلات مردانه ====> Men-Collection-Black-Friday لینک دسترسی به قسمت: دستبند مردانهگردنبند مردانهانگشتر مردانه   کوپن تخفیف ۲۰% برای خرید پوشاک مانتو و شال ====> Cloth-Black-Friday لینک دسترسی به قسمت: پوشاک سفارشی     در صورت سوال و هرگونه راهنمایی با آیدی تلگرام پشتیبانی و فروش ۲۴ ساعته باما در تماس باشید. آیدی کانال تلگرام گالری شمرون@shemroniha_shop در صورتی که علاقه مند هستید روز جمعه سیاه بیشتر بدانید و دلیل حراج ها را متوجه شوید پیشنهاد میکنیم تا مقاله “بلک فرایدی یا “جمعه سیاه”, بزرگترین روز حراجی سال ۲۰۱۸ چه روزیست و تاریخچه آن چیست؟” را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :