کیف های شب و کلاچ ۲۰۱۸: به این کیف ها نمی توانید “نه” بگویید!

کیف های شب و کلاچ ۲۰۱۸: به این کیف ها نمی توانید "نه" بگویید!

یک کیف مناسب، مانند لباس و کفش، در ظاهر شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انتخاب کیفی مناسب، که بتواند با ظاهر شما به خوبی مطابقت داشته باشد و نیاز های شما را برآورده سازد، می تواند چالش برانگیز باشد. از سویی دیگر راحتی در استفاده و حمل، از مهمترین ویژگی های کیف ها است که باید به هنگام خرید به آن توجه داشته باشیم. کیف های بسیار بزرگ و سنگین می توانند برای شانه ها و ستون فقرات شما خطرناک باشند و کیف های بسیار کوچک برای نگه داری از لوازم شما انتخاب مناسبی نیستند. بنابراین، در انتخاب کیف ها باید بسیار دقت کنیم.

کیف مجلسی--کیف clutch bag-کلاچ (1)
کیف شب مجلسی – کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون

  طراحان و برند های متخلفی در زمینه ی طراحی و تولید کیف ها فعالیت می کنند. حاصل تلاش طراحان، دنیای بزرگ و متنوعی از مدل ها، رنگ ها، اندازه ها و شکل هایی از کیف ها است که به بازار عرضه شده اند تا جوابگوی تمام سلیقه ها باشند. در این میان کیف های کلاچ از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و توانسته اند موفقیت بسیار زیادی را در دنیای مد کسب کنند.

کیف های کلاچ در بهار ۲۰۱۸

کیف های کلاچ کوچک هستند و حمل آن ها راحت می باشد. این کیف ها با هر لباسی و برای هر شرایطی، مانند شرکت در یک مهمانی بسیار رسمی و یا انجام خرید های روزانه، می توانند خود را منطبق کنند. اعضای خانواده ی سلطنتی بریتانیا، در تمام مراسم رسمی خود از کیف های کلاچ استفاده می کنند و بسیاری از دوستداران مد و افراد شیک در دنیا استفاده از کیف های کلاچ را به یکی از عادت های روزانه ی خود تبدیل کرده اند. اگر هنور در مورد استفاده از کیف های کلاچ شک دارید پیشنهاد میکنیم از مطلب “چرا باید کیف های کلاچ را انتخاب کنیم؟ کیف کلاچ چیست؟” را دیدن بفرمایید.

کیف های کلاچ در بهار 2018
کیف های کلاچ در بهار ۲۰۱۸

بهترین طرح های کیف شب در گالری شمرون

کیف های کلاچ کیف کیف شب، مانند سایر لباس ها، با شروع فصل جدید دچار تغییراتی می شوند. با بررسی دقیق تر مدل های موجود در بازار و همچنین نمایش های مد مربوط به فصل های بهار و تابستان ۲۰۱۸، متوجه می شویم که در امسال باید منتظر مدل های عجیب اما شیک و جذابی از کیف های کلاچ باشیم و خود را برای استقبال از آن ها آماده کنیم. تمام کیف هایی که در این دو فصل به بازار عرضه می شوند، از جمله کیف های کلاچ، دارای ویژگی های مشترکی هستند که در اینجا به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. استفاده از پارچه های انعطاف پذیر انتخاب پارچه مناسب در طراحی و ساخت کیف ها، از جمله کیف های کلاچ، یکی از مهمترین قدم هایی است که متخصصان برای طراحی آن ها باید بردارند. در بهار امسال، طراحان از ایده های بسیار جذابی در ساخت کیف های کلاچ و بااستفاده از مواد اولیه ی متفاوت مانند، نی ، چرم (مصنوعی و طبیعی)، کنف، پلاستیک و حتی پوست مار، استفاده کرده اند. به عنوان مثال، در طرح های جدید ازکیف های معمولی و کیف های کلاچ توسطMarni Tricot  ، پارچه های چرمی و طناب های بافته شده با ظرافت بسیار زیادی در کنار یکدیگر استفاده شده اند و نمونه های  بسیار زیبایی را به وجود آورده اند. با بررسی چنین طرح هایی به خوبی متوجه می شویم که مواد انعطاف پذیر و کیف هایی نرم در بهار امسال بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.از سوی دیگر برند معروف و مطرح Balenciaga با الهام از جعبه ی غذای کارگران و با استفاده از رنگ های قوی و شاد و  موادی از جنس پلاستیک نرم، اقدام به ارائه ی طرحی منحصر به فرد از کیف های کلاچ کرده است که ازنظر طراحی بسیار عجیب ولی جذاب هستند.

کیف شب مجلسی - کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون
کیف شب مجلسی – کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون
کیف شب مجلسی - کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون
کیف شب مجلسی – کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون

کیف های کلاچ هایی با شکل های عجیب کیف ها در بهار امسال شکل های بسیار عجیب و غیر معمولی به خود خواهند گرفت و کیف های شب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کیف های کلاچ با شکل های هندسی متفاوت، مانند بیضی، مربع، ستاره، هشت ضلعی و حتی با شکل قلب به بازار خواهند آمد که می توانند شما را هیجان زده کنند. کیف های کلاچ مربعی شکل از برند PacoRabanne می توانند به شما ظاهری شیک و احساسی فوق العاده ببخشند. کیف های کلاچ طراحی شده توسط برند Mugler می توانند تمام توجهات را به سوی شما جلب کنند و بر روی ظاهر شما بسیار تاثیر گذار باشد. قرار دادن لوگوی یک برند به عنوان بخشی از تزئین و زیبایی محصول، اتفاق جدیدی نیست و برند هایی مانند Dior و Gucci از سال های ۱۹۸۰ میلادی با اضافه کردن لوگوی برند خود به عنوان بخشی از طراحی از محصولاتشان، پایه گذار این روش بوده اند. حال در بهار امسال، لوگوی برند ها در محصولات برخی شرکت های قدیمی وجود داشته و برخی دیگر با فوکوس تمام و صرفا کار بر روی طراحی کیف, تمام تمرکز خود را تنها برای جذاب تر شدن کیف های شب در نگاه اول خرج کرده اند! به نحوی که کوجکترین اثری از برند بر ظاهر خارجی محصول قرار ندارد تا حتی کمترین فضا ها برای زیبایی هرچه بیشتر وهارمونی زیبای طرح بکار گرفته شود.

کیف شب مجلسی - کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون
کیف شب مجلسی – کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون

انواع انگشتر نقره زنانه لوکس در گالری شمرون

نقش رنگ ها در انتخاب کیف های کلاچ با بررسی نمایش های مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ متوجه خواهید شد که رنگ ها در سال جاری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. بهار امسال، رنگ های شاد و قوی بازگشته اند تا خیابان ها را رنگ آمیزی کنند و به زندگی و ظاهر ما شادی و نشاط را بازگردانند. در این میان کیف های مجلسی با رنگ های قرمز پررنگ و یا زرد روشن، در کنار کیف هایی با پارچه های راه راه می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای فصل های گرم سال باشند. از سوی دیگر،  به نظر می رسد که رنگ های براق و درخشان، مانند طلایی و یا نقره ای، از جمله رنگ های مهمی در فصل های گرم سال ۲۰۱۸ خواهند بود و انتخاب کلاچ هایی با این رنگ ها نیز می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

کیف شب مجلسی - کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون
کیف شب مجلسی – کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون

کیف هایی به همراه پیام برخی از طراحان معتقد هستند که  با استفاده از طرح های خود می توانند نظرات خود را ابراز کنند. این در حالی است که عده ای دیگر معتقد هستند که می توان این پیام ها را به صورت نوشتاری بر روی کیف ها نوشت. شاید این ایده عجیب و حتی غیر جذاب به نظر برسد اما بسیاری از برند ها به شکل حرفه ای از آن در طرح های خود استفاده می کنند. بهتر است در بهار و تابستان امسال، خود را برای دیدن کیف های مجلسی با نوشته هایی بر روی آن ها آماده کنید.به عنوان مثال، برند Gucci اقدام به طراحی کیف هایی کرده است که بر روی آن ها پیام هایی عاشقانه چاپ شده است.نمونه ی دیگر، برند GG Marmount Medium است که پیام “عشق کورکورانه” را  بر روی کیف های دستی خود حک کرده است. و در نهایت باید به کیف های دستی از برند Dior نیز اشاره کنیم که شعار “J’Adore Dior”  بر روی آن ها به خوبی به چشم می خورد.

کیف شب مجلسی - کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون
کیف شب مجلسی – کیف کلاچ از محصولات گالری شمرون

  کیف های کلاچ، از جمله مدل هایی از کیف های دستی هستند که دوران اوج خود را سپری می کنند. برند های بسیار زیادی بر روی موفقیت این کیف ها سرمایه گذاری کرده اند و مدل های بسیار جذاب و زیبایی را به بازار ارائه می دهند. برند Vince Camuto کیف های کلاچ مربعی شکل، که از جمله مدل های بسیار کلاسیک برای این دسته از کیف های دستی است، را برای فصل های گرم سال به بازار معرفی کرده است. کیف های کلاچ در سال های ۱۹۵۰ میلادی، بیشتر جنبه ی رسمی داشته و در مراسم و مهمانی های مهم از آن ها استفاده می شده است. با گذر زمان و تغییر استاندارد های دنیای مد، این کیف ها امروزه توانسته اند راه خود را به زندگی روزمره ی ما نیز باز کنند و به ظاهر ما جذابیت و زیبایی خاصی را ببخشند. از کجا و چظور یک کیف کلاچ لوکس خریداری کنیم؟ شما میتوانید با مراجعه به قسمت کیف های کلاچ گالری زیورآلات شمرون بروز ترین طرح های کیف کلاچ – کیف مجلسی – کیف شب را انتخاب و به صورت آنلاین و یا حضوری خرید بفرمایید. کانال تلگرام زیورآلات و اکسسوری شمرون به آدرس @shemroniha_shop در دسترس شما نیز میباشد. آدرس فروشگاه حضوری گالری شمرون: تهران- چهار راه فرمانیه, خ پاسداران، نبش کوهستان۱۱ -مرکز خرید کوهستان طبقه -۱ . جهت خرید و یا سوال در مورد محصولات با آیدی تلگرام پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته گالری شمرون بر روی خط ۰۹۱۲۰۵۷۵۲۱۲ در ارتباط باشید.  

گالری بدلیجات و زیورآلات شمرون
گالری زیورآلات و اکسسوری شمرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :