کلکسیون جدید زیورآلات نقره برند تیفانی (Tiffany & Co)

برند تیفانی (Tiffany & Co)

بدون شک برند تیفانی (Tiffany & Co) یکی از بزرگ ترین و مقتدر ترین خانه های مد در دنیا است که در زمینه تولید زیورآلات گران قیمت و سلطنتی فعالیت می کند. این برند که در سال ۱۸۳۷ میلادی تاسیس شده است، به طراحی و ساخت زیورالات بسیار نفیس و گران قیمت و استفاده از خاص ترین سنگ های قیمتی دنیا معروف است. چارلز لوئیس تیفانی ۲۵ ساله به همراه دوست جوان خود جان بی یانگ در سال ۱۸۳۷ میلادی و با سرمایه ۱۰۰۰ دلار، یک بوتیک کوچک ساخت زیورالات را به راه می اندازد. این بوتیک کوچک در خیابان برادوی در نیویورک آمریکا قرار داشت و به سرعت به یکی از مهم ترین مراکز مد بانوان تبدیل شد. اگر شما نیز به این برند علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم این مقاله که در مورد کلکسیون نقره برند تیفانی(Tiffany & Co) است را از دست ندهید.

کلکسیون برند تیفانی
برند تیفانی (Tiffany & Co) در سال ۱۸۳۷ میلادی تاسیس شده است

ساعت ها و جواهراتی که مطابق با سلیقه آمریکایی ها در این بوتیک ساخته می شد، به سرعت شهرت ملی و جهانی پیدا کرد و خیل عظیمی از مشتریان ثروتمند را از سراسر دنیا به سمت این بوتیک سرازیر کرد.  ما در این مقاله قصد داریم تا برند تیفانی را به شکل کامل تری به شما معرفی کنیم و همچنین مروری بر جدیدترین گردنبند ها و نیم ست های نقره تیفانی برای سال ۲۰۲۰ داشته باشیم.

خرید از برند تیفانی: یک سفر جذاب از سال ۱۹۳۷ تا به امروز

یکی از مهم ترین دلایل موفقیت برند تیفانی (Tiffany & Co)، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با خلوص بالا بود. طراحان برند تیفانی معتقد هستند که این سیاست می تواند مشتریان دائمی را برای برند به همراه آورد، یعنی افرادی که حاضر هستند تمامی طرح های این برند را با قیمت بالا تهیه کنند چرا که به کیفیت و ماندگاری آن ایمان دارند. به عنوان مثال، تیفانی اولین شرکت آمریکایی است که استفاده از فلزات با خلوص ۹۲ درصد را سیاست کاری خود قرار داده است. این مقدار استاندارد مخصوص فلز نقره در انجمن طلاسازان بریتانیا است.

گردنبند تیفانی
گردنبند تیفانی

یکی دیگر از جنبه های مهم موفقیت کلکسیون برند Tiffany & Co استفاده از سنگ های قیمتی و خاص است. در سال ۱۸۶۷ میلادی، نام برند تیفانی و ظریف ترین الماس دنیا در کنار یکدیگر در کتاب گینس به ثبت رسید. شاید شما نیز نام الماس تیفانی را شنیده باشید. اگر سری به فروشگاه تیفانی در قلب نیویورک بزنید، درخشش این الماس زرد رنگ شما را خیره خواهد کرد. الماس تیفانی که بر روی یک گردنبند زیبا قرار گرفته است از معادن کیمبرلی در آفریقای جنوبی استخراج شده است. برند تیفانی برای معرفی این الماس ۲۸۷ قیراطی از بازیگر محبوب آن سال ها، آدری هپبورن، کمک گرفت. به منظور ارتقای درخشش الماس، این قطعه در ۸۲ وجه مختلف برش داده شده است تا شکست و بازتاب نور در آن به حداکثر برسد و ارزش گردنبند به بالاترین مقدار خودش افزایش پیدا کند.

الماس تیفانی (Tiffany & Co)
الماس تیفانی (Tiffany & Co)

بسیاری برند تیفانی را به عنوان پادشاه الماس ها می شناسند. طراحان این برند با به روز ترین تکنیک های برش سنگ های قیمتی آشنا هستند و با خلق ترکیب های هنرمندانه ای از نقره و طلا در کنار رنگ های متنوعی از سنگ های قیمتی می توانند گران قیمت ترین و نفیس ترین زیورآلات را خلق کنند. از سال ۱۹۰۲ میلادی به بعد، برند تیفانی به ارائه اشیای قیمتی، مانند تاج و زیورآلات خانواده های سلطنتی و ظروف جواهر نشان نیز علاقه مند شد و آن را به عنوان بخش خاص و کوچکی از محصولات خودش معرفی کرد.

زیورآلات نقره گالری شمرون:

برای بسیاری از زوج ها در سال های ۱۸۸۰ تا ۱۹۰۰ میلادی، برند تیفانی (Tiffany & Co) معنای معادل خواستگاری و ازدواج بود. در آن سال ها حلقه های ازدواج معمولا از جنس طلای سفید بودند که با کمک یک الماس در مرکز تزئین می شدند. تا پیش از ظهور برند تیفانی، طلاسازان از برش های معمولی برای الماس ها استفاده می کردند که درخشش این سنگ را تحت تاثیر قرار می داد. برند تیفانی با ارائه برش های شش وجهی توانست درخشان ترین و خیره کننده ترین حلقه های ازدواج را طراحی کند. حلقه های نامزدی برند تیفانی خیلی سریع به گوشه و کنار دنیا سفر کردند و حتی امروزه نیز به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات این برند به فروش می رسند. استفاده از الماس های خوش تراش و با کیفیت در کنار استفاده از مواد اولیه با درصد خلوص بالا، تمام چیزی است که می تواند ماندگاری یک حلقه ازدواج را تضمین کند.

خرید گردنبند تیفانی (Tiffany & Co)
خرید گردنبند تیفانی (Tiffany & Co)

برند تیفانی در سالگرد تولد ۱۷۵ سالگی خود از آلیاژ جدیدی به نام روبدو رونمایی کرد. این آلیاژ که بیشتر برای تولید زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد بسیار ظریف و براق است و به باور طراحان می تواند درخشش تابناک صبح زود در سراسر آسمان را تقلید کند. معرفی این آلیاژ بیانگر آن است که برند Tiffany & Co نه تنها در حوزه طراحی زیورآلات موفق است بلکه در خط مقدم نوآوری در این صنعت پرسود نیز قرار دارد. برند تیفانی همچنین برای مقابله با اثرات مخرب اقتصادی ویروس کرونا اخیرا اعلام کرده است که به مدت محدود، تمامی سود حاصل از فروش کلکسیون های ۲۰۲۰ خود در سراسر دنیا را وقف کسب و کارهای کوچکی می کند که از پیامد های اقتصادی ویروس ضربه خورده اند.

خرید گردنبند نقره تیفانی: انتخابی مناسب برای زنان شیک پوش

برای تولید زیورآلات نقره، برند تیفانی از نقره استرلینگ استفاده می کند. این آلیاژ از نقره، شفافیت و درخشندگی بالایی دارد و همچنین از مقاومت و ماندگاری طولانی تری نیز برخوردار است. طرح های بسیار متنوعی از گردنبند های نقره تیفانی در بازار وجود دارد. برخی از این گردنبند ها ساده هستند و برخی دیگر در ترکیب با طلا و یا سنگ ها و نگین های قیمتی ارائه می شوند. به عنوان مثال، استفاده از مروارید در طراحی گردنبند های نقره تیفانی یکی از ترند های محبوب میان طرفداران این برند است. دوست داران خرید گردنبند نقره تیفانی معتقد هستند که زیبایی کلاسیک این اثر می تواند در طول سالیان دوام پیدا کند و هیچ گاه خسته کننده و یا قدیمی نشود.

 برای تولید زیورآلات نقره، برند تیفانی از نقره استرلینگ استفاده می کند
برای تولید زیورآلات نقره، برند تیفانی از نقره استرلینگ استفاده می کند

در راستای علاقه دنیای مد به زیورآلاتی با طرح حیوانات و طبیعت، برند تیفانی نیز بخشی از خط تولید خود را به طراحی و ارائه گردنبند های نقره با شکل حیوانات کرده است. مهم ترین بخش از طراحی این گردنبندها، استفاده از طلای رزگلد ۱۸ عیار است که معمولا بخش سر حیوانات را تشکیل می دهد. درخشش و براقیت نقره در کنار رنگ گرم طلای رزگلد، این مجموعه را به یک اثر زیبا و محبوب تبدیل کرده است. آویز هایی به شکل شیر، فیل و گورخر نیز در کلکسیون حیوانات برند تیفانی به چشم می خورند.

یکی دیگر از طرح های شیک و جذاب از آویزهای نقره برند تیفانی، از دو حلقه از جنس های نقره و طلای رزگلد تشکیل شده است. شایان ذکر است که تمامی گردنبند های ارائه شده توسط برند تیفانی به صورت تک و یا در قالب ست و نیم ست های نقره جذاب ارائه می شوند.  

گردنبند ترکیبی نقره و طلای رز گلد از برند تیفانی
گردنبند ترکیبی نقره و طلای رز گلد از برند تیفانی

بر روی بسیاری از پلاک های نقره و زیورآلات اراده شده توسط برند تیفانی یک جمله معروف به چشم می خورد:”لطفا به تیفانی با پلاک ۹۲۵ نیویورک بازگردانده شود”. این عبارت معمولا در پشت اسناد رسمی و یا کارت های بانکی دیده می شود تا در صورت پیدا شدن آنها در خیابان، یابنده بتواند مدرک را به مراکز مربوطه بازگرداند. به نظر می رسد استفاده از این جمله در پشت زیورآلات تنها یک ایده خلاقانه برای طراحی زیورآلات بوده است، چرا که کمتر کسی حاضر شود در صورت پیدا کردن این جواهرات نفیس و جذاب آن را به نیویورک بازگرداند!

پلاک نقره از برند تیفانی
پلاک نقره از برند تیفانی

وبسایت رسمی برند تیفانی: tiffany.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :