معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره ناک آرمسترانگ: کلکسیونی با الهام از طبیعت

کلکسیون زیورالات نقره ناک آرمسترانگ به نام ناکارد Nakard

برند های بزرگی در دنیا از فلز نقره به عنوان پارامتر اصلی طراحی کلکسیون های خود استفاده می کنند اما ما در این مقاله قصد داریم تا یکی از برند های آمریکایی معروف در زمینه طراحی کلکسیون های زیورآلات نقره را معرفی کنیم. برند ناک آرمسترانگ (Nak Armstrong) در شهر آستین از ایالت تگزاس آمریکا مستقر است و به خاطر طراحی کلکسیون های بسیار جذاب نقره شهرت دارد. علت این انتخاب، کلکسیون جدید زیورآلات نقره ناکارد Nakard است که به تازگی از برند ناک آمسترانگ معرفی شده است.

محبوبیت زیورآلات نقره را نمی توان کتمان کرد. زمانی که قیمت طلا به شکل غیر منطقی بالا می رود، خرید چند تکه جواهر نقره می تواند سرمایه گذاری منطقی و آسان تری باشد. درخشندگی سطح فلز نقره و همچنین خاصیت شکل پذیری آن، دست بسیاری از طراحان را برای خلق طرح های بدیع و پیچیده باز می گذارد. ترکیب این فلز زیبا و درخشان در کنار سنگ های قیمتی، کریستال ها و سایر المان های تزئینی نیز می تواند مجموعه های بسیار زیبا و منحصر به فردی را خلق کند.

معرفی کلکسیون جدید زیورآلات نقره ناک آرمسترانگ: کلکسیونی با الهام از طبیعت
کلکسیون جدید زیورآلات نقره ناک آرمسترانگ

کلکسیون جدید ناک آرمسترانگ: جذابیت و کیفیت در یک نگاه

مهم ترین ویژگی کلکسیون جدید برند ناک آرمسترانگ، کیفیت بالا و طرح های خلاقانه اعضای کلکسیون است. این مجموعه، که طراحی و ساخت آن تقریبا دو سال به طول انجامید، تحت عنوان Nakard به بازار ارائه می شود.  این کلکسیون شامل طرح های جذابی از گوشواره، انگشتر و دستبند نقره است. طراحان برند اذعان داشته اند که طراحی دقیق هر قطعه و همچنین تولید آن ها با کیفیت بالای مورد انتظار، فرایندی زمان بر بوده و پروسه تولید این کلکسیون را بسیار طولانی کرده است. در این کلکسیون از سنگ های قیمتی و نقره استرلینگ استفاده شده است و مدیران مجموعه تلاش کرده اند تا کیفیت مجموعه با کلکسیون های ساخته شده از طلا برابری کند.

کلکسیون زیورالات نقره ناک Nakard آرمسترانگ
کلکسیون زیورالات نقره ناک Nakard آرمسترانگ

در کلکسیون Nakard از سنگ های قیمتی رنگی در اشکال گرد، هلالی و مربع شکل استفاده شده است. این سنگ ها به صورت نگاره های گرافیکی و نامرتب پیکربندی شده اند. طراحان این کلکسیون برای کنار هم قرار سنگ های قیمتی از موزاییک های رومی و پیکربندی آن ها الهام گرفته اند. این کلکسیون ترکیب بسیار جذابی از چیدمان نا متعارف اشکال مختلف در کنار یکدیگر است.

تکنیک خاص برند ناک آرمسترانگ

برند ناک آرمسترانگ در سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد. از همان ابتدای کار، استفاده از سنگ های قیمتی رنگی و الماس های درخشان با برش های هندسی سفارشی المان مهمی بود که در طراحی های این برند جلب توجه می کرد. در آن زمان این برند برش های خود را با تقلید از برش های چین دار انجام می داد تا جنس و رفتار پارچه ها را تقلید کند. کلکسیون های طلای ۱۸ عیار این برند که با استفاده از این تکنیک و رویکرد ساخته شدند، موفقیت عظیمی را به همراه داشتند.

تکنیک خاص برند ناک آرمسترانگ
برند ناک آرمسترانگ در سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد

استفاده از برش سنگ هایی که برند ناک آرمسترانگ در آن استاد است در کنار شفافیت و درخشندگی نقره استرلینگ، زیر بنای ساخت کلکسیون ناکارد است. طرح های بسیار ظریفی از گوشواره نقره آویزی، دستبند های باریک و گردنبند نقره بلند در کنار رنگ های چشم نوازی از سنگ های قیمتی در کلکسیون زیورآلات نقره ناکارد به چشم می خورد.

رونمایی از کلکسیون ناکارد با همه گیری ویروس کرونا در آمریکا همزمان شد. مدیران برند ناک آرمسترانگ معتقد هستند که شیوع ویروس کرونا سبب شد تا کلکسیون ناکارد بیش از پیش توجه به خود جلب کند. آن ها معتقد هستند که روزهای سخت قرنطینه مردمان را مشتاق محصولات جدید و انتخاب های متفاوت کرده بود و این تمام چیزی بود که برند ناکارد عرضه می کرد.

طرح ظریف گوشواره ها در کلکسیون زیورآلات نقره ناکارد
طرح ظریف گوشواره ها در کلکسیون زیورآلات نقره ناکارد

به دلیل تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی قیمت طلا بسیار افزایش پیدا کرد و در نتیجه آن، استقبال از فلز نقره نیز بیشتر شد. کلکسیون ناکارد ترکیب منحصر به فرد و هنرمندانه ای از نقره و سنگ های قیمتی است که تجربه استفاده از زیورآلات ظریف و زیبا را به راحتی برای مشتریان برند ناک آرمسترانگ فراهم می کرد. به همین سبب موفقیت این کلکسیون زیورآلات نقره چشم گیر بود.

گوشواره های استخوان ماهی با عقیق های اتیوپیایی و عقیق های صورتی در ترکیب با نقره استرلینگ با روکش سیاه رودیوم ، 1250 دلار
گوشواره های استخوان ماهی با عقیق های اتیوپیایی و عقیق های صورتی در ترکیب با نقره استرلینگ با روکش سیاه رودیوم ، ۱۲۵۰ دلار

زیورآلات موجود در کلکسیون نقره ناکارد از سنگ های عقیق صورتی، اسپینل سیاه و همچنین سنگ های ماه تولد ساخته شده است و با قیمت متوسط ۱۵۰۰ دلار به بازار عرضه می شوند. سنگ عقیق به کار برده شده در زیورآلات کلکسیون ناکارد یکی از محبوب ترین سنگ های قیمتی در جهان است که به واسطه سختی، رنگ های متنوع و همچنین درخشندگی سطح خود محبوب شده است. این سنگ خواص ارامش بخش دارد و بسیار مورد توجه کلکسیونرها و تراش کاران هنرمند در جهان است.

گوشواره های سه خط با عقیق سبز در کنار نقره استرلینگ با رنگ آبی رودیوم ، 1600 دلار
گوشواره های سه خط با عقیق سبز در کنار نقره استرلینگ با رنگ آبی رودیوم ، ۱۶۰۰ دلار

نقره استرلینگ چیست؟

نقره خالص نسبتاً نرم و انعطاف پذیر است و به راحتی آسیب می بیند. به همین دلیل استفاده از شکل خالص این فلز محبوب در ساخت جواهرات مناسب نیست. برای دفاع در برابر تغییر شکل یا تخریب، نقره  را با سایر فلزات ترکیب می کنند تا دوام بیشتری پیدا کند. نقره استرلینگ رایج ترین ترکیب آلیاژی است که به واسطه درخشندگی و استحکام خود معمولا در ساخت زیورآلات نقره از آن استفاده می شود. این آلیاژ باید دارای حداقل ۹۲.۵ ٪ نقره خالص باشد، اما ۷.۵٪ دیگر آن می تواند از هر فلزی تشکیل شود. به طور معمول برای ۷.۵ درصد باقی مانده از فلز مس استفاده می شود.

انگشتر نقره زنانه از گالری شمرون
انگشتر نقره زنانه از گالری شمرون

زیورآلات نقره گالری شمرون:

قرن ها آزمایش نشان داده است که مس بهترین مکمل نقره است. استفاده از این فلز به عنوان مکمل نقره خالص، هیچ تاثیری در رنگ و درخشندگی نقره ندارد. مقدار کمی مس که به آلیاژ نقره استرلینگ افزوده می شود، تأثیر بسیار کمی بر ارزش فلز دارد. قیمت بالای نقره استرلینگ ناشی از نیروی کار و مهارت صنعتگر در ساخت این آلیاژ و همچنین طرح های پیچیده ای که هنرمندان بر روی این فلز ایجاد می کنند، می باشد. جواهرات ساخته شده با نقره استرلینگ اغلب با رودیم پوشانده می شوند تا براقی سطح فلز افزایش پیدا کند و در برابر خراش و آسیب های فیزیکی مقاوم شود. 

 

بهترین روش مراقبت از جواهرات نقره استرلینگ چیست؟

با مراقبت مناسب، جواهرات نقره استرلینگ اصل می توانند یک عمر ماندگاری داشته باشند. برای به حداقل رساندن خراش و دیگر آسیب های فیزیکی، جواهرات نقره ای خود را در کیسه پارچه ای یا محفظه جداگانه در جعبه جواهرات خود نگهداری کنید. از قرار دادن نقره در معرض مواد شیمیایی خانگی، مانند سفید کننده و آمونیاک خودداری کنید. از پوشیدن زیورآلات نقره استرلینگ خود از جمله گردنبند نقره هنگام شنا در آب کلر دار نیز خودداری کنید، زیرا این مواد شیمیایی به نقره استرلینگ آسیب می رسانند.

گوشواره نقره کلیپسی از گالری شمرون
گوشواره نقره کلیپسی از گالری شمرون

جواهرات نقره استرلینگ خود را به طور منظم تمیز کنید

به طور طبیعی نقره با گوگرد یا سولفید هیدروژن موجود در هوای محیط واکنش می دهد و سیاه می شود. باید از تجمع زنگ نقره بر روی زیورآلات خود جلوگیری کنید. آسان ترین روش برای جلوگیری از لک شدن و یا زنگ زدن زیورآلات نقره از جمله دستبند نقره، پوشیدن منظم آن ها است. برای تمیز کردن زیورآلات نقره استرلینگ، می توانید از یک پارچه نرم و یک لاک مخصوص برای پاک کردن زنگ نقره استفاده کنید.

دستبند نقره از گالری شمرون
دستبند نقره از گالری شمرون

دستمال و محلول های مخصوص زنگ نقره را می توانید از فروشگاه های مربوطه به راحتی پیدا کنید. روش های خانگی نیز برای از بین بردن زنگ نقره وجود دارد که به شما در حفظ طولانی مدت زیورآلات تان کمک می کنند. در صورت نیاز، می توانید از نقره ساز محلی خود یک پوشش جدید رودیوم تهیه کنید تا درخشش اصلی نقره استرلینگ را به زیورآلات خود بازگردانید. انگشتر نقره استرلینگ یکی از با کیفیت ترین و با ارزش ترین انواع جواهرات در دنیای امروز هستند که در صورت نگهداری اصولی، می توانند برای مدت زمان طولانی مهمان جعبه جواهرات شما باشند.

منبع: https://www.jckonline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :