معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

امسال برای برند Cartier، بدون شک سالی بسیار شلوغ اما پر از موفقیت بوده است. شاید مهمترین دستاورد این برند در سال گذشته معرفی کلکسیون جدیدی از زیورآلات خود تحت عنوان کلکسیون کالراچورا (Coloratura) بوده باشد. این کلکسیون جذاب که اخیرا به بازار معرفی شده است، یکی از لوکس ترین و پرطرفدار ترین کلکسیون های جواهرات کارتیه می باشد.کارتیر برای اولین بار و در اوایل ماه جولای سال ۲۰۱۸، در شهر پاریس از کلکسیون جدید زیورآلات خود کالراچورا، رونمایی کرده است. همانطور که از نام این کلکسیون پیدا است، استفاده ی بی پروا از رنگ های بسیار قوی و متفاوت در طراحی زیورآلات این کلکسیون،از جمله یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه ی جدید زیورآلات کالراچورا می باشد.از سوی دیگر طراحی منحصر به فرد زیورآلات در این کلکسیون بسیار متفاوت است و به یکی از مهم ترین ویژگی های زیورآلات موجود در این مجموعه جدید از زیورالات برند Cartier تبدیل شده است. جواهرات موجود در مجموعه جدید Coloratura از برند Cartier شاید از حیث طراحی، عجیب و دور از ذهن نباشند، اما نگاه طراحان این کلکسیون و استفاده ی شجاعانه از سنگ های رنگین کمانی حرکتی نوین بوده است که رسوم قبلی در طراحی زیورآلات مبنی بر استفاده از سنگ های رایجی مانند الماس زرد و یاقوت کبود را زیر پا گذاشته است. با این حال مجموعه ی کالراچورا را می توان قدمی جدی از سوی برند Cartier برای جلب توجه طراحان و منتقدان زیورآلات و طرفداران این برند معروف به استفاده از زیورآلات و سنگ های قیمتی چند رنگ، به شمار آورد. این برند معتقد است که چند رنگ بودن این زیورآلات را  می توان سنبلی از چند فرهنگ مختلف دانست که در یک شهر و یا کشور به خوبی در کنار هم زندگی می کنند. این طراحان معتقد هستند که برند Cartier توانسته است این تضاد را به خوبی در طرح های خود نشان دهد.

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

  کلکسیون کالراچورا از برند Cartier شامل ۲۴۰ قطعه از زیورآلات متفاوت است. زیورآلات موجود در این مجموعه نه تنها به خاطر رنگ خارق العاده ی خود، بلکه به سبب اندازه شان نیز توانسته اند نظر بسیاری از طراحان و منتقدان را به خود جلب کنند. برادران پیشتاز Cartier (شکارچیان الماس) توانسته اند با پیروی از الگوهای قرن ۲۰ میلادی و همچنین با الهام از رنگ ها، اشکال و اصول طراحی به کار برده شده در جواهرات سرزمین هایی مانند هند و آفریقا مجموعه ی جذاب و زیبای کالرچورا را طراحی و به دوستداران برند خود ارائه کنند. با وجود تمام تفاوت هایی که این کلکسیون زیبا با سایر مجموعه های برند Cartier دارد، شما می توانید به خوبی رد پای استاندارد های طراحی و کیفیت محصولات این برند را در زیورآلات خانواده کالرچورا ببینید. تقارن محنصر به فردی که در طراحی این زیورآلات حفظ شده است در کنار استفاده هنرمندانه از مرجان قرمز، الماس و عقیق در طراحی ساعت موجود در این مجموعه تحت نام Orienphonie توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. گردنبند Yashino با کمک مهره های عجیب و غریب به زیبایی تزئین شده است و توانسته است نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند. انگشتر بسیار زیبایی در این مجموعه وجود دارد که Masturi نام دارد. در طراحی این انگشتر زیبا از زمرد کلمبیایی استفاده شده است که در کنار طلای سفید به کار برده شده در طراحی آن، به زیبایی می درخشد و می تواند با رنگ زیبای خود آرامش و زیبایی خیره کننده ای را به دست های شما هدیه کند.

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

حلقه ی زیبای دیگری که در مجموعه زیورآلات Coloratura قرار دارد، تحت نام Yoshino شناخته می شود. در ساخت این انگشتر از سه سنگ بسیار زیبا و نایاب استفاده شده است. این سنگ ها شامل یک مورنینیت صورتی است که با رنگ زیبای خود جنب و جوش خاصی را به دستان شما می بخشد و در کنار دو سنگ اوپال رنگین کمانی، ظاهر جذاب این انگشتر را تکمیل کرده اند. یاقوت های صورتی ای که در طراحی این انگشتر مورد استفاده قرار گرفته اند نیز زیبایی این انگشتر خاص را دوچندان کرده اند.

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

گردنبند بسیار زیبا و با شکوه Kanga در این مجموعه ی جدید از زیورآلات برند Cartierاز محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. طراحی این گردنبند بسیار منحصر به فرد است. رشته هایی از اسپینل های ریز به شکل توت های قرمز و جذابی که از گردنبند مانند آبشار به پایین فرو میریزند، در کنار طلای سفید توانسته است زیبایی خیره کننده ای را به این گردنبند ببخشد. برای ساخت این گردنبند طراحان برند Cartier از مکانی به نام Vendome  در غرب آفریقا الهام گرفته اند. در این مکان بومی های مالی رقصی تحت عنوان Kanga اجرا می کنند که برای ساخت این گردنبند از مجموعه ی جدید برند کارتیه بسیار الهام بخش بوده است.

لوکس ترین زیورآلات طرح کارتیه در گالری شمرون

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

بمب های رنگی ای که هندی ها در جشن رنگ های خود نیز از آن ها استفاده می کنند به منبع الهامی برای طراحی انگشتری تحت نام Holika در مجموعه ی جدید زیورآلات کالرچورا تبدیل شده است. الگوی رنگ های تصادفی که در این جشن به وجود می آید، به زیبایی در طراحی این انگشتر نیز رعایت شده است و توانسته است انگشتری شاد و زیبا را به وجود آورد. در ساخت این انگشتر از دانه های کریستروبریلیز استفاده شده است که رنگ سبز آن ها بسیار خاص و جذاب است. همچنین سنگ های قیمتی با رنگ های آبی در کنار روبلیت ۱۵ قیراتی بسیار زیبایی که در مرکز این انگشتر قرار دارد، سبب زیبایی دو چندان این انگشتر شده اند.

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

گردنبند Chromophonia که در مجموعه جدید زیورآلات کالراچورا کارتیر وجود دارد، نیز همانند سایر زیورآلات موجود در این مجموعه با کمک  رنگ های بسیار زیبا و طراحی منحصر به فرد ساخته شده است. برای ساخت این گردنبند نیز از فرهنگ هندو الهام گرفته شده است و انتخاب هنرمندانه ی دانه های زمرد باروک و سایر سنگ های قیمتی، توانسته استبه خوبی نشان دهنده ی فرهنگ عامیانه اقوام مختلف در شرق توسط این گردنبند زیبا و جذاب باشد.  

معرفی جدیدترین کلکسیون Cartier: محبوبیت و موفقیت چشم گیر کلکسیون کالراچورا کارتیه

به باور بسیاری از منتقدان، بازی هنرمندانه ی طرح هایی بدیع در کنار انتخاب بسیار اصولی و هنرمندانه رنگها سبب شده است تا مجموعه جدید زیورآلات لوکس کالراچورا به یکی از موفق ترین کلکسیون های برند Cartier تبدیل شود. این در حالی است که این کلکسیون تفاوت های مرتبط با قوم ها و ملیت ها را در گوشه گوشه دنیا به شکل هنرمندانه ای به خوبی نشان می دهد. استقبال بسیار زیادی از کلکسیون کالرچورای برند Cartier در فرانسه انجام شده است و این برند امیدوار است تا این مجموعه ی جذاب که برای ساخت آن تلاش، وقت و سلیقه ی بسیار زیادی صرف شده است، بتواند موفقیت چشمگیری را در بازار های بین المللی کسب کند.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :