جدیدترین کلکسیون کراوات و کمربند های مردانه

جدیدترین کلکسیون کراوات و کمربند مردانه

مردان شیک پوش می دانند که می توانند با زبان بدن و استایل خود، در مذاکرات، معاملات مهم و تعاملات اجتماعی موفق تر ظاهر شوند و تاثیر مثبتی را بر روی اطرافیان خود داشته باشند. انتخاب اکسسوری ها به فراخور استاندارد های روز دنیای مد و همچنین در تناسب با محیطی که در آن قرار خواهید گرفت، خواه یک مهمانی دوستانه، خواه یک قرار عاشقانه و یا یک جلسه رسمی، یک دانش است که افراد شیک در فراگیری آن پیش قدم هستند. ما در این مقاله تلاش داریم تا با معرفی نقش کلیدی دو دسته از اکسسوری های مردانه، کراوات و کمربند ها، در کنار معرفی جدیدترین کلکسیون کراوات و کمربند های مردانه از برند های لوکس دنیا، به شما در این مهم یاری برسانیم.

نقش کمربند خاص مردانه در استایل
نقش کمربند خاص مردانه در استایل

یک استایل شیک مردانه تعریف مشخصی از المان های مختلف است. انتخاب صحیح کفش، کمربند، کراوات، ساعت و اکسسوری های جانبی به اندازه انتخاب بخش های اصلی لباس، مهم هستند. یک مرد شیک امروزی به همان اندازه که برای خرید کت و شلوار، پیراهن، کفش و ادکلن خود زمان می گذارد، باید برای خرید زیورآلات و اکسسوری های جانبی مانند خرید کمربند لوکس، کیف و ساعت نیز دقت و وسواس به خرج دهد. در این راستا توجه به جدیدترین کلکسیون کراوات و کمربند های مردانه می تواند کمک کننده باشد.

خرید کمربند لوکس و نقش کلیدی آن در استایل مردانه

یکی از اکسسوری های کاربردی که در استایل مردانه نقش کلیدی را ایفا می کند، کمربند است. معمولا کمربند ها در هم خوانی کامل با کفش و کیف انتخاب می شوند. با این حال عده ای معتقد هستند که کمربند باید متناسب با شلوار انتخاب شود تا این هماهنگی بتواند یک استایل مینیمالیست اما شیک را به وجود آورد.

کمربندها کاربرد بسیار زیادی دارند و تقریبا از جمله ملزومات استایل هر روزه مردان به شمار می روند. بنابراین انتخاب صحیح و خرید کمربند مناسب می تواند تاثیر چشمگیری را بر استایل افراد داشته باشد. کمربند ها در اندازه ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

نقش کمربند خاص مردانه در استایل
نقش کمربند خاص مردانه در استایل

برای ملاقات های رسمی و مهم انتخاب کمربند چرم توصیه می شود. با این حال کمربند هایی از جنس کتان، بافت و یا طرح زنجیر نیز در بازار وجود دارد که بیشتر مناسب نوجوانان و جوانان هستند. پهنای کمربند نیز با توجه به فرم بدن و استایل افراد مشخص می شود. ما در ادامه با معرفی جدید ترین کلکسیون ها، که برند های معروف برای سال ۲۰۲۰ ارائه کرده اند، به شما کمک می کنیم تا در خصوص خرید یک کمربند خاص مردانه ایده بگیرید.

خرید کمربند لوکس مردانه در سال ۲۰۲۰:

  • کمربند برند تام فورد T: برند تام فورد به واسطه طراحی کمربند های با کیفیت که با سگک T شکل تزئین شده اند، شناخته شده می باشد. کلکسیون جدید این برند شامل کمربندهایی از جنس چرم مشکی است که در کنار سگک T شکل ساده به بازار عرضه شده اند. این کمربند را می توان هم برای مناسبت های رسمی و هم در محیط های دوستانه استفاده کرد.
کمربند از برند تام فورد
کمربند از برند تام فورد
  • کمربند برند بوتگا ونتا: کلکسیون جدید کمربند های ارائه شده توسط این برند از چرم ایتالیایی با کیفیت ساخته شده اند. طراحی این کمربند ها با کمک یک سگک نقره ای تکمیل می شود. این کمربندها برای استفاده در محل کار و یا مهمانی های رسمی مناسب است.
کمربند برند بوتگا ونتا
کمربند برند بوتگا ونتا
  • کمربند برند گوچی(Gucci): این برند برای سال ۲۰۲۰ کمربند هایی ظریف با سبک کلاسیک را در نظر گرفته است. این اقدام هوشمندانه برند گوچی در راستای حرکت کلی دنیای مد به سمت مدل های قدیمی دهه ۷۰ میلادی است. این کمربند با استفاده از ارم تجاری برند گوچی تزئین شده است و انتخاب آن برای  محل کار و یا تعطیلات آخر هفته، ایده مناسبی می باشد. همچنین برند گوچی در سال ۲۰۲۰ خط تولید کمربند های GG (دابل جی) خود را گسترش داده است.

    این دسته از کمربند ها به واسطه سگک زیبا و خاص خود که به شکل دو G به هم پیوسته هستند، محبوبیت زیادی را کسب کرده اند. این یک محصول موفق از برند Gucci است که در سال ۲۰۲۰ نیز به بازار عرضه می شود. بدنه اصلی این کمربند ها از چرم باکیفیت است و استفاده از آن در کنار یک استایل مینیمالیست می تواند ترکیب شیک و جذابی را رقم بزند.
کمربند دابل جی از برند گوچی
کمربند دابل جی از برند گوچی
  • کمربند برند مارک اندرسون: یکی از زیباترین انواع کمربند ها برای سال ۲۰۲۰ توسط برند مارک اندرسون طراحی شده است. این کمربند مخصوص لباس های تابستانی است و با طرح بافت چرم، یک اثر زیبا و جذاب را به وجود آورده است. رنگ ساده و یکنواخت این کمربند، آن را به انتخاب مناسبی برای استایل های تک رنگ تبدیل کرده است.
  • کمربند برند استفانو ریچی(Stefano Ricci): کمربند تمساح برند استفانو ریچی نمونه ی لوکس و جدیدی از کمربند هاست که این برند برای سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. طراحان و استایلیست ها معتقد هستند که هر مرد خوش پوش و شیکی باید حتما این کمربند جذاب از برند Stefano Ricci را در کمد لباس های خود داشته باشد.

    بدنه اصلی این کمربند از چرم کروکودیل آبی رنگ تشکیل شده است و سگک آن به رنگ طلایی است. هارمونی رنگ در این کمربند بسیار جذاب و خیره کننده است. برند استفانو ریچی در گذشته نیز برای ارائه کلکسیون کمربند عقاب شناخته شده بود. به نظر می رسد این نمونه ی جدید بتواند رکوردهای کلکسیون عقاب را به راحتی بکشند.
کمربند برند استفانو ریچی(Stefano Ricci
کمربند برند استفانو ریچی(Stefano Ricci)
  • کمربند برند والنتینو(Valentino): به نظر می رسد کمربند های ارائه شده توسط برند والنتینو، کمربند های سال ۲۰۲۰ باشند. محبوبیت و استقبال از این کمربند ها بسیار بالا بوده است. برند Valentino که در طراحی و ساخت این کمربند از ایده های برند دولچه گابانا استفاده کرده است، توانسته با ارائه مجموعه نفیسی از نمونه های چرم با کیفیت، بازار را به دست بگیرد. برای سگک این کمربند ها از یک قلاب برنجی براق استفاده شده است. تضاد رنگ میان چرم و قلاب یکی از عوامل موفقیت کمربند های برند Valentino به شمار می رود.
خرید کمربند لاکچری از برند والنتینو
خرید کمربند لاکچری از برند والنتینو (Valentino)

خرید کراوات لوکس و نقش کلیدی آن در استایل مردانه

در ادامه مقاله ی جدیدترین کلکسیون کراوات و کمربند های مردانه، با دنیاب کراوات ها آشنا می شوید. کراوات یکی دیگر از اکسسوری های مهم مردانه است که در بسیاری از مواقع، ارزش و اهمیت آن دست کم گرفته می شود. در بسیاری از دیدارها و مراسم رسمی، کراوات می تواند اولین المان از ظاهر یک مرد باشد که توجه ها را به خود جلب کند. بنابراین همان قدر که انتخاب یک کراوات مناسب می تواند استایل شما را تکمیل کند، انتخاب های غلط نیز می توانند بلافاصله بر روی ظاهر شما تاثیر منفی بگذارند.

کراوات ها همیشه سمبل اشرافیت و افتخار بودند که استفاده از آن به قرن هفدهم میلادی و کشور فرانسه باز می گردد. در آن زمان کارگران کشور کرواسی که در فرانسه مانده بودند به نشانه اتحاد از کراوات استفاده کردند تا جایی که لویی چهاردهم، پادشاه وقت فرانسه، نیز از این ایده استقبال کرد و کراوات به شکل رسمی پا به دنیای اشرافیت و استایل مردانه گذاشت. اگرچه کراوات های امروزی شباهتی به نمونه های اولیه خود ندارند اما پیامی که با خود حمل می کنند، تقریبا مشابه است.

کراوات یکی دیگر از اکسسوری های مهم مردانه است
کراوات ها همیشه سمبل اشرافیت و افتخار بوده اند

خرید کراوات لوکس مردانه در سال ۲۰۲۰:

  • خرید کراوات Burberry: این برند به عنوان یکی از کلاسیک ترین و معروف ترین برند ها در زمینه تولید کراوات محسوب می شود. بربری یک برند لوکس انگلیسی است که در سال ۲۰۲۰ اقدام به ارائه کلکسیون جدیدی از کراوات ها با رنگ های کلاسیک و نمادین Burberry کرده است.

    کراوات های تولید شده توسط این برند از جنس ابریشم هستند و قیمت بالایی نیز دارند اما بدون شک می توانند استایلی لوکس را به کمد لباس های شما هدیه کنند.
کراوات لاکچری از برند Burberry
کراوات لاکچری از برند Burberry
  • کروات برند کلوین کلاین: کراوات های تولید شده توسط این برند معمولا چیزی بین بیست الی سی دلار قیمت دارند و با سبک هایی مدرن به بازار ارائه می شوند. به همین سبب است که مخاطب اصلی محصولات این برند را غالبا جوانان شکل می دهند.

    کراوات های تولید شده توسط برند کلوین کلاین از ابریشم خالص تهیه شده اند و از حیث درخشش و کیفیت زبانزد هستند. کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب، محصولات متنوع این برند را به یکی از پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار تبدیل کرده است.
کروات برند کلوین کلاین
کراوات برند کلوین کلاین
  • کراوات برند Tommy Hilfiger: انتخاب یک کروات رسمی و مناسب برای مصاحبه های کاری و یا جلسات اداری، می تواند چالش برانگیز باشد. کراوات های تولید شده توسط برند Tommy Hilfiger به واسطه الگوی رنگ قرمز و آبی خود بسیار شناخته شده هستند. کراوات های این برند می توانند یک انتخاب کلاسیک و حرفه ای برای شما باشند.
    محصولات این برند نیز از ابریشم خالص هستند و تنها در چهار رنگ مهم و اصلی تولید می شوند. در صورت علاقه به محصولات این برند، رنگ های زرد، آبی، نارنجی و قرمز انتخاب های پیش روی شما می باشند. 
کراوات لاکچری از برند Tommy Hilfiger
کراوات لاکچری از برند Tommy Hilfiger

سخن پایانی

اکسسوری های جانبی مثل کراوات و کمربند مردانه در دنیای مد امروزی نقش مهم و کلیدی را در معرفی استایل شخص ایفا می کنند و انتخاب آن ها می تواند اطلاعات زیادی را در خصوص شخصیت، علاقه و تمایلات افراد نشان دهند. به همین خاطر توصیه می شود برای انتخاب اکسسوری های پوشش خود دقت و زمان کافی صرف کنید.

منبع: https://www.thebalancesmb.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :