معرفی کلکسیون جدید زیورآلات برند سواروسکی برای سال ۲۰۱۹

کشف چیزهای تازه، یکی از تمایلات درونی بشر در طول تاریخ بوده است و بسیاری بر این باورند که سفر رفتن، یکی از راه های پاسخ گویی به این نیاز درونی است. برای بسیاری از انسان ها، سفر کردن به نقاط دوردست لذت دیدار با ادم هایی تازه و کشف فرهنگی جدید را در سرزمین های ناشناخته فراهم می آورد که می تواند به رشد شخصیت، شادی و همچنین ایجاد خاطرات خوب بسیار کمک کند. چنین احساس عمیق و درونی ای، پایه گذار کلکسیون جدید برند سواروسکی تحت عنوان “ماجراجویی” برای بهار و تابستان ۲۰۱۹ است. طراحان این برند تلاش کرده اند تا در این کلکسیون جدید Swarowski، روح سفر را به خوبی به تصویر بکشند و تمام اهدافی را که یک انسان در سفر دنبال می کند، در قالب زیورآلاتی خاص به بازار عرضه کنند تا طرفداران این برند بتوانند با خرید گردنبند و یا خرید انگشتر دلخواه خود، بخشی از این لذت را تجربه کنند و بتوانند آن را به زندگی روزمره ی خود نیز وارد کنند. لذت بدون مرز، احساس آزادی، سادگی لوکس و دانش عمیق از جمله پارامتر هایی هستند که طراحان برند سواروسکی تلاش کرده اند تا در کلکسیون “ماجراجویی” از آن ها به بهترین شکل الهام گرفته و زیورآلاتی زیبا و جذاب و را ارائه کنند. طرح های نهایی زیورآلات این کلکسیون هنوز به عموم معرفی نشده اند و برند سواروسکی تصمیم گرفته است تا در ابتدایی ترین روزهای سال ۲۰۱۹ ابتدا به معرفی اهداف این کلکسیون و انواع کریستال هایی که در آن مورد استفاده قرار خواهند گرفت، بپردازد و به مرور زمان زیورآلاتی که با کمک این کریستال ها طراحی و ساخته شده اند را به بازار عرضه کند. طراحان این برند معتقد هستند که هر چه طرفداران برند سواروسکی بتوانند ارتباط بهتر و نزدیک تری با اهداف این کلکسیون برقرار کنند، خرید انگشتر و گردنبند برای آن ها به تجربه ای لذت بخش تر و هدفمند  تبدیل خواهد شد. بنابراین طرفداران این برند برای خرید گردنبند جدید خود باید کمی صبر پیشه کنند. کلکسیون ماجراجویی، کلکسیونی برای روح ماجراجوی شما

معرفی کلکسیون جدید برند سواروسکی برای سال 2019

یکی از مهمترین ویژگی های کلکسیون ماجراجویی استفاده هدفمند از کریستال های رنگی است. زمانی که به یک سفر طولانی و ایده آل به سرزمین های دوردست فکر می کنید، بدون شک پس زمینه ای از رنگ آبی در تصویر ذهنی شما نقش می بندد. این رنگ را طراحان برند سواروسکی رنگ ” آبی جادویی” می نامند. آبی جادویی می تواند به خوبی یادآور رنگ آبی اقیانوس ها و یا آسمان باشد که در طرح ها و اندازه های مختلف در کلکسیون ماجراجویی از آن استفاده شده است. طرح های خلاقانه در کنار ظرافت کریستال های سواروسکی با رنگ آبی خاص آن ها، دنیایی از انتخاب های جذاب را برای علاقه مندان خرید انگشتر و سایر زیورآلات برند سواروسکی فراهم آورده است. این رنگ، به عنوان رنگ اصلی کلکسیون ماجراجویی شناخته می شود. از سویی دیگر، سه کریستال براق جدید، با رنگ های عسلی، سیلک و لیمویی به کاتالوگ کریستال های با کیفیت و رنگی برند سواروسکی اضافه شده اند که می توانند ترکیب بسیار جذاب و مناسبی را در کنار آبی جادویی ایجاد کنند. استفاده از این رنگ ها در کلکسیون ماجراجویی از سواروسکی امکان خرید گردنبند، خرید انگشتر  و سایر زیورآلات با رنگ های رویایی و تاثیر گذار را فراهم آورده است. این زیورآلات می توانند سبکی خاص و ظریف، جسور و در عین حال ساده را به ظاهر شما ببخشند.  

طرحهای لوکس دستبندهای زنانه زرح سوارسکی در گالری شمرون

معرفی کلکسیون جدید برند سواروسکی برای سال 2019

اما رنگ های جدید تنها وجه تمایز کلکسیون ماجراجویی نیست. برش کریستال ها و شکل آن ها نیز در این کلکسیون هدفمند انتخاب شده است و دنیای متنوعی از طرح ها را پیش روی طرفداران برند سواروسکی قرار می دهد. کریستال هایی با شکل های هندسی، کریستال های تخت، کریستال هایی با اشکال فانتزی و همچنین ترکیب بسیار هنرمندانه ی فلزات با کریستال ها به شکل لوله که می تواند زیبایی و درخشانی کریستال ها را دوچندان کند، از جمله ابتکار های جدید این برند برای کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۹ است. زیورآلات کلکسیون ماجراجویی در غالب سه خانواده ی بزرگ و با سه رویکرد فرهنگ، آزادی و ماجراجویی به بازار عرضه خواهند شد.

معرفی کلکسیون جدید برند سواروسکی برای سال 2019

کلکسیون ماجراجویی: فرهنگ در بسیاری از ملت ها، فرهنگ جایگاه ویژه ای دارد و به طور معمول در ارتباط تنگاتنگ با هنر است. هنر دنیایی از رنگ ها را در اختیار شما می گذارد و قابلیت متحد کردن ملل مختلف با زبان ها ، دیدگاه ها و فرهنگ های متفاوت را دارد. شاید مهمترین پارامتر در موفقیت فرهنگ و هنر در نزدیک کردن انسان ها به یکدیگر، استفاده صحیح از رنگ ها باشد. رنگ های شاد و متفاوت قدرت تاثیر گذاری بسیار زیادی را دارند. زیورآلات خانواده ی فرهنگ در کلکسیون ماجراجویی نیز از همین امر تبعیت می کنند. استفاده از کریستال های رنگی، با رنگ های شاد و جسورانه از اهداف اصلی این برند در طراحی زیورآلات خانواده ی فرهنگ است. کریستال ها با طیف گسترده ای از رنگ ها مانند عسلی، سبز چمنی، آبی جادویی، صورتی تند و یاسی می توانند انرژی و سرزندگی خاصی را به زیورآلات این کلکسیون ببخشند. این کریستال ها شفاف هستند و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند که می توانند تجربه ی خرید گردنبند از کلکسیون ماجراجویی را به یک انتخاب دلپذیر و مطمئن تبدیل کنند.

معرفی کلکسیون جدید برند سواروسکی برای سال 2019

بروزترین گردنبندهای زنانه طرح سوارسکی در گالری شمرون

کلکسیون ماجراجویی: آزادی یکی از دستاورد های سفر، آزادی است. آزاد شدن از روزمرگی و تمام قواعد و قوانینی که روزانه با آن ها سر و کار داریم. اگرچه این آزادی موقت است اما طعم آزادی دوران جوانی را در خود دارد و از طرف دیگر سفر کردن به جوانی روح و همچنین داشتن تفکری باز بسیار کمک می کند. به همین دلیل است که برند سواروسکی کریستال هایی با رنگ های شاد و قوی، که یادآور روح جوانی هستند را برای این خانواده از کلکسیون ماجراجویی در نظر گرفته است. خرید گردنبند و یا هر زیورآلات دیگری که با کمک چنین کریستال هایی تزئین شده است می تواند جسارت و آزادی را به زندگی روزمره ی شما هدایت کند و آن را به موضوع بسیاری از مکالمات روزانه ی شما تبدیل کند. کریستال هایی با رنگ های آبی جادویی، یاقوت زرد و مرجان قرمز می توانند شادابی، جوانی و نشاط را به ظاهر شما هدیه کنند. خرید گوشواره و یا هر زیورآلاتی از این خانواده می تواند تاثیر شگرفی بر ظاهر شما داشته باشد و بدون شک انتخابی مناسب برای جوانان خواهد بود.  

معرفی کلکسیون جدید برند سواروسکی برای سال 2019

کلکسیون ماجراجویی: ماجراجویی ماجراجویی و تجربه های تازه، از مهم ترین المان های سفر هستند که در روح هر انسانی حضور دارند. تمایل به کشف چیزهای تازه، حتی اگر کوچک باشند می تواند لذتی وصف ناپذیر را به انسان بدهد. به همین دلیل است که برند سواروسکی کریستال های شفاف و رنگی زیبایی را در این خانواده ارائه کرده است که می تواند چنین تجربه هایی را به کمک خرید گردنبند در اختیار علاقه مندان قرار دهد. کریستال های با کیفیت، درخشان و مقاوم با رنگ های یاقوت زرد، یاقوت دودی، کریستال هایی با رنگ نارنجی، قرمز تیره و کرم در کنار کریستال هایی با رنگ آبی جادویی ترکیب جسورانه ای هستند که برند سواروسکی در این خانواده ارائه داده است. استفاده از این کریستال ها برای تزئین زیورآلات می تواند بدون شک توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند و روح ماجراجویی هر بیننده ای را بیدار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :