کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

با فرا رسیدن فصل پاییز، بسیاری از برند های مطرح دنیا اقدام به معرفی کلکسیون زیورآلات خود کرده اند. در این میان کلکسیون جدید برند Georg Jensen توانسته است توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند، چرا که این کلکسیون از نظر طراحی زیورالاتی منحصر به فرد را در خانواده ی خود دارد. برند خاص و پرآوازه ی Georg Jensen به تازگی از کلکسیون جدیدی از زیورآلات خود رونمایی کرده است که به سبب استفاده هنرمندانه از الماس و طلا در طراحی آن، بسیار مورد توجه منتقدان و دوست داران دنیای زیورآلات قرار گرفته است.این برند برای طراحی کلکسیون جدید خود از طرح های بدیع و جذاب طراح دانمارکی، Sophie Bille کمک گرفته است. این کلکسیون جدید زیورآلات از برند Georg Jensen، تحت نام هاله (Halo) از چندین جهت بسیار خاص و متمایز است. استفاده ی هنرمندانه از طلا و الماس های زیبا، توانسته است به شکل کاملا هنرمندانه ای نورهای جذاب شبه جزیره ی اسکاندیناوی را در قالب طرح هایی جذاب به تصویر بکشد. این خط تولید از برند Georg Jensenدر واقع حاصل همکاری دو جواهر ساز و طراح بسیار مطرح دانمارکی است. طراح کلکسیون هاله در واقع به عنوان یکی از برجسته ترین طراحان زیورآلات، در یک قرن اخیر در دانمارک شناخته می شود. از سویی دیگر، برند Georg Jensen به عنوان یک برند پیشرو در زمینه ی ساخت زیورآلات مدرن در کپنهاگن شناخته می شود.

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

نور طلایی در کلکسیون هاله از برند Georg Jensen ایده ی اول این کلکسیون به طبیعت باز می گردد. در واقع طراحان برای ساخت این کلکسیون نگاهی به آسمان ها داشته اند و از کهکشان های زیبا الهام گرفته اند. هاله در واقع نور بسیار زیبا و خالصی است که در اطراف یک کهکشان و یا ستاره در آسمان وجود دارد. طراحان خبره در این مجموعه ی جدید از زیورالات  برند Georg Jensenتلاش کرده اند تا با استفاده اصولی و هنرمندانه از رنگ طلایی بتوانند این پدیده ی زیبا و خاص طبیعت را به کلکسیون خود اضافه کنند و آن را در قالب زیورآلات نشان دهند. استفاده از طلا در کنار کریستال های زیبایی که در ساخت زیورآلات این کلکسیون استفاده شده است، می تواند تشعشع زیبای نور محیط را بر روی گردنبند، حلقه و یا گوشواره ی شما به وجود آورد به گونه ای که به خوبی بتوانند یادآور هاله ی کهکشان باشند.

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

برند Georg Jensen به طور کلی تمایل بسیار زیادی به استفاده از نقره در طرح ها و زیورآلات خود دارد. این امر برای طرح های موجود در کلکسیون هاله نیز صادق است. طراوت طرح های Sophie Bille به شکل های مختلف، از جمله موتیف هایی زیبا سبب شده است تا رنگ های گرم تری که تناسب بسیار خاصی نیز با فصل پاییز داشته باشند، به وجود بیایند. برای کامل شدن این طرح ها نیز، در نهایت جواهرات و سنگ های قیمتی بر روی طرح های مارپیچی از نقره پاشیده شده اند و زیبایی زیورالات این کلکسیون را دوچندان کرده اند. نتیجه این طرح های بسیار هنرمندانه، سری زیبایی از قطعات حلقه ای شکل است که به شکل لایه هایی نرم و زیبا از حلقه ها در کنار یکدیگر طراحی و عرضه شده اند.

انگشترهای با روکش طلا در گالری شمرون

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

طراح این مجموعه، Bille Sophie در خصوص این کلکسیون زیورآلات جدید می گوید:” به نظر من کلکسیون هاله یک درخشش زیبا به زن می دهد و می تواند در ظرافت ظاهر او بسیار موثر باشد. زیبایی این کلکسیون غیر قابل وصف است و می تواند زنان را با یک نگرش بی نظیر محصور کند.  من تمایل داشتم تا این کلکسیون را به همراه تمامی این حس های نابی که به هنگام طراحی آن تجربه کردهام، به دیگران معرفی کنم”. این طراح همچنین اضافه کرده است که ایده ی اولیه برای طراحی زیورآلات دست ساز موجود در کلکسیون هاله این بوده است که آن ها تابش مقدار بسیار کمی از نور را بازتابش کنن و به زیبایی بدرخشند. پوشیدن این زیورآلات در کنار انحنای زیبا و ظریفی که در ساخت تک تک اعضای این کلکسیون جدید از برند Georg Jensen به کار برده شده است نیز توانسته است سبب درخشش بیشترشان شود.

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

زیورآلات حلقه ای در کلکسیون Hope به باور بسیاری از منتقدان یکی از وجوه تمایز و ویژگی های کلکسیون هاله از برند Georg Jensen، ظرافت است. زیورآلات موجود در کلکسیون هاله بسیار ظریف هستند. کریستال ها و الماس های به کار برده شده در این زیورآلات، مانند ستاره های موجود در کهکشان ها، درخشش خاص و طبیعی ای را به اعضای این کلکسیون بخشیده اند. به عنوان مثال گوشواره های حلقه ای موجود در این کلکسیون از جنس طلای ۱۸ عیار هستند که با استفاده از به روزترین تکنیک های جوش فلزات ساخته شده اند. لبه ی این گوشواره ها مسطح، هندسی و یا دارای خط های تیز هستند. این شکل های هندسی با دقت بسیار زیاد و با ظرافتی مثال زدنی در تک تک اعضای این کلکسیون به وجود آمده اند. این کلکسیون به طور کلی شامل ۱۹ تکه از زیورآلات متفاوت، مانند گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر است. در این میان، دستبند موجود در این کلکسیون توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. این دستبند ها نازک هستند و شما می توانید به راحتی با انتخاب دو یا سه دستبند در کنار هم مجموعه ی بسیار زیبا و جذابی را برای شرکت در مهمانی های رسمی و قرارهای کاری مهم به وجود آورید.

زیورآلات با کریستال اتریش و روکش طلا

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

انگشترهای تک نگین یکی دیگر از زیبایی های موجود در این مجموعه هستند. این حلقه ها به گونه ای طراحی شده اند که حس غوطه ور شدن در دریایی از درخشش الماس ها را برای شما به وجود آورند. زیبایی این حلقه در طول شب دو چندان هستند و خود را به خوبی نشان می دهند. این انگشتر نیز مانند سایر اعضای موجود در مجموعه ی هاله بسیار سبک و ساده طراحی شده اند اما این موضوع تاثیری بر روی درخشندگی این انگشتر ها نداشته است. درخششی طبیعی را با مجموعه ی هاله احساس کنید طراحی زیورآلات موجود در کلکسیون هاله به گونه ای است که با هر لباسی هم خوانی دارد. شما می توانید حلقه ها را به شکل سنتی و یا در قالب یک جفت هم شکل استفاده کنید. همچنین شما می توانید به شکلی کاملا مدرن، ترکیبی از قطعات مختلف که با یکدیگر هم خوانی و هماهنگی داشته باشند استفاده کنید.اگر شما طرفدار درخشش زیورآلات هستید، گوشواره های طرح سنگ و یا حلقه ای از این کلکسیون می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شرکت در مهمانی باشند. این قطعات در اندازه های مختلف ساخته شده اند و انتخاب آن بستگی به سلیقه ی شما و مناسبتی دارد که برای شرکت در آن، از این زیورآلات استفاده می کنید.

کلکسیون جدید Georg Jensen: ترکیبی منحصر به فردی از الماس و طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :