معرفی کلکسیون جدید از برند BVLGARI: کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa

معرفی کلکسیون جدید از برند BVLGARI: کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa

کلکسیون جدید برند  BVLGARI تحت عنوان Festa شامل طرح های بسیار جذاب و عجیب مانند بستنی، بادکنک های رنگی و حتی فلفل های چیلی قرمز است. این برند با معرفی این طرح های بسیار عجیب، شادی و نشاط را به دنیای زیورآلات گران قیمت وارد کرده است. کلکسیون جدید و بسیار تاثیرگذار Festa یکی از بزرگترین و بلند پروازانه ترین کلکسیون هایی است که تا به امروز توسط برند بولگاری ارائه شده است. این کلکسیون شامل ۳۰۰ جواهر و ساعت است که با الهام از مهمانی های باشکوه ایتالیایی، تولد های ساده تا فستیوال های بومی ومنطقه و یا باله های بسیار رویایی و باشکوه این کشور، ساخته شده اند. برند BVLGARI در این کلکسیون جدید، مجموعه ای از رنگ های شاد را ارائه داده است که می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و تمام سلیقه ها را راضی نگه دارد.

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

رنگ های شاد نقش بسیار مهمی را در زیبایی و موفقیت کلکسیون جدید برند BVLGARI ایفا می کنند. زیورآلات موجود در کلکسیون جدید برند BVLGARI شاید طرح های بسیار راحت و حتی پیش پا افتاده ای داشته باشند اما ردپای استاندارد های برند بولگاری را می توان به راحتی در آن ها دید. بسیاری از منتقدان دنیای زیورآلات معتقد هستند که برند بولگاری یکی از پیشرو ترین برند ها در طراحی و ارائه زیورآلات عجیب اما گرانقیمت از سال های ۱۹۷۰ میلادی تا به امروز بوده است. ادغام قواعد و ساختار های مرتبط با معماری رم باستان با طرح های بدیع و نو یکی از مشخصه های طرح های ارائه شده توسط برند BVLGARI بوده است. این برند همواره با الهام از آثار تاریخی رم باستان و در نظر گرفتن شکوه و قدرت آن ها در کنار استفاده ی هنرمندانه از  سنگ های قیمتی توانسته است کلکسیون های بسیار نفیس و هنرمندانه ای را ارائه دهد. هر کدام زیورآلات ارائه شده توسط این برند را می توان ترکیب بسیار مناسبی از جذابیت و زیبایی دانست که در طول زمان جاودانه شدند.

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

لوکس ترین گوشواره های طرح بولگاری در گالری شمرون

برند BVLGARI برای اولین بار کلکسیون جدید خود را در شهر وین به عموم معرفی کرد. این کلکسیون جدید با کمک ستارگان بزرگ دنیای مد و سینما، مانند الیسیا ویکاندر و بلا حدید به عموم معرفی شدند. تک تک طرح های موجود در این کلکسیون به حدی جذاب بودند که توانستند تمام حاضرین را به وجد آورند. مدیر تولید این مجموعه ی جدید، لوسیا سیلوستری، برای سه دهه ی متوالی است که برای این برند فعالیت می کند. او معتقد است که طراحی این کلکسیون یکی از لذت بخش ترین کارهایی بوده است که او تا به امروز انجام داده است.انتخاب طرح های اولیه بر اساس مهمانی ها و دورهمی ها در ایتالیا و خلق چنین آثاری که تمام خلاقیت گروه را به خود اختصاص می داد، یکی از مهم ترین و در عین حال جذاب ترین بخش های طراحی این کلکسیون جدید بوده است. از سوی دیگر انتخاب صحیح سنگ های قیمتی و جزئیات مرتبط با تزئین این زیورآلات، به گونه ای که با زندگی پرنسس های معروف و داستان های عاشقانه ی آن ها مرتبط باشد نیز یکی دیگر از بخش های جذاب و سخت اما هیجان انگیز این پروژه بوده است. این طراح همچنین اعلام کرده است که برخی از زیورآلات موجود در این کلکسیون جدید از برند بولگاری، نشان دهنده ی شهرها و مناطق خاصی از ایتالیا، مانند سیه نا و یا رم هستند. برخی دیگر از اعضای این کلکسیون تحت تاثیر نماد های لذت های زندگی و شادی های کوچک، مانند بستی و یا بادکنک ها، ساخته شده اند.

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

همانطور که بسیاری از ما می دانیم، احساس خوشحالی و شادی مسری است و این احساس می تواند با یک جرقه ی کوچک آغاز شود. طراحان این مجموعه ی جدید معتقد هستند که طرح هایی که نماد شادی هستند در کنار سنگ های قیمتی با رنگ های شاد و جذاب می تواند حس مثبتی را به بیننده و فردی که این زیورآلات را پوشیده است، منتقل کند. سنگ هایی مانند زمرد، آمیتیس و یا عقیق های خوش رنگی که بر روی طرح های شادی مانند بادکنک ها و بستنی ها کار شده اند و به کمک الماس ها به زیبایی تزئین شده اند، می توانند به خوبی این حس و حال خوب را به بیننده منتقل کنند.

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

در کلکسیون جدید از برند بولگاری نمونه طرح های جنجالی بسیار زیادی وجود دارد. سنجاق سینه ای به شکل یک بستنی در این مجموعه ارائه شده است که توانسته است نظر بسیاری از طراحان را به خود جلب کند. این سنجاق سینه به کمک الماس هایی بسیار زیبا با اندازه های مختلف تزئین شده است. در قسمت فوقانی این سنجاق سینه، طراحان  تلاش کرده اند تا با کمک یک زمرد بسیار زیبا تصویر یک بستنی با طعم توت های وحشی را در ذهن بیننده تداعی کنند.

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

دستبند و گردنبند بسیار زیبایی که در این کلکسیون جدید وجود دارد، به گونه ای طراحی شده اند که نشان دهنده ی تمام زیبایی های شهر سیه نا باشند. ترکیب بسیار مناسبی از سنگ های قیمتی در این راستا به طراحان بسیار کمک کرده است. طراحان در کنار طراحی جذاب این گردنبند و دستبند، تلاش کرده اند تا زیتون های کال را با کمک سنگ های قیمتی رنگی مانند آمیتیس به تصویر بکشند. استفاده ی صحیح از این سنگ ها و همچنین رگه هایی از طلای زرد زیبایی فوق العاده ای را به این گردنبد و دستبند بخشیده است. در حدود سی قطعه از زیورآلات موجود در این کلکسیون نمادی از مهمانی ها و ضیافت های بزرگ ایتالیایی هستند که توسط شاهزاده های رومی برگزار می شدند. این ضیافت ها که بیشتر به قبل از دوران رنسانس در رم باز می گردند، بسیار مجلل بوده اند.پ

خرید گردنبندهای طرح بولگاری از گالری شمرون

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

گردنبند بسیار زیبا  و نفیس دیگری نیز، تحت نام IL MAGNIFICO در این مجموعه قرار دارد که بسیار زیبا است. برای ساخت این گردنبند از زندگی پرنسس بسیار معروف تاریخ ایتالیا، پائولینا بناپارت، الهام گرفته شده است. از سوی دیگر، طراحی این گردنبند بسیار شبیه به گردنبندی است که ریچارد بورتن در تولد ۴۰ سالگی الیزابت تیلور، به او هدیه داد.  یک زمرد ۵۰ قیراتی در مرکز این گردنبند وجود دارد که توسط الماس ها و زمرد های کوچکتر در اطرافش تزئین شده اند. چیدمان جذاب این سنگ ها در کنار هم، سبب زیبایی بیش از حد این گردنبند شده است. زنجیر این آویز زیبا نیز با استفاده از الماس ها و زمرد های گرانقیمت تزئین شده است.

معرفی کلکسیون جدید از برند Bulgari کلکسیون زیورآلات گران قیمت Festa (7)

در نهایت باید به یکی از عجیب ترین و جذاب ترین گردنبند های مجموعه ی جدید BVLGARI اشاره کنیم. گردنبند پپرونیچی که با الهام از فلفل چیلی ساخته شده است. در طراحی این گردنبند از سنگ های آمیتیس، کهربا و روبلیتس استفاده شده است. این سنگ ها با هنرمندی بسیار زیاد به شکل فلفل های چیلی تراش داده شده اند. رنگ بندی این گردنبد بسیار جذاب است و توانسته است نظر بسیاری از طراحان و متنقدان را به خود جلب کند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :