معرفی ۵ برند معروف زیبایی که توسط سلبریتی های بزرگ دنیا اداره می شوند!

معرفی ۵ برند معروف زیبایی که توسط سلبریتی های بزرگ دنیا اداره می شوند!

شاید قرار دادن نام یک فرد مشهور بر روی یک محصول زیبایی یا آرایشی کار آسانی به نظر برسد، اما حتی بزرگترین و ماندگارترین اسم ها نیز در مورد انتخاب برندی که می خواهند آن را تبلیغ کنند و یا سرمایه گذاری ای بر روی آن انجام دهند، بسیار دقیق و حساس هستند. با این وجود سلبریتی های بسیار زیادی هستند که خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را تاسیس کرده اند. ما در اینجا به بررسی پنج  مورد از موفق ترین برند های موجود در دنیا، که توسط سلبریتی ها پایه گذاری شده اند و اداره می شوند، خواهیم پرداخت:

یک. کمپانی The Honest از جسیکا آلبا

یک. کمپانی The Honest از جسیکا آلبا این کمپانی با ارائه محصولات طبیعی و سازگار با محیط زیست بسیار مورد توجه جهانیان واقع شده است. محصولات آرایشی و بهداشتی این برند از موادی طبیعی و بدون خطر ساخته شده اند و توانسته اند جایگاه خود را در کنار بسیاری از محصولات مشابه در بازار حفظ کنند.

محصولات زیبایی و بهداشتی Kat von d از کت ون دی

دو.محصولات زیبایی و بهداشتی Kat von d از کت ون دی کت ون دی یکی از معروف ترین هنرمندان تاتو در دنیا است و محصولات آرایشی این برند نیز به خوبی با سلیقه ی این هنرمند معروف سازگاری دارد. در مجموعه ی آرایشی این هنرمند، رنگ های قوی و زیبا در بسته بندی هایی عجیب اما جذاب به بازار عرضه می شوند.

سه. محصولات ارگانیک kora از میراندا کر

بروزترین طرح های گوشواره زنانه در گالری شمرون

سه. محصولات ارگانیک kora از میراندا کر محصولات ارگانیکی که برای مراقبت و نگه داری از پوست طراحی شده اند، تحت نام Kora به بازار عرضه می شوند. این محصولات به سبب داشتن آنتی اکسیدان هایی مانند روغن گل رز، از درجه ی بالایی از سلامتی برخوردارند و به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند شفافیت و زیبایی خیره کننده ای را به پوست شما ببخشند.

چهار. محصولات زیبایی Fenty از ریحانا

چهار. محصولات زیبایی Fenty از ریحانا تقریبا تمام مردم در سرتاسر دنیا می دانند که ریحانا، در کنار خوانندگی، یک تاجر بسیار موفق نیز هست. او توانسته است جایگاه خود را در صنعت زیبایی با ارائه ی یک مجموعه ی جذاب و کامل از کرم پودرها و محصولات آرایشی که برای چهل رنگ پوست مختلف طراحی شده اند، تثبیت کند.

پنج. محصولات زیبایی KKW از کیم کارداشیان

پنج. محصولات زیبایی KKW از کیم کارداشیان کیم کارداشیان یکی از معروف ترین سلبریتی های آمریکایی در دنیای امروز است که به سبب انتخاب لباس و تکنیک های آرایشی جذاب، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل است که این سلبریتی معروف تصمیم به تاسیس خط تولید محصولات آرایشی خود کرده است. در میان این محصولات، رژگونه ها و پودر های آرایشی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.