نکات مهم در خرید انگشتر نقره

نکات مهم در خرید انگشتر نقره

در طول تاریخ، انگشتر ها همواره یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین خانواده از زیورآلات بوده اند و مردمان جوامع گوناگون، در دوره های تاریخی مختلف، از این دسته از زیورالات با اهداف متفاوتی استفاده می کردند.  بسیاری از تاریخ شناسان معتقد هستند که انگشترها ابتدا در منطقه ی خاورمیانه ابداع شدند. امتیاز ابداع و استفاده از انگشترها در واقع به ایرانیان، یونانیان و بابلیان می رسد. در طول تاریخ انگشتر ها با اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گرفتند. عده ای از آن ها، به عنوان نشان دهنده ی سلطنت، قدرت، مقام اجتماعی و یا شغلی عالی رتبه در جامعه استفاده می کردند. این در حالی است که در گوشه ی دیگری از دنیا مردم برای دوری از جادوها و طلسم ها، به عنوان مثال اقدام به خرید انگشتر نقره می کردند. انگشترها هنوز هم سمبلی از عشق و تعهد به یک رابطه هستند و در نهایت بسیاری تنها برای زیبایی ظاهری دستان خود اقدام به خرید انگشتر می کنند.

نکات مهم در خرید انگشتر نقره

انگشترها از مواد مختلفی ساخته شده اند. انگشترهایی از جنس طلا، مانند سایر زیورآلات از این جنس بسیار مورد توجه پادشاهان و افراد مرفه جامعه بوده اند. با پیشرفت صنعت ساخت زیورآلات و همچنین کشف زیبایی و ارزش سنگ های قیمتی همچون زمرد، الماس و مروارید، طراحی انگشترها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و دنیایی از مدل های متنوع به بازار معرفی شد. اما طلا تنها فلز با ارزشی نیست که در ساخت زیورآلات، به ویژه انگشترها مورد استفاده قرار می گیرد. فلز نقره به سبب ماندگاری بالا و درخشندگی سطح خود مدت زمان زیادی است که مورد توجه طراحان و همچنین دوست داران زیورآلات درخشان قرار گرفته است. انعطاف پذیری این فلز، این امکان را برای طراحان فراهم می کند که طرح هایی با جزئیات فراوان را با ظرافت هرچه تمام تر خلق کنند. رنگ این فلز و همچنین درخشندگی سطح آن نیز می تواند ترکیب بسیار جذاب و خاصی را در کنار سنگ های قیمتی رنگی ایجاد کند. قیمت مناسب این زیورآلات در مقایسه با انگشتر های طلا همچنین نقطه ی قوتی است که موفقیت انگشترهای نقره را برای مدت زمان بسیار طولانی در بازار تضمین کرده است. انگشترهای نقره در جعبه ی جواهرات هر زنی در سرتاسر دنیا حضور دارند. از آنجایی که این مدل از انگشتر ها همواره محبوب و پرطرفدار هستند، خرید انگشتر نقره می تواند یک سرمایه گذاری مناسب بر روی استایل هر کسی به شمار بیاید، تا جایی که بسیاری از متخصصان دنیای مد معتقد هستند که جعبه ی جواهر هیچ زنی بدون وجود انگشترهای نقره کامل نخواهد بود. با این حال نکاتی ساده اما کلیدی در خصوص خرید انگشتر نقره وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم در خرید انگشتر نقره

خرید انگشتر نقره: انگشترهای نقره دست ساز زیورآلات دست ساز همواره در طول تاریخ مورد توجه بوده اند. طرح های ظریف و منحصر به فردی که طراحان با صرف دقت و زمان بسیار زیاد بر روی فلزهایی همچون طلا و نقره خلق می کنند، طرفداران خاص خودشان را دارند. در گذشته استفاده از زیورآلات دست ساز به سبب منحصر به فرد بودن طرح های آن ها، نشانه ای از تجمل بوده است و درصد بزرگی از مشتریان آن ها را اعضای خانواده های سلطنتی تشکیل می دادند. امروزه نیز این گوشه از صنعت ساخت زیورآلات مخاطبان خاص خودش را دارد و بسیاری معتقد هستند که زیورآلات دست ساز، نه به خاطر مواد اولیه ی سازنده ی آن ها بلکه بیشتر به سبب هنر و زمانی که طراح برای ساخت آن ها صرف کرده اند، ارزشمند هستند. طبیعی است که با توجه به عوامل یاد شده، زیورآلات دست ساز به طور میانگین از قیمت بالاتری نیز برخوردار باشند.

انگشتر های نقره زنانه عیار S925 در گالری شمرون

نکات مهم در خرید انگشتر نقره

انگشترهای نقره دست ساز، از جمله انتخاب های کلاسیک و خاصی هستند که این روزها در میان دوستداران زیورآلات نقره بسیار پرطرفدار هستند. داشتن جزئیات ریز و دقیق از ویژگی های بارز یک طرح کلاسیک است و سازندگان انگشترهای نقره می توانند با توجه به انعطاف پذیری و شکل پذیری این فلز، به راحتی طرح هایی چشم گیر و خاص را ابداع کنند. یکی از رایج ترین طرح ها در سال ۲۰۱۹ انگشترهای نقره ی دست سازی هستند که از قابلیت تغییر سایز برخوردار می باشند. این گروه از انگشترها، که تحت عنوان انگشترهای چاکدار معروف شده اند، راه حل مناسبی برای افرادی هستند که می خواهند از انگشتر نقره ی خود برای مدت زمانی طولانی ای استفاده کنند اما به سبب کار زیاد و یا رژیم غذایی خاص خود، بیم آن را دارند که این امر به سبب تغییر سایز انگشتانشان میسر نباشد. طرح های بسیار متفاوتی از انگشترهای نقره ی چاکدار در بازار وجود دارد که می توانند جوابگوی بسیاری از سلیقه ها باشند. با این حال، انگشترهای چاکداری که قابلیت تغییر اندازه ی آن ها در دل طراحیشان نهفته است، به نظر می رسد توانسته اند مخاطبان را بیش از پیش به وجد آورند.

نکات مهم در خرید انگشتر نقره

استفاده از سنگ های قیمتی و کریستال های رنگی و بسیار با کیفیت در طراحی و ساخت انگشترهای نقره دست ساز، ایده ی جالب و خلاقانه ی دیگری است که توانسته است مخاطبان بازار انگشترهای نقره را در سال ۲۰۱۹ میلادی تحت تاثیر قرار دهند. استفاده از کریستال های رنگی و بسیار با کیفیت زیرکنیا، المنت سواروسکی و کریستال های اتریشی در ساخت انگشترهای نقره دست ساز، سبب ارتقای ظاهر و طراحی محصول می شود چرا که شفافیت این کریستال ها و رنگ بندی های جالب آن ها در کنار رنگ خاص نقره می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. به هنگام خرید انگشتر نقره به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ انتخاب و خرید انگشتر نقره دست ساز با توجه به تنوع موجود در بازار می تواند امری آسان و دلپذیر باشد اما با این وجود، پررونق بودن بازار خرید و فروش زیورآلات نقره می تواند توجه افراد سودجو را نیز به راحتی جلب کند. بدین منظور، نکات ساده اما کلیدی ای در خصوص خرید انگشتر نقره دخترانه و یا زنانه وجود دارد که می توانند به شما در داشتن انتخابی مطمئن و همچنین نگه داری طولانی مدت انگشتر مورد علاقه تان بسیار کمک کند.

نکات مهم در خرید انگشتر نقره

برای خرید انگشتر نقره، مانند سایر زیورآلات نقره، باید در ابتدا در خصوص آلیاژهای سازنده ی قطعه تحقیق کنید. از آنجایی که نقره به تنهایی فلزی نرم است، به منظور ماندگاری و استحکام بالای اثر، طراحان وسازندگان زیورآلات معمولا از آن به شکل آلیاژ و در کنار سایر فلز ها استفاده می کنند. به عنوان مثال، نقره ی استرلینگ یکی از با کیفیت ترین انواع نقره است و از ماندگاری بالایی برخوردار است. در صورتی که برای تزئین انگشتر نقره شما از سنگ های قیمتی و یا کریستال های شفاف استفاده شده است، در خصوص اصل بودن  و مقاومت این سنگ ها نیز حتما باید تحقیق کنید. همچنین نحوه ی اتصال این سنگ ها بر روی فلز و محکم بودن اتصالات نیز باید به خوبی بررسی شوند.تمامی عوامل فوق می توانند بر روی قیمت انگشتر تاثیرگذار باشند، بنابراین به هنگام خرید انگشتر نقره دخترانه بهتر است قیمت را عنوان یک پارامتر مهم در خصوص کیفیت محصول در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که زیورآلاتی از جنس نقره را بهتر است از فروشگاه های معتبر و یا در صورت دست ساز بودن آنها، به طور مستقیم از طراح و سازنده ی زیورآلات خریداری کنید. در صورتی که مایل به خرید انگشتر نقره از فروشگاه های آنلاین هستید ابتدا در خصوص اعتبار آن ها به خوبی تحقیق کنید و مطمئن شوید که فروشگاه شعبه ی ثابت با آدرسی مشخص در شهر داشته باشد. رعایت نکات فوق ممکن است زمان بر باشد، اما به شما کمک خواهد کرد تا ضمن خریدی مطمئن، با خیالی آسوده از داشتن انگشتر نقره دلخواهتان لذت ببرید. گالری شمرون با ارایه انواع زیورآلات دست ساز ساخته شده از متریال های مختلف خصوصا نقره s925 و طرح های خاص به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه ارایه زیورآلات لوکس فعالیت دارد. زیورآلات گالری شمرون را میتوانید به صورت آنلاین در سراسر کشور سفارش داده و سفارش خود را درب منزل دریافت نمایید. همچنین برای خرید حضوری میتوانید به آدرس فروشگاه زیورآلات گالری شمرون واقع در تهران – چهار راه فرمانیه, خیابان پاسداران, نبش کوهستان۱۱-مرکزخرید کوهستان ط۱- مراجعه بفرمایید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :