آیا به دنبال خرید دستبند نقره شیک هستید؟ نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

دستبند نقره زنانه

در میان دستبند های مختلفی که امروزه در بازار پیدا می شوند، دستبند های نقره از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. دستبند نوعی جواهر است که نه تنها به عنوان یکی از اکسسوری های پرطرفدار در دنیای مد شناخته شده است، بلکه با فرهنگ های مختلف نیز پیوند دارد. در طول تاریخ همواره انسان از دستبند ها برای بیان باورهای شخصی و مذهبی ، جایگاه اجتماعی و ارزشهای شخصی خود استفاده کرده است. این در حالی است که بسیاری از افراد در خصوص معنای نمادین دستبند ها و تاریخچه غنی آن ها اطلاعاتی ندارند. دستبند ها معمولا به شکل حلقه یا زنجیر هستند که به منظور زیبایی و یا انتقال پیام بر روی بازو یا مچ دست قرار می گیرند. آیا شما نیز به دنبال خرید دستبند نقره لوکس و شیک هستید؟ پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا در خصوص این خانواده محبوب از زیورآلات اطلاعات بیشتری کسب کنید.

استایلی جذاب با خرید دستبند نقره زنانه
استایلی جذاب با خرید دستبند نقره زنانه

دستبند نقره در طول تاریخ: نمادی از رستگاری یا شی زینتی برای شب نشینی های باشکوه

دستبند نقره نوعی جواهر گران بها است که می تواند نمادی از موضوعات مختلف باشد. در درجه اول، محبوبیت دستبند ها را می توان به زیبایی، انعطاف پذیری، مقرون به صرفه بودن و خواص ضد باکتریایی آنها نسبت داد. دستبند های نقره در طول ادوار مختلف توسط زنان مورد استفاده بوده اند. دستبند ها می توانستند نمادی از ثروت، وحدت، باورهای مذهبی و یا صرفا شی تزئینی باشند. در زمان های باستان  و از هزاره سوم قبل از میلاد، حضور هدایا و زیورآلات از جنس نقره با اتفاقات مهمی از جمله دستاوردهای  اجتماعی، نقاط عطف و مراسم مهم گره خورده است. به عنوان مثالی دیگر نیز در مسیحیت، هدایای نقره نمادی از وعده رستگاری خدا به قومش است. با این حال در دنیای مد امروزی، دستبندها بیشتر جنبه تزئینی پیدا کرده اند و انتخاب مناسب آن ها بدون شک می تواند استایل افراد را در موقعیت های مختلف به شکل محسوسی ارتقا دهد.

دستبندهای نقره گالری شمرون:

انواع مختلفی از دستبند های نقره و معانی آن ها

جوامع مختلف فرهنگی، از دستبندهای نقره برای نشان دادن معنی یا نمادهای مربوط به تاریخ خاص خود استفاده می کنند که ممکن است نقش بزرگی در زندگی آنها داشته باشند. ما در اینجا به بررسی شکل های رایج از دستبند ها و معانی آنها خواهیم پرداخت:

دستبند های چارم نقره

دستبندهای چارم معمولاً مورد توجه دختران و خانم های جوان است و معمولاً می توانند با هر لباسی به خوبی هماهنگ شوند. دستبندهای چارم با نماد هایی از اشکال مختلف، فعالیت ها، وضعیت خانوادگی یا حتی حیوانات، جذابیت خاصی را دارا هستند.  مهره هایی که به کمک آن ها دستبند ها تزئین می شوند، معمولا دارای معنای خاصی برای اشخاص هستند و استفاده از آن ها می تواند در خصوص یک خاطره، دلبستگی، باور و یا شعار مهم در زندگی افراد اطلاعات زیادی را منتقل کند.

دستبندهای نقره پاندورا گالری شمرون:

دستبند با سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی به دلیل زیبایی و درخشندگی معمولاً در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرند. یک دستبند با سنگ ها و کریستال های قیمتی، به طور مشخص سرشت و شخصیت فرد را نشان می دهند. این بدان سبب است که افراد معمولا بر اساس روحیات، باورها و لایه های زیرین ناخودآگاه خود، نسبت به سنگ های قیمتی مختلف و کریستال ها کشش دارند. خرید دستبند نقره زنانه می تواند پنجره ای باشد که لایه های زیرین شخصیت و روحیات شما را آشکار کند.

 دستبند زنانه نقره گل نگین سفید گالری شمرون
دستبند زنانه نقره گل نگین سفید گالری شمرون

خرید دستبند نقره: شرایط مناسب نگهداری از دستبندها و زیورآلات نقره

  • از محفظه های درب دار و ضد هوا استفاده کنید:  شما می توانید از هر محفظه ای برای نگهداری از زیورآلات نقره خود استفاده کنید؛ تنها با یک شرط که این محفظه ها ضد هوا باشند. یک کیسه با قفل زیپی انتخابی عالی است. محفظه های مخصوص زیورآلات نیز می توانند انتخاب ایده الی برای این منظور باشند.
  • نگهداری در مکان ها تاریک و خنک: نور خورشید، گرما و رطوبت سبب کدر شدن زیورآلات نقره می شوند. حتما دستبند خود را در یک مکان تاریک و خنک نگه دارید.
  • زیورآلات نقره خود را به صورت جداگانه ذخیره کنید: این کار از احتمال ایجاد خراشیدگی و یا آسیب های مشابه در سطح زیورآلات نقره جلوگیری می کند.
 دستبند زنانه نقره نگین دار گالری شمرون
دستبند زنانه نقره نگین دار گالری شمرون
  • از نوارهای مخصوص ضد لک کمک بگیرید: می توانید برای جلوگیری از کدر شدن دستبند های نقره خود از نوارهای مخصوص ضد لک استفاده کنید. شما می توانید زیورآلات نقره خود را با کمک این نوارهای مخصوص بپیچید و نگهداری کنید.
  • از قرار دادن  زیورآلات نقره خود در کاغذ، مقوا یا جعبه های پنبه خودداری کنید: این گزینه ها ممکن است حاوی گوگرد باشند که به کدر شدن زیورآلات نقره کمک می کند.

جلوگیری از سیاه شدن دستبند های نقره با رعایت نکات روزانه

دانستن اینکه چه چیزی برای جواهرات نقره استرلینگ شما مضر است، بهترین راه مبارزه با سیاه شدن آنها است. اگر از دستبند نقره خود به صورت روزانه استفاده می کنید، به نکات زیر توجه کنید:

  • مرتب دستبند نقره را بپوشید: باور کنید یا نکنید، روغن های طبیعی پوست به براق نگه داشتن جواهرات نقره کمک می کند. یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از لکه دار شدن آنها این است که دستبند نقره خود را مرتب استفاده کنید. با این حال توجه داشته باشید که فلز نقره در مجاورت با مواد آرایشی و عرق بدن ممکن است دچار زنگ زدگی و کدری شود.
  • به هنگام نظافت خانه و یا استحمام از زیور آلات نقره استفاده نکنید: موادی که گوگرد اضافی دارند مانند پاک کننده های خانگی، کلر آب، عرق بدن و پاک کننده های شیمیایی،  باعث تسریع در خوردگی و لکه دار شدن فلز نقره می شود. بهتر است قبل از تمیز کردن خانه و یا استحمام، زیورآلات نقره خود را کنار بگذارید.
  • دوری از نور خورشید: قبل از رفتن به ساحل یا استخر، حتما جواهرات نقره ای خود را کنار بگذارید. نور خورشید نیز می تواند باعث لکه دار شدن نقره شود.
  • انتخاب و پوشیدن جواهرات آخرین کاری است که باید انجام دهید: در طول قرن های گذشته همواره زنان جواهرات را آخرین لحظه به خود می آویختند و این دلیل خوبی دارد! لوسیون ها، مواد آرایشی، اسپری های مو و عطرها باعث لک شدن و آسیب دیدن زیورآلات نقره شود.
 یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از لکه دار شدن دستبند نقره ا این است که آن را  مرتب استفاده کنید
یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از لکه دار شدن دستبند نقره این است که آن را مرتب استفاده کنید

استایل هایی لوکس با خرید دستبند نقره

زیورآلات ذاتا زیبا هستند و جزئیات آن ها می تواند استایل شما را تکمیل کند. انتخاب زیورآلات باید با توجه به استایل، شرایط و علایق شما باشد. در میان زیورآلات مختلف، دستبند ها می توانند توجه بسیار زیادی را جلب کنند. به همین سبب است که باید در خصوص انتخاب سایر زیورآلات و لباس ها در کنار دستبند های نقره، حساس تر باشید.

دستبند های نقره بسیار جذاب، ظریف و زیبا هستند و بهتر است به هنگام استفاده به خوبی دیده شوند. به همین سبب است که انتخاب لباس هایی با آستین کوتاه و یا نیمه بلند انتخاب جذابی در کنار دستبند ها به شمار می روند.  به طور معمول ، رنگ نقره ای با رنگ های سرد و یا روشن بهتر به نظر می رسد. به همین سبب است که دستبند های نقره معمولا برای داشتن استایل مینیمالیست و یا مونوکروم بسیار مناسب هستند. اگر طرفدار رنگ های پاستلی و تند هستید، گاهی انتخاب دستبند های نقره می تواند انتخاب ایده آلی باشد. درخشش دستبند در کنار درخشش رنگهای نئونی می تواند توازن استایل شما را حفظ کند. خرید دستبند دخترانه باریک برای استایل ها مدرن و روزانه مناسب هستند. این در حالی است که النگوها و یا دستبند های پهن برای شب نشینی ها و استایل های فانکی انتخاب های بهتری هستند.

خرید دستبند نقره لوکس از گالری شمرون
خرید دستبند نقره لوکس از گالری شمرون

به هنگام خرید دستبند نقره به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • دستبند های کاربردی را انتخاب کنید: دستبند می تواند چیزی فراتر از یک اکسسوری ساده باشد. در واقع  گیرایی برخی از دستبندها بیشتر از ساعت های مچی است. ادغام دو یا چند اکسسوری در یک شی می تواند کارایی بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، شما می توانید از ساعت های مچی با بند های نقره ای جذاب استفاده کنید. این انتخاب به ویژه برای استفاده روزانه والدین و افرادی که کارهای دستی زیادی را در طول روز باید انجام دهند، مناسب است.
  • دستبند های راحت را انتخاب کنید: بیشتر دستبندها زیبا هستند، اما متاسفانه برخی از آنها چندان راحت نیستند. در هنگام  تصمیم گیری برای استایل و ظاهر خود، دستبندهایی را انتخاب کنید که پوشیدن آنها در طول روز برایتان راحت باشد. به این ترتیب، دیگر لازم نیست دستبند خود را در طول روز از دستانتان جدا کنید و یا نگران آن در زمان فعالیت های روزمره باشید. این انتخاب همچنین به شما کمک می کند تا از زخم شدن مچ دست خود جلوگیری کنید. یک دستبند نقره کارآمد، باید در عین زیبایی، راحت نیز باشد.
استایلی جذاب با خرید دستبند نقره لوکس
استایلی جذاب با خرید دستبند نقره لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :