معرفی نکاتی مهم برای داشتن آرایش های پررنگ و جذاب در تابستان

معرفی نکاتی مهم برای داشتن آرایش های پررنگ و جذاب در تابستان 2018

رنگ های شاد و جذاب، در تابستان امسال نقش بسیار مهمی را در دنیای مد بازی می کنند. در بسیاری از نمایش های مد مربوط به تابستان ۲۰۱۸، استفاده از رنگ های شاد و گیرا برای آرایش بسیار رایج بوده است و بسیاری از منتقدان و علاقه مندان دنیای مد از آن ها استقبال کرده اند. به همین منظور ما نیز در اینجا به معرفی نکات مهمی که می تواند به شما در داشتن آرایشی پررنگ و تابستانی کمک کند، خواهیم پرداخت.

آرایش چشم ها

آرایش چشم ها با استفاده ای دقیق و حساب شده، می توانید به راحتی از سایه های چشم پررنگ در تابستان امسال استفاده کنید. کلید موفقیت این است که اجازه ندهید خطوط سایه های شما بسیار بارز و مشخص باشند و سعی کنید آن ها بر روی پوست خود محو کنید. شما همچنین می توانید از خط چشم هایی پررنگ و قوی در آرایش چشم خود استفاده کنید و داخل چشم های خود را نیز با مداد آرایش کنید. در نهایت فراموش نکنید که اگر آرایشی پررنگ را برای چشم های خود انتخاب می کنید، برای آرایش سایر بخش های صورت خود از رنگ های کم رنگ و مات استفاده کنید.

آرایش لب ها

آرایش لب ها رنگ های نارنجی و قرمز کلاسیک، همواره انتخاب های بسیار مناسبی برای آرایش لب ها بوده اند و می توانند بسیار تاثیر گذار باشند. در کنار این رنگ ها، رنگ هایی مانند صورتی مات و یا کرم نیز می توانند به شما کمک کنند تا از بهم خوردن آرایش لب هایتان در اثر گرمای هوا و عرق کردن جلوگیری کنید. فراموش نکنید که در طول تابستان پوست خود را همواره مرطوب نگه دارید. پوست درخشان می تواند تاثیر آرایش شما را دو چندان کند.

شیک ترین زیورآلات استیل در گالری شمرون

کرم پودر های مناسب برای تابستان

کرم پودر های مناسب برای تابستان یکی از جدید ترین متد ها در خصوص استفاده از کرم پودر ها برای میکاپ صورت، هایلایت کردن صورت است. در این سبک جدید از آرایش، برای قسمت هایی مانند گونه ها از رنگ هایی استفاده می شود که بتوانند توجه زیادی را به این بخش از صورت بیاورند و به بیان دیگر یک نوع لیفت صورت در قسمت فوقانی آن ایجاد کنند.

لاک های ناخن با رنگ های شاد

لاک های ناخن با رنگ های شاد در فصل های گرم سال، رنگ لاک ناخن شما می تواند نقش بسیار مهمی را در ظاهر شما ایفا کند و از آنجایی که در این فصل، رنگ های روشن حرف اول را می زنند، بهتر است در انتخاب لاک های خود به سراغ رنگ هایی روشن و شاد اما متناسب با تنالیته ی رنگ پوست خود بروید. به عنوان مثال، رنگ های صورتی و آبی روشن برای پوست های روشن و رنگ های قرمز، نارنجی و زرد برای پوست های تیره تر بسیار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :