معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK برای سال ۲۰۱۹

معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK برای سال 2019

در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ میلادی، کمپانی Tiffany با رونمایی از کلکسیون جدید خود توانست نظر بسیاری از طراحان و منتقدان دنیای مد را جلب کند. این کلکسیون زیبا که BLUE BOOK یا “کتاب آبی” نام دارد، شامل طرح های بسیار زیبا و جذابی است که می تواند در آغازین ماه سال ۲۰۱۹ موفقیت بسیار زیادی را برای این برند کسب کند. طراحان این برند معروف، کلکسیون جدید زیورآلات تیفانی را تحت عنوان چهار فصل از تیفانی معرفی می کنند. این کلکسیون دارای پنج گروه کلی است: زمستان، بهار، تابستان، پاییز و تئوری رنگ ها. رید کراکوف، مدیر ارشد بخش هنر و طراحی کمپانی Tiffany در خصوص این کلکسیون جدید می گوید:” کلکسیون جدید برند تیفانی مانند یک آزمایشگاه بزرگ است که در راستای گسترش مفاهیم و طرح های نوین، به ما کمک خواهد کرد. این در واقع نقطه ی شروعی برای طرح های خلاقانه و جدید طراحان ما است”. در طراحی این کلکسیون جدیدی، طراحان از المان های طبیعی و همچنین سنگ های قیمتی استثنایی کمک گرفته اند.

معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK

کلکسیون کتاب آبی: طرح هایی جسورانه و جدید همانطور که پیش تر نیز توضیح داده شد، کلکسیون جدید برند تیفانی شامل پنج گروه کوچک است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. زمستان: زیورآلات موجود در گروه زمستان به گونه ای طراحی شده اند که یادآور بی نظمی و ترک های موجود بر روی یخ باشند. گردنبند موجود در این گروه از کلکسیون جدید برند Tiffany با ارزش ۹۱ قیراط از ۲۳۷ الماس زیبا تشکیل شده است که با هنرمندی تمام برش خورده اند و برروی پلاتین سوار شده اند.

معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK

بهار: زیورآلات موجود در این گروه با الهام از الگوهای تصادفی و زیبایی نامتقارن طبیعت در فصل بهار طراحی و ساخته شده اند. به عنوان مثال، طرح هایی از خوشه های نامتقارن از گل هاکه با کمک الماس و یاقوت کبود ساخته شده اند به خوبی نشان دهنده ی بوته ها و خوشه های گل در فصل بهار هستند. تابستان: رهایی و آزادی پروانه ها در این فصل مهمترین المانی است که طراحان برای ساخت زیورآلات این گروه از آن الهام گرفته اند. دستبندی زرد رنگ از طلای ۱۸ عیار از پروانه های زیبا که با هنرمندی تمام در اندازه های مختلف طراحی شده است می تواند به خوبی نشان دهنده ی روح بازیگوش پروانه ها در این فصل از سال باشد. درخشندگی این پروانه های پر جنب و جوش با کمک ۱۱۱۵ الماس زیبا با ارزش هرکدام ۶ قیراط  در کنار ۲۳ الماس مارکیز بر روی پایه ی پلاتین، امکان پذیر شده است.

خرید جدیدترین طرح های دستبند زنانه طرح تیفانی از گالری شمرون

معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK

فصل پاییز: تنالیته ی رنگ ها در این گروه بسیار ملایم تر است. زیورآلات موجود در این گروه ترکیبی از سنگ های قیمتی رنگی است که با هنرمندی تمام برش خورده اند. گردنبندی در این گروه وجود دارد که از زنجیره های زیبای موتیف به رنگ قهوه ای ساخته شده. در ساخت این گردنبند از ۹ الماس مارکیز، ۳۳۳ الماس با درخشان و ۸۵ الماس باگت استفاده شده است.

معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK

تئوری رنگ ها: در نهایت، کلکسیون جدید برند تیفانی شامل مجموعه ای زیورآلات دایره ای شکل است که با رنگ های بسیار متفاوت تزئین شده است. این زیورآلات به کمک سنگ های قیمتی با رنگ های بسیار قوی و الماس های سفید رنگ تزئین شده اند که طرح های بسیار جذابی را به وجود آورده اند. این گروه از این کلکسیون جدید می تواند به خوبی نشان دهنده ی مجموعه ی بسیار نفیس برند Tiffany از نادر ترین الماس های دنیا و سنگ های قیمتی بسیار با ارزش و با کیفیتی باشد که این برند در ساخت زیورآلات خود از آن ها استفاده می کند و موفقیت خود را مدیون آن ها است.

معرفی کلکسیون جدید تیفانی BLUE BOOK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :