معرفی کالکشن جدید زیورآلات لویی ویتون در سال ۲۰۲۲ – کالکشن LV Volt

لویی-ویتون-کالکشن-جدید-انگشتر
معرفی کالکشن جدید زیورآلات لویی ویتون در سال 2022
معرفی کالکشن جدید زیورآلات لویی ویتون در سال ۲۰۲۲

معرفی کالکشن جدید زیورآلات لویی ویتون

لویی ویتون نام آشنایی در صنعت مد و پوشاک است. این برند با سابقه در زمینه طراحی پوشاک، اکسسوری ها و زیورآلات گرانقیمت شهرت زیادی دارد. طرفداران لویی ویتون، شیفته طرح های مینیمال، جذاب و کاربردی این برند هستند. این امر در طراحی دستبند لویی ویتون که در تصویر فوق نمایش داده ایم، به خوبی مشهود است. لویی ویتون در سال جدید از برند جدیدی تحت عنوان LV volt رونمایی کرده است. طرح های ارائه شده در این کالکشن، مینیمال و لوکس هستند. این کالکشن هم به مردان و هم به زنان تعلق دارد و طرح های کاربردی آن، استایل های متفاوتی را به خوبی پوشش می دهد. در این مقاله، با کالکشن جدید این برند بیشتر آشنا خواهیم شد.

کالکشن جدید لویی ویتون در سال 2022
کالکشن جدید لویی ویتون در سال ۲۰۲۲

کالکشن LV Volt

این کالکشن توسط فرانچسکا آمفیتیتروف طراحی شده است. نماد اصلی برند دو حرف L و V هستند که به صورت برعکس در این کلکسیون طراحی شده اند. ترکیب این دو حرف، نمادی شبیه به ضربان قلب در دستگاه های بیمارستان را به وجود آورده است. این نماد ظریف، ظاهری مینیمال دارد و در عین حال ظرافت را به اعضای کالکشنLV voltهدیه کرده است. این کالکشن شامل ۱۴ قطعه جدید است که در رنگ های مختلف طلا به بازار عرضه می شوند. برخی از اعضای این کالکشن با الماس های زیبا و درخشان تزئین شده اند. انگشترها، گردنبندها، گوشواره ها و دستبندها از جمله قطعات موجود در کالکشن جدید برند لویی ویتون هستند.

دستبند لویی ویتون upside down play: قلب کالکشن جدید

کالکشن جدید لویی ویتون، دستبند لویی ویتون upside down play
دستبند لویی ویتونupside down play

مهم ترین عضو کالکشن جدید برند لویی ویتون، دستبند های زیبایی هستند که تحت عنوان دستبند های Upside Down Play معرفی شده اند. در قسمت فوقانی این دستبند لویی ویتون، طرح کالکشنLV با رنگ طلایی جذابی طراحی شده است. بدنه این دستبند از جنس چرماست که در پنج رنگ به بازار عرضه می شوند: صورتی تند، ابی، سبز، قرمز و مشکی. همچنین یک شاخه از این دستبند ها با بدنه ای از جنس طلا و با طرحی از زنجیر های ظریف به بازار عرضه می شود. این دستبند ها در اندک زمانی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کردند، چرا که استفاده از آن ها بسیار راحت است.

شما می توانید از چند دستبند به طور همزمان استفاده کنید و لایه های جذابی از رنگ های مختلف را به وجود آورید. یک ابتکار دیگر، ترکیب چرم و فلز است که با کمک دستبند های کالکشن جدید لویی ویتون به راحتی ممکن می شود. دستبند های جدید لویی ویتون هم برای مردان و هم برای زنان مناسب هستند و طراحی آن ها نیز به گونه ای است که به راحتی با هر استایلی سازگار می شوند. شما همچنین می توانید این دستبندها را در کنار سایر اکسسوری ها، مانند ساعت های مچی با بدنه استیل یا چرم نیز استفاده کنید.

انگشتر لویی ویتون درکالکشن جدید

حلقه های جدید کالکشن زیورآلات لویی ویتون
حلقه های جدید کالکشن لویی ویتون

حلقه های ارائه شده در این مجموعه جدید نیز با الهام از الگوی کلی کالکشن ساخته شده اند. در بخش تاج انگشتر نماد های L و V برعکس قرار دارند که به صورت یکپارچه به بدنه اصلی حلقه متصل می شوند. انگشترهای این کالکشن در سه رنگ طلایی، سفید و رزگلد به بازار عرضه می شوند. برای تزئین برخی از این حلقه ها از الماس های درخشان و سفید استفاده شده است که بخش تاج کار را پوشش داده اند. بدنه این انگشتر ها نیز صیقلی است و بدین واسطه، ظاهر مدرن کار تکمیل شده است.

شما میتوانید انگشترهای جدید لویی ویتون را به صورت تک و یا به صورت خوشه ای استفاده کنید. ترکیب این انگشتر ها با یکدیگر بسیار جذاب است، چرا که نماد های انگشترها به خوبی بر روی دیگر قرار می گیرند و مانند آنچه که در تصویر زیر ارائه شده است، ظاهری زیبا و خاص را به وجود می آورند.

انگشترهای جدید کالکشن لویی ویتون
انگشترهای جدید کالکشن لویی ویتون

سایر اعضای کالکشن Louis Vuitton LV volt

این کالکشن شامل گوشواره های میخی ظریف و جذابی است. در طراحی گوشواره های کالکشنLV نیز از این دو حرف انگلیسی الهام گرفته شده است. نتیجه نهایی، ترکیبی جذاب و بسیار گیرااست که هم زنان و هم مردان می توانند از آن استفاده کنند. گوشواره لویی ویتون این کالکشن در سه رنگ طلای زرد، طلای سفید و رزگلد به بازار عرضه می شوند. آنچه که این گوشواره ها را به انتخابی خاص تبدیل کرده است، تمیزی گرافیک کار و استفاده از سطح صیقلی طلا برای ایجاد طرحی مدرن و ظریف است. این گوشواره ها به واسطه سبک مینیمال خود، کاربرد بسیار زیادی دارند. شما نیز می توانید بدون شک از زیبایی این گوشواره ها در استایل ها و موقعیت های مختلفی بهره مند شوید

گردنبند مینیمال لویی ویتون از کالکشن جدید 2022
گردنبند ظریف مینیمال کالکشن لویی ویتون

چرا زیورآلات لویی ویتون Louis Vuitton محبوب است؟

برند لویی ویتون از سال ۱۸۵۴ میلادی آغاز به کار کرده است و تا به امروز به عنوان یکی از برند های موفق، لوکس و محبوب در سراسر دنیا شناخته می شود. موفقیت این برند یک شبه به وجود نیامده است و برای حفظ این موقعیت، مدیران و رهبران این خانه مد تلاش های بسیار کرده اند. با این حال، یک سوال همیشه ذهن طرفداران و منتقدان خانه مد لویی ویتون را به خود مشغول کرده است: لویی ویتون چرا اینقدر محبوب و موفق است؟ پاسخ این پرسش به دو دلیل اصلی اشاره می کند:

  • کیفیت: لویی ویتون هیچ گاه تجارت را فدای درآمد بیشتر نکرده است. رویکرد اصلی این برند تولید محصولاتی خاص با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب است. فارغ از هزینه نهایی، این برند معتقد است همیشه کسی وجود دارد که حاضر باشد ارزش اصلی یک کالای لوکس، خاص و با ارزش را پرداخت کند.
  • منحصر به فرد: ما انسانها دوست داریم صاحب اشیا و وسایل خاص و اختصاصی باشیم و لویی ویتون به خوبی به این امر واقف است. این برند هیچ گاه در مقیاس گسترده دست به تولید محصولات نزده است. به عبارت دیگر، تمام کالکشن های این برند، تنها در تعدادی محدود به بازار عرضه می شوند. این کار مشتریان لویی ویتون را برای خرید کالای بیشتر مشتاق نگه می دارد.

Luis vuitton به خوبی با نیازهای مشتریان آگاه است!

لویی ویتون می داند که مشتریانش چه می خواهند. در گذشته، زیورآلات بزرگ، تجملی و پر از جزئیات مد نظر بودند و لویی ویتون نیز این طرح ها را ارائه می داد. امروزه اما، بیشتر ما به سمت زیورآلات کاربردی تر، مدرن تر و مینیمال تر سوق داده شده ایم. لویی ویتون در کالکشن جدید خود نشان داده است که به خوبی از پس طراحی چنین زیورآلاتی نیز بر می آید. نمونه مشابهی از این زیورآلات مینیمال، گردنبندی است که در تصویر بالا مشاهده می کنید. این گردنبند لویی ویتون زیبا ظاهری ساده اما در عین حال ظریف و گیرا دارد و حرف V که نماد برند لویی است، به خوبی در مرکز آن خود نمایی می کند. استفاده از چنین گردنبندی در موقعیت های مختلف به راحتی امکان پذیر است!

منابع:

https://www.designscene.net/2022/02/louis-vuitton-lv-volt-2022.htmlhttps://www.zoemagazine.net/181497-louis-vuitton-presents-the-new-lv-volt-upside-down-play/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :