معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال ۲۰۱۹ – کلکسیون آرزوی کیهان Les Galaxies De Cartier

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

اگر علاقه مند به خرید انگشتر، گردنبند و یا گوشواره هایی خاص و قیمتی هستید، باید بگوییم که سال ۲۰۱۹ سال شانس شماست. در اواخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی، برند کارتیه با معرفی جدید ترین کلکسیون زیورآلات گران قیمت خود، تمامی متخصصان و منتقدان دنیای مد را مبهوت کرد. این کلکسیون در خلال یک مراسم بسیار ویژه در پاریس به عموم معرفی شد و جزئیات طراحی و همچنین مواد اولیه یمورد استفاده در ساخت آن، نظر بسیاری را به خود جلب کرد. “آرزوی کیهان” یا Les Galaxies De Cartier نام جدید کلکسیونی است که برند کارتیه با الهام از کهکشان ها و کیهان آن را طراحی کرده و به بازار عرضه کرده است. این کلکسیون زیبا می تواند طرح های منحصر به فردی را در اختیار علاقه مندان به خرید انگشتر های خاص و زیبا قرار دهد. همچنین برند کارتیه با معرفی یک کیف دستی و یک ساعت رومیزی جواهر نشان در این کلکسیون، قواعد و قوانین دنیای مد را در زمینه ی معرفی زیورآلات دستخوش تغییراتی کرده است.

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

معرفی کلکسیون “آرزوی کیهان” از برند کارتیه برند کارتیه به منظور رونمایی از جدید ترین کلکسیون زیورآلات گران قیمت خود برای سال ۲۰۱۹، ضیافت شامی در اواخر ماه ژانویه ی سال ۲۰۱۹ و در شهر زیبای پاریس ترتیب داد. در این ضیافت تمامی خدمه ی رستوران به سبک شیمی دان های دوران ویکتوریا لباس پوشیده بودند و در دیگ هایی مربوط به آن زمان، غذا سرو می کردند. در کنار این ایده ی مبتکرانه، مدیران و طراحان برند کارتیه تمام تلاش خود را کرده بودند تا با ایده های جذاب و جالب، توجه طراحان، خبرنگاران و بسیاری از منتقدان دنیای مد را به خود جلب کنند. در انتهای شب، این برند از جدید ترین کلکسیون زیورآلات گران قیمت خود، تحت عنوان “Le Galaxies de Cartier” که به معنای آرزوی کیهان است، رونمایی کرد. این کلکسیون نسخه ی بسیار محدودی از کلکسیون نهایی است و تمامی زیورآلات موجود در آن با الهام از رمز و راز های نهان در اعماق کیهان طراحی شده است. کیهان و جهان هستی همواره مورد توجه طراحان و هنرمندان بوده است و در بسیاری از نقاشی ها و فیلم های مطرح در دنیا، رد پایی از دنیای پر رمز و راز کهکشان ها و اعماق فضا دیده می شود. طراحان برند کارتیه در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفته اند تا این رمز و راز ها را به دنیای زیورآلات گران قیمت نیز وارد کنند و از این فرمول پیروزی در دنیای مد و فشن نیز بهره مند شوند. برند کارتیه با استفاده از طرح های بسیار خاصی که در این کلکسیون ارائه داده است، توانسته است مرز ها و استاندارد های طراحی زیورآلات را نیز دستخوش تغییراتی کند و بسیاری از منتقدان دنیای مد را به وجد آورد.

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

بروزترین طرح های کارتیه در گالری شمرون

کلکسیون “آرزوی کیهان” از برند کارتیه: بهشتی برای دوستداران خرید انگشتر کلکسیون آرزوی کیهان از برند کارتیه، مجموعه ی جدیدی از انگشتر ها و دستبند ها است که با طراحی خاص خود توانسته اند، هر کدام بخشی از روح زنده ی کیهان را در خود نگه دارند. در کنار طراحی خاص اعضای این کلکسیون جدید، انتخاب مواد اولیه و همچنین تکنیک های به کار برده شده برای ساخت زیورآلات این مجموعه نیز منحصر به فرد است و توانسته توجه بسیاری از منتقدان و متخصصان دنیای مد را به خود جلب کند. این زیورآلات بسیار سبک هستند و این امر می تواند به محبوبیت آن ها در میان دوستداران خرید انگشتر گران قیمت و بزرگ، اما سبک بیافزاید. طراحان برند کارتیه علت این انتخاب را قانون جاذبه توصیف کردند. آن ها معتقد هستند که قانون جاذبه یکی از بنیادی ترین و مهم ترین قوانین در جهان هستی است و استفاده از مواد اولیه ی سبک در ساخت زیورآلات این کلکسیون سبب می شود تا به محض پوشیدن و استفاده از این زیورآلات به این قانون و نقش آن در جهان هستی فکر شود. الماس ها با استفاده از تکنیک تنظیم برش بر روی زیورآلات این کلکسیون کار گذاشته شده اند. این تکنیک یکی از جدید ترین تکنولوژی های دنیا در صنعت ساخت زیورآلات است که برای اولین بار برند کارتیه از آن استفاده کرده است.

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

کلکسیون آرزوی کیهان، به باور بسیاری از منتقدان دنیای مد، بهشتی برای دوست داران خرید زیورآلات است. اگر به آسمان بالا سرمان توجه کنیم، متوجه می شویم که دنیای ما با کمک شهاب سنگ ها شکل گرفته است. در غبارهای میان ستاره ای، کریستال های سنگی در طول میلیون ها سال تشکیل شده اند و به کمک شهاب سنگ ها به دل کهکشان ها پرتاب  شده اند. استفاده از طلای صورتی، الماس های رنگارنگ، سنگ های مروارید نما و کوارتز ها برای ساخت انگشتری به شکل یک قیف مستطیلی شکل، حاصل دعوت شهاب سنگ ها به کلکسیون آرزوی کیهان است. طرفداران این کلکسیون می توانند با خرید انگشتر توصیف شده در بالا، از رقص نور بر روی سطح درخشان سنگ های گران قیمتی که در تزئین این انگشتر استفاده شده است، لذت ببرند.

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

اگر از بالای جو به کره ی زمین نگاه کنید، شهر های بزرگ مانند مجموعه ای از رنگ های قرمز، زرد و آبی به نظر می رسند. مجموعه ای از یاقوت های زرد رنگ و آبی، اوپال های آتشین و الماس های رنگارنگ مورد استفاده قرار گرفته اند تا چنین منظره ای را بر روی انگشتری زیبا از کلکسیون آرزوی کیهان به وجود آورند. با خرید انگشتر توصیف شده، شما می توانید از درخشش انگشتر خود در زیر نور خورشید و با هر حرکت کوچک دستان خود، لذت ببرید. دستبندی در این کلکسیون وجود دارد که می تواند دوست داران خرید دستبند و زیورآلات خاص و گران قیمت را به وجد آورد. با الهام از چرخش سیارات به دور خورشید در منظومه ی شمسی، برند کارتیه اقدام به معرفی انگشتری کرده است که به کمک مروارید های تاهیتان تزئین شده اند. این مروارید ها با ظرافت بسیار بالایی در یک قاب از طلای سفید قرار گرفته اند تا با حرکت خود در این فضا و چرخششان به دور مچ دست شما، یاد آور حرکت های سیارات در منظومه ی شمسی باشند. در خشش این مروارید ها همچنین به سبب ایجاد قابی از کریستال های سنگی است که به دور هر مروارید پیچیده شده است. این تکنیک نیز یکی از جدید ترین روش های ابداعی متخصصان برند کارتیه است که برای اولین بار به همراه این کلکسیون به عموم معرفی شد.

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

جدیدترین دستبند زنانه طرح کارتیه در گالری شمرون

اگرچه دستبند ها و انگشتر هایی که برند کارتیه در کلکسیون آرزوی کیهان به بازار معرفی کرده است به اندازه ی خود جذاب هستند و می توانند توجه بسیار زیادی را جلب کنند، اما طراحان این برند پا فراتر گذاشته و اقدام به ارائه ی یک ساعت رو میزی جواهر نشان و یکی کیف کلاچ جواهر نشان کرده اند و توانستند حاضران در جشن معرفی کلکسیون را به وجد آورند.ساعت رو میزی معرفی شده در این کلکسیون از طلای سفید، الماس های گران قیمت، کریستال های سنگی و یشم ساخته شده است. اصالت طرح این ساعت رو میزی در کنار استفاده ی هنرمندانه از سنگ های قیمتی، این اثر را بسیار خاص و جذاب کرده است. همچنین برند کارتیه از یک کیف کلاچ که با کمک طلای صورتی، الماس ها، سنگ های مروارید نما و کوارتز های شیری تزئین شده است، رونمایی کرد. این کیف فضای کافی برای نگه داشتن یک گوشی موبایل، یک کارت بانکی و رژ لب را دارد.

معرفی کالکشن جدید برند کارتیه برای سال 2019

برند کارتیه با معرفی کلکسیون آرزوی کیهان خود، بهشتی جذاب و زیبا را برای دوست داران خرید انگشتر و دستبند های قیمتی فراهم آورده است. بسیاری معتقد هستند که این کلکسیون محل به هم رسیدن تکنولوژی، هنر، ظرافت و ایده های بدیع به یکدیگر است. برند کارتیه می تواند این موفقیت خود را بر روی سطح ستارگانی که تلاش کرده است تا در این کلکسوین به تصویر بکشد، جشن بگیرد. منبع: گالری شمرون  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :