گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

برند Broucheron با الهام از طبیعت و با کمک جدید ترین تکنولوژی های مرتبط با طراحی در دنیا، اقدام به ارائه ی کلکسیون بسیار جذابی از زیورآلات با الهام از طبیعت کرده است. تا به امروز، طراحی زیورآلات با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری در دنیای مد و در میان طراحان مورد قبول نبوده است. تا به امروز بسیاری از طراحان از  استفاده از این نرم افزارها، به ویژه در زمینه ی طراحی زیورآلات گرانقیمت، خودداری کرده اند. این طراحان معتقد بودند که ارزش زیورآلات گرانقیمت را مهارت بسیار زیاد طراحان و سازندگان در فرایند ساخت آن ها  تعیین می کند. آن ها معتقد بودند که ورود تکنولوژی می تواند این فاکتور ارزشمند و مهم را به راحتی از بین ببرد و ارزش زیورآلات گرانقیمت را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود، امروزه بسیاری از استاندارد ها در دنیای طراحی زیورآلات تغییر کرده است. بسیاری از طراحان زیورآلات، این روز ها از نرم افزار های کامپیوتری کمک می گیرند. وجود این نرم افزار ها به طراحان کمک می کند تا طرح هایی نزدیک به طبیعت، که ساخت آن ها با دست غیر ممکن و یا مشکل بوده است را به شکل کاملا حرفه ای و با جزئیات بسیار زیاد، اجرا کرده و بسازند.

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

مدیر خلاق برندBroucheron، کلیر کویزن هیچگاه به دنبال ساده تر کردن شرایط برای برند خود نبوده است. این برند برای طراحی زیورآلاتی بسیار عجیب و آثار هنری گرانقیمت بسیار معروف است. کشتی ای از جنس طلا در درون یک بطری، گردنبند های بسیار بزرگ با علامت سوال و سنجاق سینه هایی با شکل های عجیب و جذاب همگی از طرح های بسیار جنجالی این برند در گذشته بوده اند. برند Broucheron به تازگی از کلکسیون جدید خود تحت عنوان “طبیعت همیشه پیروز” رو نمایی کرده است. کلکسیون جدید این برند از جنبه های مختلفی، توانسته است نظر طراحان و منتقدان را به خود جلب کند.  از نظر هنر طراحی، طراحان این مجموعه در کنار تیم تحقیق و توسعه ی برند Broucheron  توانسته اند گل های طبیعی را با جزئیات بسیار زیاد و به شکل کاملا حرفه ای طراحی کنند و در قالب نه انگشتر بسیار زیبا به آن ها زندگی جاودانه ببخشند. انگشتر های کلکسیون طبیعت همیشه پیروز از برند Broucheron با الهام از گل های بسیار زیبایی که در طبیعت وجود دارند، طراحی شده اند. در طراحی تک تک این زیورآلات بسیار دقت شده است تا بتوانند زیبایی یک گل طبیعی را به درستی نشان دهند. طراحان این کلکسیون به خوبی می دانند که داشتن یک گل زیبا، با تمام جزئیات جذابی که بر روی آن وجود دارد و در قالب یک گردنبند، انگشتر و یا گوشواره می تواند تاثیر به سزایی را بر روی جذابیت ظاهر هر کسی داشته باشد. در ساخت این زیورآلات از رنگدانه های شیمیایی استفاده نشده است. طراحان این مجموعه ی جدید از برند Broucheron تمام تلاش خود را کرده اند تا حجم واقعی گل ها را در طراحی این زیورآلات رعایت کنند. این زیورآلات همچنین با سنگ های قیمتی به زیبایی تزیین شده اند.

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

به عنوان مثال انگشتر Pivoine La Belleاز این مجموعه با طراحی بسیار جذاب خود توانسته است نظر بسیاری از طراحان را به خود جلب کند. در قلب این انگشتر یک یاقوت کبود بنفش رنگ قرار دارد. تیتانیوم که به شکل گرده ای بر روی این انگشتر ریخته شده است، در کنار الماس های ظریفی که در مرکز گل طراحی و تعبیه شده اند، ظاهر بسیار زیبا و جذابی را به این انگشتر بخشیده اند. بسیاری از منتقدان معتقد هستند که هر انگشتر این مجموعه یک شاهکار هنری است. برند Broucheron این کلکسیون جدید خود را اخیرا در نمایشی در پاریس به عموم معرفی کرده است که استقبال بسیار زیادی از آن انجام شده است.

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

گردنبند پیچک موجود در کلکسیون “طبیعت همیشه پیروز” نیز توانسته است توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب کند. طراحی این گردنبند بسیار دقیق و مشابه با گیاه پیچک واقعی در طبیعت می باشد. طراحان برای ساخت این گردنبند نیز از تکنولوژی بهره گرفته اند. این طراحان در ابتدا با کمک یک دستگاه اسکن دیجیتالی، یک شاخه از گیاه پیچک را اسکن کرده اند و از آن برای طراحی یک گردنبند زیبا استفاده کرده اند. سپس با کمک تیتانیوم این گردنبند زیبا را ساخته اند. رگه های هر برگ با استفاده از الماس های ریز تزیین شده اند و بر روی هر برگ یک الماس درشت تر قرار داده شده است تا زیبایی خیره کننده ای را به این گردنبند ببخشد. لبه های بیرونی هر برگ با نوعی عقیق تزیین شده اند تا پوشیده شدن گیاه پیچک در زمستان با کمک برف را به زیبایی تداعی کنند.

جدیدترین زیورآلات طرح گل در گالری شمرون

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

گردنبند زیبای دیگری، تحت عنوان Nuage de Fleurs نیز وجود دارد که به نظر می رسد از افسانه ها آمده باشد. گل های هندی کوچکی که با استفاده از طلای صورتی طراحی شده اند، در کنار مروارید های بسیار زیبا و جذابی با رنگ های کرم، صورتی و خاکستری قرار گرفته اند. گلبرگ هایی که با استفاده از الماس ها تزئین شده اند و رشته هایی از الماس که مانند قطره های شبنم بر روی این گردنبند قرار دارند، زیبایی این اثر را دوچندان کرده اند.

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

گردنبند Fleur Graphique در مجموعه ی “طبیعت همیشه پیروز” نیز از جمله قطعاتی است که می تواند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند.این گردنبند که بسیار شبیه به نمونه گل های موجود در طبیعت طراحی شده است، الگویی از رنگ های سیاه و سفید است که در کنار مروارید ها جلوه ی بسیار زیبایی پیدا کرده است. از سوی دیگر استفاده از زمرد کلمبیایی در این گردنبند توانسته است آن را به یکی از خاص ترین طرح ها در این مجموعه ی جدید از زیورآلات تبدیل کند.

گلبرگ هایی که تا ابد حفظ خواهند شد: معرفی مجموعه ی جدید زیورآلات برند Broucheron

رنگ آبی در زیورآلات این مجموعه ی جدید از برند Broucheron  نقش بسیار مهمی را بازی می کند. گردنبند بسیار زیبایی با طرح بافت و در رنگ آبی، در این مجموعه وجود دارد که توانسته است چشمان بسیار زیادی را به خود خیره کند. این گردنبند از جنس الماس می باشد.در کنار الماس های زیبا کریستال های بسیار نادری نیز در ساخت این گردنبند استفاده شده است که رنگ آبی خاص آن ها، این گردنبند را به اثری خاص تبدیل کرده است. طراحی کلی این گردنبند می تواند یادآور قطره های باران در یک روز ابری دلپذیر باشد. این مجموعه ی زیبا و جذاب از برند Broucheron  که “طبیعت همیشه پیروز” نام دارد، به سبب طرح های جذاب و استفاده بسیار صحیح از رنگ ها و سنگ های قیمتی، بسیار موفق ظاهر شده است و توانسته است بسیاری از رقبای خود را در این زمینه شکست دهد. بسیاری از منتقدان و طرفداران این مجموعه ی جدید به آن لقب همیشه پیروز داده اند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :