معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸

برگ های پاییزی در کلکسیون های معرفی شده برای زیورالات محبوب در پاییز و زمستان ۲۰۱۸ زیورآلات سایز بزرگ, زنجیرهای چانکی, گوشواره های نامتقارن, دستبند های بزرگ و برگ ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. برگ ها با سایه های طلایی مهم ترین عنصری هستند که در بسیاری از کلکسیون های  این فصل در دنیای فشن و مد به چشم می خورند. زمانی که به فصل پاییز فکر می کنید، احتمالا اولین چیزی که در ذهن شما پدید می آید برگ های رنگارنگ و زیبا هستند. شاید یکی از شگفتی های طبیعت چرخش کره ی زمین به دور خورشید و پیدایش فصل هاست که می تواند زندگی ما را از یکنواختی نجات دهد. برگ ها در واقع یک نماد مبهم هستند. آن ظریف، عجیب و زیبا هستند. آن ها می توانند اسرار بسیار زیادی را در لابلای خطوط ظریف خود پنهان کنند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از طراحان  برگ ها را به عنوان نمادی برای نشان دادن احساسات ملایم و جادویی انتخاب می کنند. در کلکسیون های معرفی شده برای زیورالات محبوب در پاییز و زمستان ۲۰۱۸ برگ ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. برگ ها با سایه های طلایی مهم ترین عنصری هستند که در بسیاری از کلکسیون های  این فصل به چشم می خورند. به عنوان مثال، طراح محبوب Valentino گوشواره هایی لوکس با طرح هایی زیبا از برگ ها با سایه های طلایی که نمادی از نور طلایی خورشید هستند را به بازار معرفی کرده است. در همین راستا برند Jacquemus  نیز اقدام به طراحی و عرضه ی گردنبندی زیبا با نماد برگ کرده است. طراحی فوق العاده جذاب این گردنبند توانسته است طوفانی را در دنیای مد ایجاد کند و توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب نماید. از سوی دیگر، گردنبند زیبایی از برند Chloe با طرح برگ که با طلای عیار بالا طراحی شده است به بازار عرضه معرفی شده استکه مورد توجه بسیاری از افراد مشهور در سرتاسر دنیا قرار می باشد.

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

زنجیر های چانکی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ زیورالات بزرگ راه خود را به دنیای مد باز کردند. در همین دوران بود که بستر مناسبی برای حضور زنجیر های بزرگ و زیبا در دنیای زیورآلات نیز فراهم شد. در پاییز امسال زنجیرهای نقره و طلای بزرگ به دنیای مد معرفی شده اند. این زنجیر ها دارای سبکی دلنشین هستند و با هر سلیقه ای به خوبی مطابقت دارند. شاید زیورآلات با سبک چانکی بسیار ساده به نظر برسند اما توانسته اند موفقیت بسیار زیادی را در دنیای مد کسب کنند. یک گردنبند بزرگ و یا یک جفت گوشواره ی جذاب و لوکس می توانند تغییر بسیار زیادی را درظاهر شما به وجود آورند. برند MiuMiu از این اصل استفاده کرده است و زیورالات نقره ای لوکس و جذابی را به بازار عرضه کرده است. زنجیر ها و زیورآلات نقره ای طراحی شده توسط این برند بسیار مورد توجه ستارگان سینما قرار گرفته است. از سوی دیگر، برند Balenciaga گردنبند های چوکر چانکی بسیار زیبایی را به بازار عرضه کرده است که توانسته اند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. این گردنبند های چوکر اهمیت زنجیر های متقارن در ظاهر و طراحی را به خوبی نشان می دهند. از سوی دیگر برند Chloe زنجیر های جذابی را طراحی کرده است که در کنار طرح برگ به کار برده شده در ساخت آن ها، جذابیت فوق العاده ای را به ظاهر شما می بخشند.

لوکس ترین زیورآلات بزرگ در گالری شمرون

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

گردنبند ها و گوشواره های آویزی طلا: در بسیاری از نمایش های مد امسال، لباس ها و زیورآلاتی با طرح طلا به بازار معرفی شده اند و به نظر می رسد که طراحان دنیای مد و زیورآلات نمی توانند به اندازه ی کافی از تب طلا سیر شوند. زیورآلات مینیمالیستی که با کمک این عنصر طراحی و عرضه می شوند بسیار دلپذیر می باشند و می توانند ارتباط بسیار خوبی را با سایر عناصر در ظاهر یک فرد برقرار کنند.بسیاری از طراحان دستبند ها، گوشواره ها و گردنبند های بسیار جذابی را با استفاده از عنصر طلا طراحی و به بازار عرضه کرده اند. به عنوان مثال در کلکسیون GiambattistaValli رگه هایی نامتقارن از طلا به شکل جذابی مورد استفاده قرار گرفته است که توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. در این میان، شاید یکی از جذاب ترین، درخشان ترین و محسور کننده ترین کلکسیون های موجود در پاییز و زمستان ۲۰۱۸، کلکسیون Missoni باشد. طراحی این زیورآلات به گونه ای است که عمق و ابعاد آن ها کاملا مبهم می باشد و توانسته است جذابیت دو چندانی را به این کلکسیون بیافزاید.

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

زیورآلاتی با سایز بزرگ ترند پاییز ۲۰۱۸ زیورآلات سایز بزرگ یکی از مهم ترین و شاید قابل پیش بینی ترین طرح ها برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸باشند. در بسیاری از نمایش های مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ گوشواره ها و گردنبند های بزرگ، از جمله مهم ترین طرح های معرفی شده بودند که به سادگی توانسته اند نظر بسیاری را به خود جلب کنند. ترکیب مناسبی از زیورآلات با سایز بزرگ که توسط طلا و یا نقره تزئین شده اند، در کنار لباس های رنگارنگ و مینیمالیست می توانند زیبایی و تاثیر فوق العاده ای را در ظاهر هر کسی در پاییز و زمستان امسال ایجاد کنند. در میان بسیاری از طرح ها با ویژگی های یاد شده در بالا، گوشواره های دایروی اسلواکی در کلکسیون جدید برند Balenciaga  می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای پاییز ۲۰۱۸ باشند. از سوی دیگر، بسیاری برند Dolce &Gabbana را پیشگام در طراحی و ارائه زیورآلات با سایز بزرگ می دانند. گوشواره ها و گردنبند های سایز بزرگ که به راحتی می توانند جاذبه را به بازی بگیرند، از جمله محبوب ترین طرح ها در پاییز امسال هستند. شاید این زیورآلات سنگین به نظر برسند اما بسیاری از برند ها از فلز های سبک در طراحی آن ها استفاده می کنند که پوشیدن این دسته از زیورآلات را به امری راحت و لذت بخش تبدیل می کند. برند Jacquemus نیز گوشواره های حلقه ای بزرگ را به بازار معرفی کرده است که در کنار گردنبند های زنجیره ای، ظاهری جادویی را می تواند به علاقه مندان این برند در پاییز ۲۰۱۸ ببخشند.

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

دستبندهای بزرگ (کاف): شاید بسیاری طرفدار دستبند های کوچک و ظریف باشند، اما در پاییز و زمستان ۲۰۱۸ این کاف ها (دستبند های بزرگ) هستند که نظر بسیاری را به خود جلب کرده اند. کاف ها به طور کلی پتانسیل بسیار بالایی برای ارائه ی طرح های جذاب و زیبا را در دنیای مد به همراه دارند و شاید به همین دلیل باشد که بسیار مورد توجه طراحان زیورالات قرار گرفته اند. این دستبند ها بیشتر جنبه ی هنری دارند و استفاده از آن ها یک راه آسان برای ترکیب نقش های عجیب و جذاب با ظاهر روزانه ی ما می باشد.برند Dolce & Gabbana  کاف های طلایی زیبایی را به بازار ارائه داده است که با جواهرات جذابی طراحی شده اند. Alexander McQueen نیز کاف های جذابی را در هفته ی مد به نمایش گذاشته است که با کمک سنگ های زمرد به زیبایی طراحی شده اند. کاف ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند و به طور قطع می توانند جوابگوی سلیقه ی بسیاری از سخت پسندان باشند.

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

زیورآلات حلقه ای شکل: زیورآلات حلقه ای شکل، بدون شک یکی از مهم ترین طرح ها برای زیورالات در پاییز و زمستان ۲۰۱۸ می باشد. این قبیل از زیورآلات ساده هستند اما ظرافت را در بسیاری از ابعاد آن ها می توان به خوبی حس کرد.  برای مطابقت بیشتر با روح قالب بر زیورالات در پاییز و زمستان ۲۰۱۸، در طراحی بسیاری از گردنبند ها، گل سینه ها و گوشواره های ارائه شده در این فصل از حلقه های بزرگ و درخشان استفاده شده است. برند های بسیار زیادی مانند Versace  و Fendi از جمله برند هایی هستند که اقدام به ارائه زیورآلات لوکس، بزرگ و جذاب با استفاده از حلقه ها کرده اند.

خرید زیبا ترین گوشواره های نامتقارن از گالری شمرون

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

گوشواره های نا متقارن یکی از محبوب ترین و رایج ترین طرح ها برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸، گوشوار های نامتقارن و غیر هم شکل می باشد. از سوی دیگر، گوشواره های تک نیز دسته ی دیگری از طرح های بسیار مطرح و محبوب در پاییز امسال خواهند بود. این گوشواره ها می توانند ظاهری با اعتماد به نفس، جسور، پرتلاطم و پرانرژی را به شما ببخشند. گوشواره های نامتقارن می توانند در ابعاد، طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه شوند. بسیاری از طراحان نیز از سنگ های قیمتی برای تزئین این سنگ ها استفاده می کنند. برندهایی مانند Alexander McQueen و Channel طرح های بسیار ظریف و جذابی از گوشواره های نا متقارن را که با کمک مروارید ها و فلزات به زیبایی و ظرافت طراحی شده اند را برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرده اند.

معرفی طرح های ترند و مد زیورآلات برای پاییز و زمستان 2018

چوکر های فلزیگردنبند های چوکر، مدتی است که راه خود را به دنیای مد باز کرده اند و حال این بار در پاییز و زمستان ۲۰۱۸، در طرح های جذابی که با کمک فلزات مذاب تزئین شده اند و با ضخامت بیشتر به بازار عرضه شده اند. ضخامت بیشتر چوکر ها در این فصل به طراحان این اجازه را می دهد که طرح هایی با کیفیت را به بازار عرضه کنند. استفاده از بافت های مختلف، زنجیر های فلزی و سنگ های قیمتی، چوکر های ارائه شده در پاییز و زمستان ۲۰۱۸ را به طرح های فوق العاده جذابی تبدیل کرده اند. برند هایی مانند Louis Vuitton  چوکر های جذابی را برای پاییز و زمستان ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرده اند که از زیبایی بسیار زیادی برخوردار هستند.                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :