بررسی جدید ترین مدل های ترند کمربند در سال ۲۰۲۰

جدیدترین ترند کمربند زنانه

یکی از پارامتر های بسیار مهم که افراد شیک پوش و به روز به هنگام انتخاب تیپ و پوشش خود به آن توجه ویژه ای می کنند، اکسسوری هایی است که در کنار لباس های خود از آن ها استفاده می کنند. اکسسوری ها شامل عینک، کیف، کمربند و حتی جاسوییچی ما هستند که شاید در نگاه اول کوچک و کم حجم به نظر برسند، اما جزئیات نهایی ظاهر ما را تشکیل می دهند که در چشم افراد تیزبین و اگاه از دنیای مد اهمیت بسیار زیادی دارند.

اگر شما نیز با خود فکر می کنید که داشتن تنها دو رنگ کمربند سیاه و سفید در کمد لباس شما را برای تمامی مناسبت ها و مهمانی های مهم آماده می کند، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. دنیای کمربند ها بسیار متنوع و جذاب است و انتخاب آن ها باید بر اساس معیار های مختلفی انجام شود. ما در این مقاله تلاش می کنیم تا با معرفی مدل های مختلفی از کمربند زنانه و مردانه که در سال ۲۰۲۰ به عنوان ترند رایج مطرح خواهند شد، به شما در انتخاب صحیح این اکسسوری و داشتن ظاهری شیک و آراسته کمک کنیم.

کمربند های کلاسیک: انتخابی برای همه

کمربند زنانه و مردانه با طرح کلاسیک

یک کمربند کلاسیک زنانه و یا مردانه، یک طرح ساده از چرم است که با عرضی معمولی از مرتبه ی چند سانتی متر به همراه سگکی متناسب به بازار عرضه می شود. کمربند های کلاسیک معمولا به رنگ های ساده ی مشکی و یا قهوه ای سوخته در کنار سگک هایی به رنگ های طلایی و یا نقره ای به بازار عرضه می شوند. طرح کلاسیک از کمربند زنانه و مردانه یکی از اعضای ثابت کمد های لباس بانوان و آقایان است چرا که معمولا با هر لباس و تیپی به خوبی سازگاری دارند. معمولا کمربند های طرح کلاسیک را با کیف و کفش ست می کنند.

کمربند های طرح پهن: انتخابی مدرن

کمربند زنانه و مردانه با طرح پهن: انتخابی مدرن
کمربند زنانه و مردانه با طرح پهن: انتخابی مدرن

یکی از ترند های رایج در چند سال اخیر، کمربند های پهن و یا فوق پهن بوده اند که بسیاری از برند های مطرح اقدام به ارائه ی طرح های متنوعی از آن ها کرده اند. این دسته از کمربند ها که بیشتر مورد توجه بانوان قرار گرفته اند، معمولا با رنگ های فانتزی و مات به بازار عرضه می شوند و سگک هایی بسیار بزرگ و پهن آن ها را همراهی می کند. سگک این دسته از کمربند ها یا به رنگ مشابه بدنه ی کمربند و یا رنگ کاملا متضاد آن هستند. معمولا این دسته از کمربند ها با کیف هایی همرنگ خود می توانند ترکیب بسیار جذابی را به وجود آورند.

کمربند باریک با تزئینات: انتخابی مناسب برای افرادی با سایز کمر بالا

کمربند باریک انتخابی مناسب برای افرادی با سایز کمر بالا
کمربند باریک انتخابی مناسب برای افرادی با سایز کمر بالا

کمربند های باریک به همراه تزئینات بسیار زیاد، یکی از ترند های جدید در سال ۲۰۲۰ خواهند بود. پیش بینی می شود که این دسته از کمربند ها برای مدت زمان زیادی در دنیای مد باقی بمانند. کمربند زنانه و مردانه ی باریک می تواند یک انتخاب بسیار کاربردی برای تیپ معمولی و روزانه ی شما در سر کار باشد. این نوع از کمربند زنانه و مردانه همچنین می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای تیپ های اسپرت و جوانانه باشد.

کمربند های باریک زنانه و مردانه ای که به همراه تزئینات به بازار عرضه می شوند، نمونه های بسیار مناسبی برای مهمانی های شب و فرش قرمز ها هستند. این گروه از کمربند ها که بیشتر مورد توجه بانوان قرار می گیرند، می توانند در کنار یک ست بسیار ساده زیبایی فوق العاده ای را به ظاهر شما ببخشند.

کمربند باریک

نمونه هایی از این کمربند ها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی کمر لباس های شب بسته شوند و زیبایی آن ها را تکمیل کنند. نکته ی مهمی که به هنگام استفاده از کمربند زنانه و مردانه ی باریک باید به آن توجه شود، ساده بودن سایر بخش های تیپ مورد نظر شماست. این امر سبب می شود تا ظرافت و زیبایی کمربند توسط سایر بخش های لباس پنهان نشود و سلیقه ی خوب شما در انتخاب کمربند به خوبی خود را نشان دهد.

کمربند طرح بافت: طرحی جذاب و اسپرت

می توان به جرات گفت که کمربند زنانه و مردانه با طرح بافت یکی از محبوب ترین ترند ها در دنیای مد است. این دسته از کمربند ها به واسطه ی جزئیات و ظرافت های موجود در طرح بافت کار شده بر روی چرم کمربند یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد خوش سلیقه هستند. کمربند های بافت که معمولا برای افراد با سایز کمر بالا مناسب هستند، را می توان در محل کار، در مهمانی های خودمانی و یا مهمانی های رسمی و اداری به راحتی استفاده کرد.

نمونه های مردانه ی این کمربند ها در رنگ های روشن به همراه کفش هایی با رنگ مشابه می تواند ترکیب بسیار حرفه ای و شیکی را برای آقایان به ارمغان بیاورد. خوشبختانه طرح بافت در کمربند هایی که از جنس چرم نیستند نیز به وفور مورد استفاده قرار گرفته شده است. این امر برای افرادی که به استفاده از چرم علاقه ای ندارند، کمک می کند تا از نعمت استفاده از این طرح بسیار محبوب از کمربند زنانه و مردانه، بی نصیب نمانند.

کمربند زنجیری: طرحی مدرن و جوان پسند

کمربند با طرح  زنجیری: طرحی مدرن و جوان پسند
کمربند با طرح زنجیری: طرحی مدرن و جوان پسند

یک کمربند زنانه و مردانه با طرح زنجیری از یک یا چند ردیف زنجیر با رنگ های طلایی، نقره ای و یا مسی ساخته می شود. این مدل از کمربند های که از دهه ۹۰ وارد دنیای مد شده اند، معمولا برای استفاده بر روی شلوار جین مورد استفاده قرار می گیرند و یک انتخاب محبوب در میان دوست داران ترند های اسپرت و فانکی هستند.

کمربند های زنجیری در رنگ ها و اندازه های متنوعی به بازار عرضه می شوند و انتخاب از میان آن ها هیچ گونه محدوده ی جنسیتی ندارد. مدل جذابی از کمربند های زنجیری به شما این امکان را می دهد تا با رها گذاشتن بخشی از زنجیر و آویزان شدن آن از کمر، مدلی خاص از کمربند ها را تجربه کنید.

منابع:
https://nymag.com
https://www.elle.com
https://www.vogue.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :