معرفی مداد رنگی برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

مداد رنگی لویی ویتون LV

برند لویی ویتون (Louis Vuitton) از سال ۱۸۵۴ میلادی در صنعت تولید پوشاک و اکسسوری های مد فعالیت دارد. نبوغ طراحان این برند در زمینه تبدیل ساده ترین وسایل به اکسسوری های لوکس و جذاب ستودنی است. کیف و کفش، کمربند، شال و روسری، کیف پول، کلاه و حتی ماسک های صورت در دوران کرونا، از جمله اکسسوری هایی هستند که این برند با افزودن طرح های جذاب و همچنین استفاده از المان مشترک برند (پارچه های چرمی با لوگوی برند) تولید می کند. این اقدام برند LV به طرفداران و دوستدارانش اجازه می دهد تا ردپای طرح های محبوب خود را در ساده ترین المان های زندگی روزمره به خوبی پیدا کنند. افرادی که علاقه مند به استفاده از اکسسوری های لوکس هستند نیز این فرصت را دارند تا در کنار زیبایی طرح های مختلف محصولات برند، از بهترین کیفیت نیز بهره مند شوند. با این حال، برند LV تنها به تولید اکسسوری های مد بسنده نکرده است. این برند خط تولید کلکسیونی از اکسسوری های محل کار را به راه انداخته است و مشغول تکمیل المان های مختلف آن است. این امر بسیاری را شگفت زده کرده است چرا که این کلکسیون جدید، هنر برند لویی ویتون را در تبدیل کردن ساده ترین وسایل به المان های لوکس، شیک و خاص را به خوبی به رخ می کشد. ما در این مقاله به معرفی مداد رنگی برند لویی ویتون (Louis Vuitton) که این برند در آپریل ماه جاری به بازار ارائه کرده است، خواهیم پرداخت. پیش از آن شاید جالب باشد که به یک سوال رایج در خصوص برند LV پاسخ دهیم: چرا محصولات برند LV گران قیمت هستند؟

  مداد رنگی لویی ویتون
مداد رنگی لویی ویتون (Louis Vuitton)

برند LV و محصولاتی لوکس اما گران

تاسیس برند لویی ویتون (Louis Vuitton) را می توان از سال ۱۸۳۷ دنبال کرد. در آن زمان، فرانسه در اواسط رشد اقتصادی خود قرار داشت و هزاران نفر برای یافتن کار به پاریس سرازیر می شدند. همچنین ظهور قطار ها و کشتی ها سفر را آسان تر کرده بود و صنعت رشد انفجاری را تجربه می کرد. در آن زمان بود که لوییس ویتون ۱۶ ساله به پاریس آمد تا در یک تولیدی چمدان به عنوان شاگرد، مشغول به کار شود. وی پس از کسب تجربه و جمع آوری پس انداز توانست اولین فروشگاه خود را در سال ۱۸۵۴ تاسیس کند. او در این فروشگاه طرح های جدیدی از چمدان ها را ارائه می داد. برخلاف نمونه های موجود در بازار، چمدان های تولید شده توسط لویی گنبدی شکل نبودند و شکل مستطیلی آنها، قرار دادن لباس ها را در چمدان آسان تر می کرد. او برای تولید چمدان های خود از کتان با دوام و ضد آب استفاده می کرد که برای چمدان های در حال سفر بسیار ایده آل بود.

چمدان های برند لویی ویتون
چمدان های برند لویی ویتون

محصولات برند لویی ویتون (Louis Vuitton) نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار گران قیمت تر هستند. یکی از دلایل این امر، گران بودن مواد اولیه و هزینه ساخت محصولات است. به عنوان مثال، برند  LV کیف های دستی لوکس خود را در فرانسه تولید می کند و از تولید آن ها در خارج از کشور و در مناطق ارزان تر، مانند چین و تایلند، خودداری می کند. کلکسیون های ارائه شده توسط برند LV دست ساز هستند و توسط سازنده های امریکایی و اروپایی و با کمک مواد اولیه با کیفیت اما گران قیمت تولید می شوند. علی رغم پیشرفت ماشین های دوزندگی، صاحبان برند LV معتقد هستند که پیشرفته ترین ماشین استفاده شده در تولید محصولاتشان، ماشین خیاطی ساده است. البته صاحبان این برند آگاه هستند که حتی با کیفیت ترین محصولات اگر به تولید انبوه برسند، ارزش و قیمتشان در بازار کاهش پیدا می کند. به همین دلیل است که در صورت پرفروش شدن یک محصول، صاحبان برند تولید آن را متوقف می کنند تا بازار را به تعادل برسانند.

مداد رنگی لویی ویتون (Louis Vuitton): رنگارنگ و جذاب

برند LV در کنار ادامه فعالیت در حوزه تولید اکسسوری های مد، این روز ها به تولید اکسسوری های مربوط به محل کار و اداره نیز علاقه نشان داده است. این برند با احداث خط تولید مواردی همچون کیف لب تاپ، جا مدادی، دفتر های مخصوص، تقویم و کاور لپ تاپ، در زمینه تولید اکسسوری های مربوط به فضای کار نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.در یکی از جدیدترین اقدامات این برند، مداد رنگی های رنگارنگ و جذابی از برند LV  به بازار ارائه شده است که بسیاری از طرفداران این برند را قلبا خوشحال کرده است. این مداد رنگی ها به عنوان عضو جدید کلکسیون های محل کار و یکی از جدید ترین ایده های برند لویی ویتون (Louis Vuitton) در آپریل امسال به بازار عرضه شده است.

اکسسوری های دفتر کار از برند لویی ویتون
اکسسوری های دفتر کار از برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

مدادرنگی LV 40 رنگ دارد و طیف کاملی از رنگ های سفید تا طلایی را شامل می شود. مانند سایر برندهای تولید کننده مداد و مداد رنگی ها، بر روی تک تک مداد های موجود در این جعبه لوگو و نام برند Louis Vuitton  ثبت شده است. برند LV در راستای بسته بندی و ارائه مداد رنگی های جدید خود ابتکار جالبی را به خرج داده است. این مداد رنگی لوکس به جای آنکه در یک بسته و یا محفظه ارائه شوند، در یک تکه چرم به صورت رول شده به بازار وارد شده است. بدنه اصلی بسته بندی این مداد ها را یک تکه چرم مرغوب مستطیلی شکل تشکیل می دهد که بخش رویه آن با کمک طرح کرم و قهوه ای برند LV تزئین شده است. در بخش داخلی، دایره های کوچک رنگی قرار دارند که محل قرار گرفتن هر رنگ از مداد رنگی را مشخص می کنند. مداد ها بر روی بدنه این صفحه با کمک یک تکه چرم گاو مرغوب محکم شده اند تا در صورت قرار گرفتن بسته بندی در کیف، مداد ها از رول چرم خارج نشوند. پس از قرار گرفتن مداد ها در سر جای خود، چرم مستطیلی شکل به صورت لوله در آمده و با کمک یک قفل زیبا بسته می شود. این ابتکار برند لویی ویتون در واقع از هنرمندان دهه ۱۸ و ۱۹ میلادی الهام گرفته شده است که برای نگهداری از مداد و ابزار خود، از پیچیدن آن ها در یک تکه پارچه و یا چرم استفاده می کردند. مداد رنگی لویی ویتون با قیمت ۹۰۰ دلار به بازار ارائه می شوند که به نسبت سایر نمونه های موجود در بازار قیمت بالایی است، اما با توجه به کیفیت مواد استفاده شده در تولید مداد ها و همچنین بهره مندی از چرم طبیعی برای تولید یک بسته بندی ماندگار و جذاب، قیمت مناسبی به نظر می رسد.

مداد رنگی لویی ویتون
مداد رنگی لویی ویتون(LV)

با دنبال کردن تولیدات برند LV به این نتیجه می رسیم که در دنیای امروزی، صرف پوشیدن لباس های شیک و درخور محیط اداری و یا استفاده از زیورآلات مناسب برای داشتن استایلی خاص کافی نیست؛ بلکه در خصوص اکسسوری ها و لوازمی که در محل کار و دفتر خود نیز استفاده می کنیم، باید حساس بوده و تدبیری بیندیشیم. طرح برند LV بسیار شناخته شده است و استفاده از اکسسوری هایی که این برند تولید می کند، می تواند خیلی سریع در محیط اطراف شما تاثیرگذار باشد. علاوه بر تمامی این موارد، انتخاب این اکسسوری ها به عنوان هدیه می تواند ایده ای فوق العاده باشد. به عنوان مثال، خرید مداد رنگی لویی ویتون می تواند یک ایده مناسب برای هدیه دادن به دوست، نامزد و یا سایر افراد هنرمند اطرافتان باشد. از آنجایی که این خط تولید تازه تاسیس است، باید منتظر ایده های خلاقانه و جذاب برند لویی ویتون در ماه های آتی باشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :