ماسک صورت طرح دار: معروف ترین لوازم جانبی نسل ما!

ماسک صورت پارچه ای

بدون شک ماسک های صورت پارچه ای یکی از معروف ترین و پرکاربردترین اکسسوری های سال ۲۰۲۰ هستند که توانسته اند در مدت زمان بسیار کم، مسیر پیشرفت را به شکل غیر قابل باوری طی کنند. به همین خاطر در این مقاله به توضیحات کاملی در مورد ماسک ها به ویژه ماسک پارچه ای تزئینی و ماسک پارچه ای طرح دار می پردازیم. همزمان با همه گیری ویروس کرونا، استفاده از ماسک در بسیاری از کشورهای دنیا نیز به یک امر اجباری بدل شده است. مطالعات محققین نشان داده است که استفاده از ماسک می تواند با درصد مناسبی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کند. حال بسیاری از مشاغل در دنیا استفاده از ماسک را در محیط های اداری الزامی دانسته اند. با بازگشایی مدارس، بسیاری از کودکان مجبور هستند که همراه با ماسک به مدرسه بروند و استفاده از ماسک صورت در وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز سرپوشیده در بسیاری از کشورهای دنیا به قانونی تبدیل شده است که عدم رعایت آن می تواند جریمه های نقدی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

ماسک صورت برند
ماسک های صورت پارچه ای یکی از معروف ترین و پرکاربردترین اکسسوری های این روزها در دنیای مد است.

در خلال ویروس کرونا، یکی از بزرگترین صنایعی که تحت تاثیر آثار مخرب این ویروس در جهان قرار گرفت، صنعت مد و فشن بود. در حالی که فروش بسیاری از برند ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده بود، ظهور یک اکسسوری جدید که می توانست به شکل بالقوه بخشی از این خسارات را جبران کند، توجه طراحان و صاحبان برند را به خود جلب کرد. از آنجایی که استفاده از ماسک های صورت برای مدت زمان طولانی در طول روز یکی از امور اجباری در محل کار و سایر محیط های سربسته بود، خیلی زود طراحان متوجه پتانسیل های این اکسسوری نوظهور شدند. تنها چند ماه از همه گیری ویروس کرونا و حضور ماسک های طرح دار در خیابان ها نگذشته بود که اولین سری از ماسک های پارچه ای جذاب توسط برند های بزرگ و مطرح به بازار عرضه شدند.

ماسک صورت پارچه ای برند

این شروع عضویت رسمی ماسک های پارچه ای در گروه اکسسوری ها بود. در تابستان سال گذشته، شاهد حضور ماسک های پارچه ای لوکس از برند های مطرحی مانند گوچی، بربری و ادیداس بودیم. خرید ماسک پارچه ای گوچی و یا خرید ماسک پارچه ای دیور دیگر یک ترند جدید در دنیای مد بود که بسیاری را به وجد می آرود. با شروع فصل پاییز، طراحان که حالا تجربه کافی در خصوص طراحی این شاخه خاص از اکسسوری ها را کسب کرده اند، با مدل های جدیدی بازگشته اند تا بتوانند اندکی از یکنواختی دوران قرنطینه بکاهند. اما آیا دستورالعمل خاصی برای استفاده از ماسک طرحدار پارچه ای در موقعیت های مختلف وجود دارد؟ آیا تمام ماسک های پارچه ای مناسب هستند؟ قدم بعدی برند ها در محافظت از طرفدارانشان در برابر ویروس کرونا چه خواهد بود؟

ماسک های پارچه ای برند و طرح دار گالری شمرون:

خرید ماسک پارچه ای طرح دار: امنیت و راحتی بر زیبایی تقدم دارد!

حالا که تقریبا نه ماه از حضور ویروس کرونا در جهان می گذرد، داشتن بیش از یک ماسک پارچه ای در کمد لباس ها امری عجیب و دور از ذهن به نظر نمی رسد. شما نیز مانند بسیاری از مردمان کره زمین، ممکن است چندین ماسک پارچه ای متنوع را در کمد لباس های خود نگهداری کنید. این کار مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزایای ماسک طرح دار پارچه ای، قابلیت شستشوی مداوم آن ها است که در دوران همه گیری ویروس کرونا، اهمیت بسیار زیادی دارد. همانطور که شما یک لباس تکراری و کثیف را دو روز متوالی در محل کار و یا دانشگاه خود نمی پوشید، ماسک های تزیینی پارچه ای استفاده شده و آلوده را نیز نباید بر روی بینی و دهان خود قرار دهید. داشتن چند ماسک پارچه ای این امکان را برای شما فراهم می کند که ضمن دسترسی به انتخاب های متنوع، بتوانید هموار از ماسک های تمیز استفاده کنید.

ماسک صورت تزئینی

رنگ های مختلف و طرح های متفاوت ماسک تزیینی امکان انتخاب را در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید با توجه به موقعیت ها و مناسبت های مختلف، طرح های متنوعی از ماسک ها را استفاده کنید. به عنوان مثال، ماسک های پارچه ای تک رنگ و ساده انتخاب مناسبی برای محل کار و دانشگاه هستند. شما می توانید رنگ و طرح ماسک ها را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید ماسک پارچه ای برند بربری را با کیف و کفش این برند ست کنید. استفاده از ماسک تزیینی با کش های تیره برای استفاده در کنار مقنعه و یا روسری های تیره می تواند انتخاب جذابی باشد. استفاده از رنگ های جذاب تر و یا پارچه های طرح دار برای دورهمی های دوستانه، خرید و یا هر موقعیتی که کمتر رسمی باشد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

ماسک های پارچه ای برند از گالری شمرون:

برای انجام فعالیت های بدنی، مسافرت های طولانی مدت و یا شرکت در باشگاه های ورزشی، استفاده از ماسک های کتان و نخی انتخاب های به مراتب بهتری هستند چرا که امکان تنفس راحت تر را برای مدت زمان بیشتر فراهم می آورند. برای شرکت در مهمانی های رسمی و یا انتخاب یک استایل لوکس می توانید از ماسک های گلدوزی شده و یا نمونه هایی که در ساخت آن ها از زنجیر های طلایی استفاده شده است، استفاده کنید.

ماسک های چرمی

یکی دیگر از ترند های محبوب در زمینه ماسک های تزیینی، ماسک هایی از جنس چرم هستند. ماسک های چرمی ظاهر بسیار جذاب و خاصی دارند اما استفاده از ان ها در طولانی مدت می تواند دشوار و حتی خطرناک باشد. وجود چرم در بدنه اصلی ماسک، امکان تنفس راحت را از فرد سلب می کند و همین امر سبب می شود تا فرد بخواهد ماسک خود را هر از گاهی از روی بینی و دهان کنار بگذارد تا بهتر نفس بکشد. همین امر می تواند احتمال ابتلا به بیماری کرونا در فرد را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

ماسک پارچه ای برند

برای انتخاب و خرید ماسک پارچه ای بهتر است در قدم اول به جنس پارچه و راحتی خود و همچنین میزان اثربخشی آن در محدود کردن ورود ذرات خطرناک به محدوده بینی و دهان توجه داشته باشید. پس از انتخاب جنس مرغوب و مناسب، می توانید طرح های جذابی از ماسک های طرحدار پارچه ای را متناسب با نوع استایل و علاقه خود انتخاب کرده و از پوشیدن آن ها لذت ببرید.

ماسک صورت طرح دار
طرح های جذاب از ماسک های پارچه ای

هفته مد نیویورک: خرید ماسک پارچه ای برند

بررسی هفته مد نیویورک نشان می دهد که ماسک های پارچه ای به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین اکسسوری ها در دنیای مد، توانسته اند حضور سایر اکسسوری های جانبی را کم رنگ تر کرده و توجه بیشتری را به سمت خود جلب کنند. البته این مسئله چندان دور از ذهن نیست، چرا که در کنار زیبایی، ماسک های صورت برای حفظ سلامتی و ایمنی افراد طراحی شده اند و با توجه به گسترش دوباره ویروس کرونا، بدیهی است که بخش بیشتری از توجه طراحان و دنیای مد را به خود جلب کنند. استفاده از ماسک های صورتی که با لباس، کیف و کفش و یا کمربند تطابق داشته باشند، یکی از پیشنهاد های جذاب طراحان در هفته مد نیویورک است. از سویی دیگر، بسیاری از برند های انگلیسی با استفاده از رنگ های خنثی تلاش کرده اند تا از وزنه ماسک های صورت در استایل کلی بکاهند. این در حالی است که سایر طراحان معتقد هستند انتخاب ماسک می تواند فرصت مناسبی برای نشان دادن استایل شخصی افراد باشد.

ماسک پارچه ای
ماسک های پارچه ای، بهترین فرصت برای درخشش استایل افراد

خرید ماسک طرح برند بربری Burberry

در میان نمونه های موجود در دنیای مد، شاید برند بربری Burberry را بتوان یکی از نمونه های پیشرو در صنعت تولید ماسک های پارچه ای لوکس دانست. این برند توانسته است ماسک های پارچه ای خود را با استفاده از یک پارچه ضد میکروب طراحی و ارائه کند. ماسک های ارائه شده توسط برند بربری Burberry از پارچه ای پنبه ای ساخته شده اند. سطوح ضد میکروبی این پارچه با استفاده از یون های فلزی مانند مس و نقره آغشته شده و در نتیجه مانع از رشد باکتری ها و کپک در سطح پارچه می شود. در دوخت این ماسک پارچه ای نیز از یک انحنای ملایم بر روی پل بینی استفاده شده است که به خوبی دهان و بینی ها را پوشش می دهد.

ماسک های پارچه ای طرح بربری Burberry از گالری شمرون:

قدم بعدی دنیای مد در مبارزه با ویروس کرونا: شیلد های لوکس از برند های بزرگ

برند لویی ویتون از سپر صورت جدیدی رونمایی کرده است که توانسته توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. این سپر دارای نوارهای باریک با طرح پارچه لویی ویتون است و در بخش شیشه ای آن از یک سپر فوتوکروماتیک استفاده شده است که در برابر نور آفتاب تغییر رنگ می دهد. این شیلد که صد ها پوند قیمت دارد قرار است در ماه آینده به بازار عرضه شود. بدیهی است که این حرکت جدید برند لویی ویتون می تواند توجه سایر برند ها را نیز به خود جلب کند. به نظر می رسد در ماه های آینده باید شاهد نوآوری های بیشتری از برند های لوکس در راستای مبارزه با ویروس کرونا باشیم.

شیلد محافظ لوکس از برند لویی ویتون
شیلد محافظ لوکس از برند لویی ویتون

منابع: https://www.dezeen.com
https://www.theguardian.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :