تیفانی هم لوازم دکوری لوکس تولید کرد, عادی اما فوق العاده

تیفانی هم لوازم دکوری لوکس تولید کرد, عادی اما فوق العاده

اگر می خواهید وسایل خانه ی خود را نو کنید و یا در فکر خرید های کریسمسی هستید، اگر آماده اید که چند میلیون ناقابل را خرج کنید، پس کمپانی تیفانی بهترین انتخاب شما خواهد بود. برند تیفانی یکی ازشناخته شده ترین برند های تولید کننده زیورآلات میباشد که اصالت آن امریکایی بوده و بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد! این کمپانی به تازگی مجموعه ی جدیدی از دکوراسیون منزل را معرفی کرده است. این مجموعه جدید و البته گران قیمت شامل وسایل تزیینی بسیار شیک و شاید تا حدودی عجیب هستند، به طوری که تیفانی آن ها را ” وسایل عادی و فوق العاده” نامیده است. اگر شما این مجموعه ی جدید را دیده باشید، متوجه می شوید که این کمپانی در این خصوص درست می گوید. در این مجموعه ی جدید، در کنار وسایل معمولی که هر کسی انتظار دارد در مغازه های خرده فروشی لوکس آن ها را ببینید، مانند شعمدان های نقره و کریستال های گران قیمت، وسایل به ظاهر معمولی نیز وجود دارد که می تواند تعجب شما را بر انگیزد.   در میان اشیای مورد علاقه ی ما از این مجموعه، یک ست از لیوان های کاغذی آبی رنگ وجود دارد. طراحی این لیوان ها شبیه لیوان های پلاستیکی ارزان قیمتی است که در خیابان در آن ها قهوه می نوشید. اما قیمت این لیوان ها ۷۲ پوند و تقریبا ۳۰۰ هزار تومن است! قبل از آن که با شنیدن قیمت از خرید آن ها منصرف شوید باید به شما بگوییم که در واقع این لیوان ها چینی هستند و قابلیت شستشو حتی با ماشین ظرفشویی را نیز دارند. بنابراین این قیمت خیلی هم بالا نیست.

لوازم دکوراسیون لوکس تیفانی (2)
لیوان شبیه به لیوان یکبار مصرف اما از جنس چیبی از برند تیفانی
لوازم دکوراسیون لوکس تیفانی (3)
ست چای خوری از جنس چیبی از برند تیفانی

  اگر می خواهید با دست و دلبازی بیشتری از این مجموعه خرید کنید، می توانید حتی یک لانه ی کبوتر از جنس نقره ی استرلینگ را انتخاب کنید که با تخم مرغ های چینی پر شده است. قیمت این کار ۱۰ دلار است.  

لوازم دکوراسیون لوکس تیفانی (1)
لانه کبوتر نقره با تخم مرغ های چینی از برند تیفانی

لوکس ترین دستبند های زنانه طرح تیفانی در گالری شمرون

  همچنین می توانید یک دوک نخ ریسی از جنس نقره ی استرلینگ به قیمت ۹ دلار، یک مجموعه چرم، گردو، و یک راکت پینگ پنگ نقره ای را جمعا به ارزش ۶۵۰ دلار خریداری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید می توانید یک نِی عجیب به قیمت ۳۳۰ دلار را بخرید.

جاسوییچی تیفانی
جاسوییچی نقره تیفانی

  شاید این مجموعه در ابتدا برای شما عجیب و خنده دار باشد، اما خوب است بدانید که طرفداران تیفانی بسیار از آن استقبال کرده اند. آن ها در توییتر هیجان و نظرات خوددر مورد این مجموعه ی جدید را با دیگران به اشتراک می گذارند.یکی از طرفداران تیفانی نوشته است:” من به این لیوان ها احتیاج دارم. حتما یکی برای دفتر کارم و یکی برای خانه خواهم خرید”.یکی دیگر از طرفداران تیفانی نوشته است:” در مورد مجموعه ی جدید تیفانی به نام “هر روز با تیفانی” بسیار هیجان زده هستم…من می خواهم جعبه ی کمک های اولیه از جنس استرلینگ را به قیمت ۵۶۵ پوند، خریداری کنم.”  

کیف لوکس تیفانی
جا مدادی تیفانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :