صورتی مرجانی، رنگی ایده آل برای آرایش در سال ۲۰۱۹

هرسال کمپانی پانتون اقدام به معرفی رنگی می کند که می تواند نقشی کلیدی را در دنیای مد و آرایش در آن سال بازی کند. تصمیم این شرکت می تواند بر روی آینده ی اقتصادی و محبوبیت بسیاری از برند ها تاثیر بگذارد و شاید به همین دلیل باشد که اعلام رنگ منتخب این کمپانی پیش از شروع هر سال، اتفاقی مهم است که بسیاری در دنیای مد منتظر آن هستند. زمانی که این کمپانی رنگ محبوب سال را اعلام می کند، طراحان قابلیت آن رنگ را در کنار طرح های مختلف بررسی کرده و بر اساس آنلباس ها و محصولات آرایشی بسیار زیادیرا به بازار معرفی می کنند.

پانتون رنگ سال 2019 را معرفی کرد: صورتی مرجانی، رنگی ایده آل برای آرایش در سال 2019

به عنوان مثال رنگ معرفی شده توسط این کمپانی در سال ۲۰۱۵، صورتی چرک بود که بسیاری از تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی آن را انتخاب بسیار مناسبی برای رژلب و لاک ناخن می دانستند. در مقابل، در سال ۲۰۱۷ این کمپانی رنگ سبز روشن را به دنیای مد معرفی کردد که به نظر رنگ مناسبی برای محصولاتی آرایشی نبود، اما جای نگرانی نیست چرا که سال ۲۰۱۹ می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

پانتون رنگ سال 2019 را معرفی کرد: صورتی مرجانی، رنگی ایده آل برای آرایش در سال 2019

خرید زیورآلات لوکس در گالری شمرون

صورتی مرجانی، رنگی ایده آل برای آرایش پانتون رنگ صورتی مرجانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ در زمینه ی محصولات آرایشی و بهداشتی معرفی کرده است.صورتی مرجانی رنگی بسیار شاد و ایده آل است که شما می توانید هم در قالب محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین در قالب لباس هایی جذاب از آن در زندگی روزانه ی خود استفاده کنید. بسیاری از متخصصان دنیای آرایش معتقد هستند که رنگ صورتی مرجانی با هر تنالیته ی رنگی از پوست مطابقت دارد و می تواند شادابی، نشاط، جوانی و گرمای جذابی را به صورت شما هدیه کند. همچنین این رنگ در غالب لاک ناخن نیز می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد که زیبایی دستان و انگشتان شما را دوچندان می کند.

پانتون رنگ سال 2019 را معرفی کرد: صورتی مرجانی، رنگی ایده آل برای آرایش در سال 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :